Skocz do zawartości
laxonultima

John deere 6510 problem z jazdą.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
laxonultima    0

Witam wszystkich użytkowników John deere'ów. Jak w temacie mam problem z jazdą jeżeli ciągnik się rozgrzeje to pracując w polu nie chce jechać do tyłu, podczas wrzucenia rewersu do tyłu słychać niepokojące dźwięki w skrzyni oraz miga kontrolka koło zębate z kropelką i po obu stronach są strzałki oraz kontrolka Stop silnik. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta kontrolka to chyba zbyt niskie cisnienie oleju w, ukladzie skrzyni biegow ,tak mi sie wydaje . Jezeli do przodu jest dobrze to znaczy ze ma jakas nieszczelnosc gdzies na koszu rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

a jakie jest właściwe czy jakie powinno być ciśnienie pompy ? Bo zauważyłem jeszcze że ta pompa co jest na wierzchu za kabiną strasznie tak dziwnie szumi. Pompa może być przyczyną że tak się dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zoch    4

Tarczki mogły się skleić.Przyczyną tego jest częste używanie rewersu bez użycia sprzęgła.Druga opcja to opiłki z hamulców,które przedostają się w oleju do skrzyni przez co tarczki nie ciągną.Radzę zmienić olej i uciekać z tym ciągnikiem,póki znowu opiłki nie dostaną się do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Ale fajne wypowiedzi :) sklejone tarczki bo za dużo się rewersu używa bez sprzęgła?? co to ma być? trzeba zrobić pomiar skrzyni i hydrauliki , pompa pod kabiną nie odpowiada za jazdę skrzynia ma swoją własną pompę, oczywiście jest to skrzynia Power Quad? zadzwoń do mnie pogadamy zajmuję się profesjonalnie naprawami ciągników przejrzyj moją galerię 501832246.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Miałem bardzo podobny przypadek z 6100 i było tak jak napisałem up,więc nie wiem z czego taka radośc u ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli tarczki sie skleją to  ciągnik powinien ciągnąć a tym bardziej jezeli tłok je sciśnie a tu slizga czyli nie sciska sprzęgło wielotarczowe. tak jak napisał kolega mariusz najpierw diagnostyka bo  wymiana oleju jak jest uszkodzenie skrzyni nic nie pomoże a tylko szkoda oleju bo sie zanieczyści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Wymiana oleju nic nie pomoże?Właśnie ja bym zaczął od tego,bo w starym oleju bardzo prawdopodobne jest,że znajdują się w nim opiłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

No jeżeli chcesz robić to na dłużej to wiadomo,że sama wymiena nie pomoże,ale moim zdaniem najlepsze wyjście to zmienić olej i do ludzi,bo na zimnym,nowym oleju powinien chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Na części, a nie do ludzi, toż najlepiej niech się następny męczy. Gówno kupić a sraczkę sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Super wypowiedzi, a swoją drogą dziwi mnie to że ktoś szuka na forach pomocy jak tu każdy sobie w sumie nie wiadomo co gdzie i jak? bez sensu , a co do wymiany oleju na sztukę to chyba robi się ciągnik po to żeby jeździł a nie żeby się następny męczył. Ponieważ każdego później może spotkać taki zakup wiec to się szybko może odwrócić panowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

mariusz skoro jesteś mechanikiem to orientujesz się co oznacza remont skrzyni w JD.To kasa,kasa i jeszcze raz duuuuża kasa.Do tych skrzyni lepiej nie zaglądać.Jeśli już miałbym dalej robić tym ciagnikiem to szukałbym drugiej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Skąd wiesz co sie stało w tej skrzyni jak jeszcze nie jest rozebrana ? kupić drugą skrzynie ? skąd wiesz co ci sie trafi może jeszcze gorszy szmelc od tej co ma ? czy kupić nowa ? :huh:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a na marginesie kolego zoch założyłeś temat ze ci twój jelonek nie chce odpalic to po co ten temat zmień ciągnik po co chcesz go naprawiać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek9292    0

Jak on wszystkie tak traktory naprawia jak wyżej to strach cokolwiek od niego kupić bo tego jd też pewnie na sprzedanie szykuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

 

Mając taki ciągnik musisz liczyć się z takimi wydatkami, jak Cię nie stać na naprawy to kup ursusa czy zetora tam będzie tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Dajcie spokój , właśnie skąd wiesz co ci się trafi koszt remontu takiej skrzyni z gwarancją to 10-13 tyś a drugiej w stanie niewiadomym za 2-3nie kupisz tylko każdy chce 10-15-18 tyś zł poza tym to dokładnie jak ktoś wyżej powiedział, nie wiesz co się dzieje? nie wykluczone że da się to zrobić i za 3-4 tyś i jeździć dalej czemu ciągle ktoś pisze remont skrzyni?? przecież nie remontuje się całej skrzyni tylko to co się popsuło ? Ale z was czarnowidze? Robię te ciągniki i  wiem że dwóch takich samych remontów nie ma i wiem że kupno drugiej przekładni to najgłupsza rzecz jaką można zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Prosta sprawa.Wystarczy sprawdzić,czy w oleju są opiłki.Jeśli tak to grubsza sprawa,jeśli nie to jest cień szansy,że może to jakiś pierduł.Poczekajmy niech kolega rozejrzy się w tej sprawie,bo gdybanie tu nic nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

Witam, trochę czasu minęło diagnoza do remontu skrzynia. Teraz pytanie do forumowiczów gdzie najlepiej naprawić skrzynie w moim rejonie? Mieszkam w okolicach Sandomierza. Proszę o pomoc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolba77    0

 

Witam,

mam problem z ciągnikiem John Deere. Notorycznie pęka mi pasek. Serwis przyjeżdża, naprawia a za jakiś czas znowu ta sama awaria. Ktoś ma pojęcie dlaczego?

Pomocy!

Iwona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×