Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników John deere'ów. Jak w temacie mam problem z jazdą jeżeli ciągnik się rozgrzeje to pracując w polu nie chce jechać do tyłu, podczas wrzucenia rewersu do tyłu słychać niepokojące dźwięki w skrzyni oraz miga kontrolka koło zębate z kropelką i po obu stronach są strzałki oraz kontrolka Stop silnik. Co może być tego przyczyną?

Opublikowano

a jakie jest właściwe czy jakie powinno być ciśnienie pompy ? Bo zauważyłem jeszcze że ta pompa co jest na wierzchu za kabiną strasznie tak dziwnie szumi. Pompa może być przyczyną że tak się dzieje ?

Opublikowano

Tarczki mogły się skleić.Przyczyną tego jest częste używanie rewersu bez użycia sprzęgła.Druga opcja to opiłki z hamulców,które przedostają się w oleju do skrzyni przez co tarczki nie ciągną.Radzę zmienić olej i uciekać z tym ciągnikiem,póki znowu opiłki nie dostaną się do skrzyni.

Opublikowano

Ale fajne wypowiedzi :) sklejone tarczki bo za dużo się rewersu używa bez sprzęgła?? co to ma być? trzeba zrobić pomiar skrzyni i hydrauliki , pompa pod kabiną nie odpowiada za jazdę skrzynia ma swoją własną pompę, oczywiście jest to skrzynia Power Quad? zadzwoń do mnie pogadamy zajmuję się profesjonalnie naprawami ciągników przejrzyj moją galerię 501832246.

Opublikowano

jezeli tarczki sie skleją to  ciągnik powinien ciągnąć a tym bardziej jezeli tłok je sciśnie a tu slizga czyli nie sciska sprzęgło wielotarczowe. tak jak napisał kolega mariusz najpierw diagnostyka bo  wymiana oleju jak jest uszkodzenie skrzyni nic nie pomoże a tylko szkoda oleju bo sie zanieczyści

Opublikowano

No jeżeli chcesz robić to na dłużej to wiadomo,że sama wymiena nie pomoże,ale moim zdaniem najlepsze wyjście to zmienić olej i do ludzi,bo na zimnym,nowym oleju powinien chodzić.

Opublikowano

Super wypowiedzi, a swoją drogą dziwi mnie to że ktoś szuka na forach pomocy jak tu każdy sobie w sumie nie wiadomo co gdzie i jak? bez sensu , a co do wymiany oleju na sztukę to chyba robi się ciągnik po to żeby jeździł a nie żeby się następny męczył. Ponieważ każdego później może spotkać taki zakup wiec to się szybko może odwrócić panowie.

Opublikowano

mariusz skoro jesteś mechanikiem to orientujesz się co oznacza remont skrzyni w JD.To kasa,kasa i jeszcze raz duuuuża kasa.Do tych skrzyni lepiej nie zaglądać.Jeśli już miałbym dalej robić tym ciagnikiem to szukałbym drugiej skrzyni.

Opublikowano

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

Opublikowano

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

 

Mając taki ciągnik musisz liczyć się z takimi wydatkami, jak Cię nie stać na naprawy to kup ursusa czy zetora tam będzie tanio.

Opublikowano

Dajcie spokój , właśnie skąd wiesz co ci się trafi koszt remontu takiej skrzyni z gwarancją to 10-13 tyś a drugiej w stanie niewiadomym za 2-3nie kupisz tylko każdy chce 10-15-18 tyś zł poza tym to dokładnie jak ktoś wyżej powiedział, nie wiesz co się dzieje? nie wykluczone że da się to zrobić i za 3-4 tyś i jeździć dalej czemu ciągle ktoś pisze remont skrzyni?? przecież nie remontuje się całej skrzyni tylko to co się popsuło ? Ale z was czarnowidze? Robię te ciągniki i  wiem że dwóch takich samych remontów nie ma i wiem że kupno drugiej przekładni to najgłupsza rzecz jaką można zrobić.

Opublikowano

Prosta sprawa.Wystarczy sprawdzić,czy w oleju są opiłki.Jeśli tak to grubsza sprawa,jeśli nie to jest cień szansy,że może to jakiś pierduł.Poczekajmy niech kolega rozejrzy się w tej sprawie,bo gdybanie tu nic nie da.

Opublikowano

Witam, trochę czasu minęło diagnoza do remontu skrzynia. Teraz pytanie do forumowiczów gdzie najlepiej naprawić skrzynie w moim rejonie? Mieszkam w okolicach Sandomierza. Proszę o pomoc. :)

Opublikowano

 

Witam,

mam problem z ciągnikiem John Deere. Notorycznie pęka mi pasek. Serwis przyjeżdża, naprawia a za jakiś czas znowu ta sama awaria. Ktoś ma pojęcie dlaczego?

Pomocy!

Iwona

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v