Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Morze to byc spowodowane zuzyciem silniki zalecam kapitalke:)

Opublikowano

Mój kilka lat tak wali olejem. Teraz na szczeście jest po remoncie. Nowe kpl. naprawcze, panewki, remont głowicy i szlif wału. Zajrzałem do skrzyni poszło kilka trybików i pompa olejowa w silniku. Wymieniłem teżtarcze sprzęgłowe i uszczelniacze. Poszło ponad 2500 zł. Cała dopłata na nawozy i remonty ciągników.

A co do usterki to może byc walnięty uszczelniacz przy zaworach.

Opublikowano

Cześć!!

 

czyżby jakieś zestawy naprawcze z krotoszyna??

miałem to 4 lata temu, pochodziło z pół roku i przed żniwami robiłem kolejną kapitalkę, a 330 u mnie jest 2 traktorem (brony/siewnik/opryskiwacz/ itp)

w maju przedmuchy przerosły stan z przed kapitalki

po rozebraniu luzy na pierścieniach były powyżej minimetra, i całkiem ładny "schodzik" na gładzi cylindra się zrobił

 

na szczęście mieliśmy jeszcze nówki cylindry jeszcze kupione na zapas w PRL-u

tłoki z pierścieniami kupiliśmy w Andorii, kosztowały więcej niż cały poprzedni zestaw "naprawczy", ale opłacało się, jeździmy już 4 lata, zero przemuchu, pali do "do strzału"

 

tak więc często oszczędny 2 razy traci

 

pozdrawiam

Opublikowano
Cześć!!

 

w maju przedmuchy przerosły stan z przed kapitalki

po rozebraniu luzy na pierścieniach były powyżej minimetra, i całkiem ładny "schodzik" na gładzi cylindra się zrobił

Jestem "świeży" na forum i mam pytanie: w sześcdziesiątce most jest połączony ze skrzynią i olej się leje do skrzyni. Ale teraz kupiłem "ciapka" i nie wiem czy tam jest tak samo. Zapowietrza mi się pompa od podnoszenia i muszę dolać oleju. I czy mogę dolać korkiem który jest na skrzyni niedaleko przekładni kierowniczej? i jaki olej mogę dolać? Hipol czy jest coś tańszego? Zapewniam że ciągnik będzie wykorzystywany "dorywczo" raczej. A tak w ogóle to bardzo fajny sprzęt - szczególnie odgłos z tłumnika i te sapanie z filtra powietrza he he. Kilkanaście lat temu jeżdziłem takim pojazdem ... Wspomnienia ........

Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedź. Nie chciałem przypadkiem utopić skrzyni biegów ;) Nastawiam się więc na Hipol tylko jeszcze rozważę czy Hipol 6 czy MF. Na stronach Orlenu piszą że dobrze sprawdza się "szóstka" ale MF jest lepszy (no i droższy) :) Jak doleje ze cztery litry to pewnie będzie już spoko ...

Opublikowano

Racja:) nawet zlać i jak dobry to chociaż przefiltrować. Nie jestem handlarzem i robię dla siebie. Nauczyłem się z czasem że żeby oszczędać na takich sprawach to trzeba mieć za dużo pieniędzy ;) Zrobić raz a dobrze :) I będzie działać :)

Opublikowano
Olej lej tam gdzie jest śruba obok dźwigni zmiany biegów. ;)

 

Co do oleju zainwestuj w lepszy. :) Hipol powinien długo Ci służyć jeżeli ma być używany dorywczo.

powiem ci ciekawostke, u nas w ciapku od 25 lat siedzi ten sam olej w skrzyni :) ani razu nie wymieniany

Opublikowano

Ale jaja ... Jak dobijałem transakcji i ciapek nie chciał podnosić to właściciel się wkurzył i stwierdził że musi być dobrze, wymieniana była pompa i inne pierdoły więc zamorduje mechanika że odwalił kaszanę. Jak się okazało ten ciagnik chodził tylko w dwókółce i tzw. "wichrze". Podnośnik nie był przez ostatniego właściciela w ogóle nie używany i się zapowietrzył. Dziś sprawdzałem - dolałem tylko 2 litry Hipolu bo jest teraz prawie max. system się odpowietrzył, podnosi bez problemu ;) Także wpadka - nie sprawdziłem poziomu oleju na miarce :) W każdym razie co nagle to po diable. 5 litrów Hipol-6, 37 zł wydane. Mam jeszcze pytanie - mam przeciek (nieduży) w tej kulce (?) w której jest osadzona dźwignia do wywrotu - ta na prawym błotniku. Jak to uszczelnić? tam jest oring czy inna uszczelka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v