Radek0979

Renault 110-54 nie można wyłączyć przedniego napędu

Polecane posty

Radek0979    0

Witam, Mam Renault 110-54 z rewersem elektrohydraulicznym. 3 pompy. Rok 1998.  U mnie napęd działa cały czas - nie można go wyłączyć. Czy ktoś może mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się elektrozawór od włączania napędu? Słynny tłoczek w dzielniku chodzi lekko, a mimo to na przystawkę nie podaje ciśnienia oleju. To chyba coś z elektrozaworem tylko który to jest - gdzie go szukać, jest ich sporo na wierzchu skrzyni - czy to któryś z tych?? Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Hej

Mam Renówkę  w prostej wersji ale mogę co nie co dopowiedzieć.. :)

Postaraj się zlokalizować elektrozawór po przewodach które idą od włącznika przedniego napędu albo przekręć zapłon i załącz w kabinie napęd wejdz pod ciągnik i zobacz która cewka ,,klei'' najlepiej użyć do tego cienkiego metalu,sprawdzaj każdą cewkę po kolei chyba że załączanie napędu następuje w chwili gdy prąd ,,schodzi'' z cewki więc powtórz akcję ale wcześniej jeszcze raz wciśnij przycisk od napędu..Jeśli mechanikę masz nie uszkodzoną to albo zawór się zaciął(opiłek metalu) lub cewka nie działa ewentualnie sprawdź włącznik od napędu..Ogólnie namierzenie elekrozaworu , cewki to prosta sprawa,jeśli wyeliminujesz te 3 żeczy o których napisałem powyżej to sprawa mechaniczna..zacznij od tego..

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1024

zapomniałeś jeszcze o tym, że modele w modelach z napędem na przycisku podczas hamowania blokuje się przedni napęd


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gadget    1

Może nie blokuje ale załącza się przedni napęd tylko wydaje mi się że powinien najpierw zlokalizować elektro zawór i na początku wyeliminować 3 żeczy o których wspomniałem czyli przycisk napędu,cewka zawór..jeśli do cewki dochodzi napięcie , cewka klei a zawór nie jest zacięty to będziemy myśleć dalej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

Panowie problem rozwiazany. W mojej Reni  był naprawiany rewers. Po tej naprawie mechanik zle podłączył kostki. Prąd nie dopływał do elektrozaworu i napęd działał cały czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91 napisał:

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Kolego jak podajesz prąd na cewkę to napęd jest wyłączony. tak samo z ciśnieniem na przystawce, jeżeli jest ciśnienie na przystawce to napęd jest wyłączony. a co do cewki to takie głuche kliknięcie powinno być. sprawdź na kablach do cewki czy napewno jest 12volt, u mnie nie wyłączało napędu i dziwnie klikała cewka i okazało się że do cewki dochodziło 5volt bo po drodze masy nie było


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Napiszę bo może komuś się przyda w 110.54 był problem z rozłączeniem przedniego napędu po sprawdzeniu cewki zasilania i zaworu wszystko było ok i dalej nie rozłączało .Po podpięciu manometru do rurki doprowadzającej olej do przystawki okazało się że nie ma ciśnienia, katalog i sprawdzenie układu i okazało się że poprzedni właściciel ciągnika naprawiał skrzynię i zgubili dławik który znajduje się na trójniku i ogranicza przepływ oleju do smarowania hamulców a to wszystko pracuje na jednym obwodzie i całe ciśnienie szło na smarowanie tarcz hamulcowych założyłem nowy od bizona (otwór ma być według katalogu 0.8 mm) i napęd się rozłącza.

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal    7

Gdzie znajduje się ten dławik? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sean_Layton
      Witam , chciałbym dowiedzieć się gdzie jest spust oleju od przedniego mostu oraz gdzie jest wlew i jaki olej zalać ?.
       
      Z góry dziękuję  za wszelkie porady.
    • Przez misiu1123
      Witam serdecznie. Jak w temacie. Muszę pompe wymienić, bo słabo podnosi, przy obr poniżej 2000 orbitrol prowadzi mi ciągnik, jak po litrze wódki, no i ciśnienie na wyjściu przy ok 500-600 obr jest rzędu 20 bar, dopiero przy ok 2000 pokazuje się 150. Pytanie: czy są jakieś niespodzianki przy odkrecaniu pompy oraz czy dużo zleci mi oleju, bo rurka od ssania idzie pod kolektorem wydechowym? Nigdy w takim ciagniku tego nie robiłem, więc wolę się zapytać. Pompa przykrecona jest chyba na dwie śruby m8 i ma 4 rurki, dwie do orbitrol, jedna na hydraulike i jedna od ssania że skrzyni. Za wszelkie sugestie dziękuję. A, i jaką pompę wybrać. Zalozona jest pompa firmy Dowty. 
      Dzięki.
    • Przez misiu1123
      Witam. Temat już przerabiany w renowkach, ale nic nie znalazłem od mojego staruszka. 
      Podnośnik pod obciążeniem się zacina, nie chce opuścić. Dopiero ruszenie dźwignią od hydrauliki spowoduje jego gwałtowne opuszczenie. Gdzie w rozdzielaczu szukać problemu? Mam go na wierzchu  ale nie idzie mi rozebranie go, bo nie wiem w która stronę co ma wyjść, a nie chcę nic tam pokaleczyc. Czy może wiecie, kto regeneruje takie rozdzielacze i jaki to byłby koszt, bo znalazłem nowe rozdzielacze do innych renowek, to cena powaliła mnie na glebę. A może któryś z forumowiczów miałby jakiś schemat podnośnika, oczywiście nie za darmo, bo umarło.  Dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Mati121
      Witam Posiadam ciagnik Renault 85.14s 
      Czy ktoś mógł by mi odpowiedzieć na kilka pytań odnośnie dźwigni w kabinie wlewu oleju do skrzyni biegow 
    • Przez idzkos
      Witam mam problem z grzejącym sie olejem w skrzyni, pompa staje sie gorąca aż parzy przewody tez sa gorące. zauwarzyłem ze elektrozawor od przedniego napedu strasznie syczy dzis go wyjełem i nie było widac po wyglądzie ze cos z nim nie tak, wyjełem tylko na chwile bo zaczął leciec olej i chyba trzeba spuszczac cały. Po rozgrzaniu oleju słabo podnosi. w przewodach co ida do chamulcow po dotknieciu czuc duze cosnienie w nich, to normalne?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj