Skocz do zawartości

T-25 dziwnie zamulenie po zapaleniu zimnego ciągnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
T-25 ma problem po zapaleniu na zimno. A mianowicie - w filmie 

*zapalanie przy 0*C bez grzania swiecą

*gaz na maxa

*24 sekunda - puszczam odprężniki do samego dołu

*26 sekunda - silnik kręci się już sam (zapalił) ale tak jakby dławi się

*33 sekunda - zaczyna działać normalnie

 

po zgaszeniu i odpaleniu nie ma problemu już z zapalaniem i odpala od pierwszego bez podnoszenia odprężników.

 

Co może być powodem takiego dymienia i zamulenia po odpaleniu (tu pomiędzy 26 a 33 sekundą)

 

Wtryski dziś sprawdzone, wyregulowane, nie leją - przed sprawdzaniem i po bez różnicy tak samo zapala na zimno.

 


Opublikowano

No sporo czasu temu - nie pamiętam kiedy mój ojciec ją robił.

 

Jeszcze jest jeden trop - jak mi mechanik od tych wtrysków regulował je, stwierdził że jeden wtrysk się czasem przycina, ale jak ustawił to już mu się nie przycinał - czy to może jednak wtryski??? Jak myślisz po obejrzeniu filmu???

Opublikowano

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?

Opublikowano

On się przycinał w pozycji zamknięty! No ale nie ważne - są nowe wtryski, czekają na montaż nowe tuleje tłoki pierścienie i głowice. Także za tydzień remont władka

Opublikowano

Te klawiatury to jedna wielka porażka, ja swoje niby oryginalne a bez rozwiercania otworów się nie obeszło, w dodatku luz praktycznie taki sam jak w starych. Pierścienie polskiej produkcji ?

Opublikowano

Dobrze, że kupiłeś w sklepie a nie w firmie rolnex, u nich części to prawdziwa tragedia, zamówiłem części niby oryginalne a jak przyszła paczka automatycznie zwrot, z 5-6 zamówionych części zostawiłem tylko jedną część.

 

 

Opublikowano

no ja wolałem szukać u lokalnych sprzedawców, choć też różni są - jeden chciał mi wcisnąć słupki ze starego typu i ot tak zamienić tłoki na nowy typ - bez patrzenia na cechy dopasowania wymiarowego do cylindrów :) poprostu sztuka za sztuke - kij że poźniej mógł się zatrzeć tłok w tulei

Opublikowano

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?

Pierwsze słyszę o jedno sekcyjnej pompie w t25, na logikę to powinny być 2 sekcje tyle co jest garów. Ja uczę się na mechanika(drugi rok, ale dopiero zaczęli mnie uczyć mechaniki xD) tłumaczą, że pompa jest tylko sekcyjna co silnik ma cylków. 

Opublikowano (edytowane)

mhmm, w ten sposób :P rozumiem już :D Tam jest ta pompa z jednym tłocznikiem, który oprócz tego, że pracuje góra-dół, to jeszcze się obraca i podaje paliwo raz na jeden cylinder, a raz na drugi, czy to o to chodzi? :D W tej pompie z tego co mi wiadomo to co 30-50 mth powinien być wymieniany olej, tak? :P

Edytowane przez kalwas
Opublikowano

Tak, olej w pompie wtryskowej we władku trzeba wymieniać dość często, może nawet częściej niż co 50 mth,gdyż olej napędowy dostaje się do oleju przez nieszczelną sekcję pompy wtryskowej. W swoim władku co jakiś czas wymieniam olej w pompie. Jak odkręcam korek spustowy oleju w pompie to wypływa praktycznie sama ropa. Ciekawi mnie czy w każdym władku tak szybko ropa przedostaje się do oleju w pompie wtryskowej. Lepiej wymieniać olej w pompie, tam wchodzi chyba ze 100 ml więc niedużo :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v