Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Napisz trochę więcej co chciałbyś wiedzieć... B)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT!!!!! :angry:

Opublikowano
jak ktos uzywa tego ciagnika to sie niech wypowie jak sie sprawdza, ile pali czy czy sie psuje??

Ja używam 4255 ale to prawie to samo, rocznik 2003, 95KM, skrzynia 24/24, sprawdza sie dobrze jak na moje wymagania, pali ile wlejesz (11 l/godz. w zimowej orce), narazie sie nie psuje.

 

Mój cytat z innnego tematu

MF 4255

+zwrotność

+doskonałe wyważenie

+niskie zużycie paliwa

+dobra ergonomia (obsługa rewersu, skrzyni, sprzęgła)

+rewers z regulacją czułości przełączania

+power shift reaguje bez żadnego opóźnienia

+dobrze zestopniowana skrzynia

+dobra widoczność

+instalacja pneumatyczna

-dość głośno w środku

-wydech na środku maski

-wlot powietrza do silnika mógłby być wyprowadzony wyżej

-prędkość max 38km/h z butem w podłodze

-dwa biegi power shift, mogły by być trzy

-brak oddzielnego zbiornika oleju hydraulicznego, to chyba największy minus

W 4355 odpada głośność (jest lepiej wyciszony) i tłumik (jest przy słupku kabiny). Może nie mieć pneumatyki, no i skrzynia jest bez power shifta. W tym linku masz troche danych technicznych http://www.konedata.net/Traktorit/MF4355.htm . Ile krzyczą za taki ciągnik?

Opublikowano

cena za tego mf jest 95tys zlotych i nie wiem czy to nie jest zbyt wygorowana cena?? ma zrobione cos okolo 1800moto godzin. aaaaaa i czy obsadzenie na nim tura bedzie dobrym rozwiazaniem?? czy on bedzie w nim funkcjonalny??

Opublikowano

obciaznikow nie ma ale zaczepy sa, stan techniczy wyglada na bardzo dobry, nie widac na nim zadbych wyciekow, ciagnik nie wymyty i nie wypucowany, opony maja dobry bieznik, ciagnik wyglada jak nowy. a co do opon to sa orginalne i nie sa zbyt zurzyte wiec ten przebieg wydaje sie tez realny!!

Opublikowano

widzialem te na allegro ale to zaden z tych, jak narazie to go nie wystawili bo on dopiero wczoraj przyszedl do kraju, penie na daniach sie ukaze i tam, dzis go ogladalem bo przypadkiem pojechalem do tego dealera ktory mial wczesniej deutz - fahra z turem i chcialem sie jeszcze raz przyjzec temu deutz fahrowi ale zamiast niego spotkalem takiego mf - a i nad nim sie zastanawiam. tylko wlasnie nie wiem czy to nie wynalazek i czy nie wladuje sie pieniedzy w bloto, chce jakby co to umiescic na nim tura i tez nie wiem czy ten ciagnik sie sprawdzi w turze???

Opublikowano

Myśle że sie sprawdzi, jest zwrotny, stabilny i ma eh-rewers, przydał by sie jeszcze dach ze szklanym lukiem w przedniej części, choć i tak widoczność jest bardzo dobra. Jeśli masz zamiar pracować nim w jakichś budynkach to sprawdź czy nie będzie za wysoki. Ja na swojego nie narzekam i z pewnością nie zamieniłbym go na nowego Deutz Fahra (mam na myśli Agrofarm 100)

Opublikowano

wlasnie slyszalem ze nowe deutz fahry to lipa, wcale nie sa takie dobre jakby sie wydawalo, czytam rozne fora i ludzie roznie sie wypowiadaja na temat mf-ow, mi sie wydaje ze to dobre ciagniki i wlasnie dlatego akurat za ta marka sie rozgladam, dzis sie trafil taki model do obejrzenia wiec sie akurat o nigo pytam bo nikt w okolicy nie ma tej serii wiec nie ma sie kogo poradzic

Opublikowano

Nie mówie że nowe DF'y są złe bo tego tak naprawde nie wiem ale obejżałem dokładnie wspomniany wyżej model i stwierdziłem że zdecydowanie wole mojego MF'a B)

 

Na forum chyba nikt nie ma serii 43xx ale jest kilku użytkowników 42xx i opinie są raczej dobre B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v