Skocz do zawartości
min_max

T-25 dziwnie zamulenie po zapaleniu zimnego ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
min_max    0
T-25 ma problem po zapaleniu na zimno. A mianowicie - w filmie 

*zapalanie przy 0*C bez grzania swiecą

*gaz na maxa

*24 sekunda - puszczam odprężniki do samego dołu

*26 sekunda - silnik kręci się już sam (zapalił) ale tak jakby dławi się

*33 sekunda - zaczyna działać normalnie

 

po zgaszeniu i odpaleniu nie ma problemu już z zapalaniem i odpala od pierwszego bez podnoszenia odprężników.

 

Co może być powodem takiego dymienia i zamulenia po odpaleniu (tu pomiędzy 26 a 33 sekundą)

 

Wtryski dziś sprawdzone, wyregulowane, nie leją - przed sprawdzaniem i po bez różnicy tak samo zapala na zimno.

 


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

min_max    0

No sporo czasu temu - nie pamiętam kiedy mój ojciec ją robił.

 

Jeszcze jest jeden trop - jak mi mechanik od tych wtrysków regulował je, stwierdził że jeden wtrysk się czasem przycina, ale jak ustawił to już mu się nie przycinał - czy to może jednak wtryski??? Jak myślisz po obejrzeniu filmu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

On się przycinał w pozycji zamknięty! No ale nie ważne - są nowe wtryski, czekają na montaż nowe tuleje tłoki pierścienie i głowice. Także za tydzień remont władka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

przyczyna:

4113510600_1418314918.jpg

problem rozwiazany - nowe panewki, tłoki, tuleje i głowice

Edytowano przez min_max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Te klawiaturki nadają się do czegoś?  Ja kupiłem do swojego takie, a założyłem stare, bo nowe miały większe luzy niż stare :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Te klawiatury to jedna wielka porażka, ja swoje niby oryginalne a bez rozwiercania otworów się nie obeszło, w dodatku luz praktycznie taki sam jak w starych. Pierścienie polskiej produkcji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

Klawiatury mają mniejszy luz niż moje stare, dla tego zawerdowały te. Zobaczymy ile pochodzą.

Tak, pierścienie założone primy, bo ruskie na oko mi nie leżały.

 

A tak teraz odpala - swiece jeszcze nie podłączone, temp na zewnatrz 3*C

http://youtube.com/watch?v=nnrOIFH4pzE

 

Edytowano przez min_max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Dobrze, że kupiłeś w sklepie a nie w firmie rolnex, u nich części to prawdziwa tragedia, zamówiłem części niby oryginalne a jak przyszła paczka automatycznie zwrot, z 5-6 zamówionych części zostawiłem tylko jedną część.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

no ja wolałem szukać u lokalnych sprzedawców, choć też różni są - jeden chciał mi wcisnąć słupki ze starego typu i ot tak zamienić tłoki na nowy typ - bez patrzenia na cechy dopasowania wymiarowego do cylindrów :) poprostu sztuka za sztuke - kij że poźniej mógł się zatrzeć tłok w tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?

Pierwsze słyszę o jedno sekcyjnej pompie w t25, na logikę to powinny być 2 sekcje tyle co jest garów. Ja uczę się na mechanika(drugi rok, ale dopiero zaczęli mnie uczyć mechaniki xD) tłumaczą, że pompa jest tylko sekcyjna co silnik ma cylków. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

No to widać że musisz się poduczyć - jednosekcyjna z rozdzielaczem rotacyjnym na dwa gary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

mhmm, w ten sposób :P rozumiem już :D Tam jest ta pompa z jednym tłocznikiem, który oprócz tego, że pracuje góra-dół, to jeszcze się obraca i podaje paliwo raz na jeden cylinder, a raz na drugi, czy to o to chodzi? :D W tej pompie z tego co mi wiadomo to co 30-50 mth powinien być wymieniany olej, tak? :P

Edytowano przez kalwas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Tak, olej w pompie wtryskowej we władku trzeba wymieniać dość często, może nawet częściej niż co 50 mth,gdyż olej napędowy dostaje się do oleju przez nieszczelną sekcję pompy wtryskowej. W swoim władku co jakiś czas wymieniam olej w pompie. Jak odkręcam korek spustowy oleju w pompie to wypływa praktycznie sama ropa. Ciekawi mnie czy w każdym władku tak szybko ropa przedostaje się do oleju w pompie wtryskowej. Lepiej wymieniać olej w pompie, tam wchodzi chyba ze 100 ml więc niedużo :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

Tak, własnie piszę, ze 50mth to jest taki max maximum, lepiej częściej to robić. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×