Skocz do zawartości

Nie można ustawić poprawnie zaworów i klekoce ...


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mam taki problem że po wymianie głowicy nie moge za pierona ustawić zaworów i władziu strasznie klekoce..

Nie wiem czy ja żle ustawiam czy co.

Gdyby ktoś mi dokłądnie krok po kroku opisał jak to dokładnie ustawiać na te znaki , które kiedy sie otwieraja i wgl będe bardzo wdzięczny .

Opublikowano

musisz mieć miernik luzów zaworowych.. taka cieniutka blaszka.....

 

krecisz wałem ( najlepiej sciag rozrusznik ii łyszką obkręcaj ten tryb co bendix ppo nim lata...)

gdy zawór jest w najwyzszym połozeniu wtedy go ustawiasz regulujesz luz do tej blaszki...

wez sobie mechanika.. we wladku potrwa to 15 minut i bedziesz miał z glowy ...

Opublikowano

Panowie ja wiem czym sie luz ustawia , mi chodziło o te znaki i [iI] na kole jak to się ma do ustawiania zaworów, czy mam się tym sugerować czy odkręcić wtryski i wtedy będę miał dokładnie gmp i wtedy oba ustawiać naraz?(i wiem tyle że przy wciśniętym odprężniku się ustawia).

Opublikowano

Nie podczas otwarcia, bo wtedy to zawór jest "podparty" tylko podczas gdy jest zamknięty. Nie musisz się sugerować na znaki. Wystarczy przyglądać się konikom klawiatury jak się odchylają do góry, to znaczy że zawór się zamyka i wtedy można mierzyć i ustawiać.

Opublikowano

Ustawiłem zawory ssący;25 , wydechowy:30 .Sprawdzałem chyba z pięć razy i wszystko pięknie ładnie a władek dalej klekoce ...Chyba muszę wam jutro filmik nagrać w dzień może bardziej coś podpowiecie czy ja jestem przewrażliwiony czy jednak coś nie tak jest.

Opublikowano

To była całkiem nowa głowica założona? Bo możliwe, że masz głowice nowego (lub starego typu w przypadku nowszego Władka) i zawory ci stukają o tłok. Jeśli ustawiłeś poprawnie zawory to innego wytłumaczenia nie ma jak głowica od nie tego typu silnika.

Opublikowano

No to nie bo to jest nowa ale wszystko pasuje bo nie ma  otworów na  świece żarową ..Chociaż na początku dali mi od nowszego modelu własnie z miejscem na świece żarową ale wymieniłem i kurde nwm co jest

 

Opublikowano

Nowe mają większe zawory i otwór na świece żarową.

Hari123 sprawdzałeś, że są większe zawory w nowym typie głowic ? bo wydaje mi się, że zawory są jednakowe w ST i NT głowic. W katalogach nie ma też różnych zaworów.

Oczywiście jest otwór na świecę żarową.

Opublikowano

Witam,uważam że warto sprawdzić tulejki w dżwigniach zaworów, mogą mieć nadmierny luz i wówczas jest heca z ustawieniem zaworów, bo niby luz prawidłowy po regulacji, a jednak zawory będą klekotać :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano

Zawory w NT jak i w ST są takie same, tylko głowica jest inaczej wyfrezowana w NT i tam zawory niżej się otwierają i dlatego w tłokach NT są wgłębienia do zaworów. W przypadku NT głowic nie zawsze muszą być w nich otwory na świecę żarową, bo pierwsze nowe typy Władków miały świece po staremu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v