Skocz do zawartości
ahmeds1

Nie można ustawić poprawnie zaworów i klekoce ...

Polecane posty

ahmeds1    0

Witam

Mam taki problem że po wymianie głowicy nie moge za pierona ustawić zaworów i władziu strasznie klekoce..

Nie wiem czy ja żle ustawiam czy co.

Gdyby ktoś mi dokłądnie krok po kroku opisał jak to dokładnie ustawiać na te znaki , które kiedy sie otwieraja i wgl będe bardzo wdzięczny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

musisz mieć miernik luzów zaworowych.. taka cieniutka blaszka.....

 

krecisz wałem ( najlepiej sciag rozrusznik ii łyszką obkręcaj ten tryb co bendix ppo nim lata...)

gdy zawór jest w najwyzszym połozeniu wtedy go ustawiasz regulujesz luz do tej blaszki...

wez sobie mechanika.. we wladku potrwa to 15 minut i bedziesz miał z glowy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ahmeds1    0

Panowie ja wiem czym sie luz ustawia , mi chodziło o te znaki i [iI] na kole jak to się ma do ustawiania zaworów, czy mam się tym sugerować czy odkręcić wtryski i wtedy będę miał dokładnie gmp i wtedy oba ustawiać naraz?(i wiem tyle że przy wciśniętym odprężniku się ustawia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Nie podczas otwarcia, bo wtedy to zawór jest "podparty" tylko podczas gdy jest zamknięty. Nie musisz się sugerować na znaki. Wystarczy przyglądać się konikom klawiatury jak się odchylają do góry, to znaczy że zawór się zamyka i wtedy można mierzyć i ustawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Ustawiłem zawory ssący;25 , wydechowy:30 .Sprawdzałem chyba z pięć razy i wszystko pięknie ładnie a władek dalej klekoce ...Chyba muszę wam jutro filmik nagrać w dzień może bardziej coś podpowiecie czy ja jestem przewrażliwiony czy jednak coś nie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

To była całkiem nowa głowica założona? Bo możliwe, że masz głowice nowego (lub starego typu w przypadku nowszego Władka) i zawory ci stukają o tłok. Jeśli ustawiłeś poprawnie zawory to innego wytłumaczenia nie ma jak głowica od nie tego typu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

No to nie bo to jest nowa ale wszystko pasuje bo nie ma  otworów na  świece żarową ..Chociaż na początku dali mi od nowszego modelu własnie z miejscem na świece żarową ale wymieniłem i kurde nwm co jest

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Nowe mają większe zawory i otwór na świece żarową.

Hari123 sprawdzałeś, że są większe zawory w nowym typie głowic ? bo wydaje mi się, że zawory są jednakowe w ST i NT głowic. W katalogach nie ma też różnych zaworów.

Oczywiście jest otwór na świecę żarową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,uważam że warto sprawdzić tulejki w dżwigniach zaworów, mogą mieć nadmierny luz i wówczas jest heca z ustawieniem zaworów, bo niby luz prawidłowy po regulacji, a jednak zawory będą klekotać :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Zawory w NT jak i w ST są takie same, tylko głowica jest inaczej wyfrezowana w NT i tam zawory niżej się otwierają i dlatego w tłokach NT są wgłębienia do zaworów. W przypadku NT głowic nie zawsze muszą być w nich otwory na świecę żarową, bo pierwsze nowe typy Władków miały świece po staremu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×