Skocz do zawartości

Renault 110-54 nie można wyłączyć przedniego napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam Renault 110-54 z rewersem elektrohydraulicznym. 3 pompy. Rok 1998.  U mnie napęd działa cały czas - nie można go wyłączyć. Czy ktoś może mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się elektrozawór od włączania napędu? Słynny tłoczek w dzielniku chodzi lekko, a mimo to na przystawkę nie podaje ciśnienia oleju. To chyba coś z elektrozaworem tylko który to jest - gdzie go szukać, jest ich sporo na wierzchu skrzyni - czy to któryś z tych?? Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Hej

Mam Renówkę  w prostej wersji ale mogę co nie co dopowiedzieć.. :)

Postaraj się zlokalizować elektrozawór po przewodach które idą od włącznika przedniego napędu albo przekręć zapłon i załącz w kabinie napęd wejdz pod ciągnik i zobacz która cewka ,,klei'' najlepiej użyć do tego cienkiego metalu,sprawdzaj każdą cewkę po kolei chyba że załączanie napędu następuje w chwili gdy prąd ,,schodzi'' z cewki więc powtórz akcję ale wcześniej jeszcze raz wciśnij przycisk od napędu..Jeśli mechanikę masz nie uszkodzoną to albo zawór się zaciął(opiłek metalu) lub cewka nie działa ewentualnie sprawdź włącznik od napędu..Ogólnie namierzenie elekrozaworu , cewki to prosta sprawa,jeśli wyeliminujesz te 3 żeczy o których napisałem powyżej to sprawa mechaniczna..zacznij od tego..

Powodzenia

Opublikowano

Może nie blokuje ale załącza się przedni napęd tylko wydaje mi się że powinien najpierw zlokalizować elektro zawór i na początku wyeliminować 3 żeczy o których wspomniałem czyli przycisk napędu,cewka zawór..jeśli do cewki dochodzi napięcie , cewka klei a zawór nie jest zacięty to będziemy myśleć dalej..

Opublikowano

Panowie problem rozwiazany. W mojej Reni  był naprawiany rewers. Po tej naprawie mechanik zle podłączył kostki. Prąd nie dopływał do elektrozaworu i napęd działał cały czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc.

Opublikowano

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Opublikowano
Waldi91 napisał:

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Kolego jak podajesz prąd na cewkę to napęd jest wyłączony. tak samo z ciśnieniem na przystawce, jeżeli jest ciśnienie na przystawce to napęd jest wyłączony. a co do cewki to takie głuche kliknięcie powinno być. sprawdź na kablach do cewki czy napewno jest 12volt, u mnie nie wyłączało napędu i dziwnie klikała cewka i okazało się że do cewki dochodziło 5volt bo po drodze masy nie było

Opublikowano (edytowane)

Napiszę bo może komuś się przyda w 110.54 był problem z rozłączeniem przedniego napędu po sprawdzeniu cewki zasilania i zaworu wszystko było ok i dalej nie rozłączało .Po podpięciu manometru do rurki doprowadzającej olej do przystawki okazało się że nie ma ciśnienia, katalog i sprawdzenie układu i okazało się że poprzedni właściciel ciągnika naprawiał skrzynię i zgubili dławik który znajduje się na trójniku i ogranicza przepływ oleju do smarowania hamulców a to wszystko pracuje na jednym obwodzie i całe ciśnienie szło na smarowanie tarcz hamulcowych założyłem nowy od bizona (otwór ma być według katalogu 0.8 mm) i napęd się rozłącza.

Edytowane przez macherr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v