Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wykazałeś wcześniej a porównałeś do starej 80-tki bez przedniego napędu. 

Wykazuję Ci że 914 ( 80-tka 4x4) to masa własna 4,23T a z obciążnikami 5,1T.

Wg. mnie to zupełnie inna klasa ciągników. 

Kolega wyżej dobrze porównał że nowy C380 to taki następca 4514 a nie trzeba chyba przypominać że ten właśnie ciągnik miał zastąpić C360.

Opublikowano

Nie było nigdy ciągnika C380 tylko C385 i C385A z przednim napędem. 904 i 914 to tylko nowsze wersje.

NIe wiem czy nie chcesz czy nie możesz tego zrozumieć ale to zupełnie inna liga ciągników - ciężkie, mułowate o dużym uciągu i małym zapasie mocy. Całkiem inny ciągnik jak nowy twór z Ursusa czyli C380

Opublikowano

Witam,

Dawno mnie tu nie było ale doszedłem do wniosku że zerknę...

Po lekturze wypowiedzi o ursusie c-380 stwierdzam iż tak na prawdę wypowiadają się wszyscy którzy widzieli go tak jak ja - na targach w Kielcach albo w jakieś gazecie lub online, polityki która nic do niczego nie wnosi tu dużo a informacji konkretnych...ani jednej.

Fajnie się opisuje zdjęcie z parametrami technicznymi obok??

Szanowni Koledzy coś wam powiem jeśli ktoś odwiedza tę stronę jest albo hobbystą, albo kimś kto szuka pomocy,dorady - nie polityki.

Każdy z was ma rację ale nadal nikt nie wie czy ta maszyna jeździ czy będzie stać cały czas w garażu a to jest najważniejsze dla każdego zainteresowanego, w drugiej kolejności są sprzęty z którymi sobie radzi a z którymi nie...(aczkolwiek wiele od gleby zależy więc indywidualny temat)

Myślę że tu powinni się wypowiadać ludzie którzy użytkują lub mieli styczność żeby pomóc pozostałym zainteresowanym i przed przeczytaniem wszystkich wypowiedzi tego oczekiwałem, ale chyba marne szanse. :(

Szukając informacji typu :czy się rozcieka olejem tak jak zetory czy farmtraki (nie wiem czy nadal ale takie były ich początki), czy awaryjny, jak z silnikiem, czy wom stuka itp doszedłem do wniosku że chyba jeszcze za szybko na takie informacje.Została historia i parametry maszyn które wszyscy dobrze znamy.

Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego Sylwestra

Opublikowano

riderNIKO - taki wykład zrobiłeś ale co w nim więcej zawarłeś niż jak to nazwałeś naszą politykę?

O tym ciągniku można bardzo dużo pisać bo główne podzespoły nie są żadną nowością. Silnik to dobrze znany Perkins 1104D, skrzynia i mosty to popularne w tym segmencie model od producenta z IT czyli Carraro.

Jedynie można oceniać montaż oraz elementy produkowane w kraju ale na to potrzeba już trochę mtg a jak wiadomo to tych ciągników za wiele na rynku nie ma.

Opublikowano

Powiedz kolego ile według instrukcji obsługi można założyć obciążników i czy jest wzmianka o możliwości wlania wody w dętki?

Opublikowano (edytowane)

o wodzie w dędkach nic nie było a obciążniki na przodzie max 440kg a tył 210kg czyli masa z obciążnikami 4020kg.

No i mamy pierwszą awarie przy zmianie rewersu pojawiły się zgrzyty obecnie 138mtg. w poniedziałek dzwonię na serwis zobaczymy co powiedzą. może to od mrozu olej w skrzyni zgęstniał i temu

Edytowane przez Kajtek_1
Opublikowano

@Rolnik1973  jeśli jest to Perkins nie powinien mieć problemów z zapłonem.

 

Oglądałem u dilera tego Ursusa nawet fajny ciągnik. Pali tak jak Farmtrac na minusie lekko.

Opublikowano

Póki nowy, to zapala. Ciekawe po ilu motogodzinach pracy rozpoczną się problemy z rozruchem w zimie?

Opublikowano

Jak pali od nowego to i później będzie. Mój 20letni 3512 nie ma problemu odpalić w -15 na zimnym płynie. Jedną ręką przytrzymam kluczyk na grzanie świecy drugą pompuję pompkę paliwa, chwila ogień zafurgocze w kolektorze i tarak i chodzi.

Opublikowano

że każdy perkins w zimie pali to bym się mocno zastanowił... mam na placu 3 szt i wiem gdzie moge próbować przy -15. tzn nie ma co próbować bo c360-3p po prostu pali a 5314 można zapomnieć. Z tym że taki 380 to to pewno nic wspólnego nie ma ze starym perkinsem w 5314

Opublikowano

No fakt. W 5314 ledwo kręci i nie ma mowy o odpaleniu. W 3512 już lepiej, odpalił, zgasł i potem już chodził. Wczoraj próbowałem oba odpalić, to wiem. Jak jest dobry akumulator, to powinny oba odpalić.

W nowych Perkinsach są świece żarowe, więc jeśli kręci, to i odpali.

Opublikowano

W instrukcji nie ma żadnych uwag o eksploatacji ciągnika zimą? W instrukcji do C360 były na przykład zalecenia, żeby zimą pompę hydrauliczną uruchamiać dopiero po rozgrzaniu oleju w skrzyni biegów.

Opublikowano (edytowane)

I tu się mylisz w instrukcji od 1014 i tak samo od c 380 jest mianowicie żeby rozgrzać silnik na wolnych obrotach bo inaczej uszkodzisz turbo
A i było o wymianie oleju na zimę na rzadszy

Edytowane przez Kajtek_1
Opublikowano

lejesz porządny olej a nie taki z którego robi się na mrozie galareta i jedziesz.. Ktoś Ci broni zalać do 1014 to samo co Newhollanda? Wszedzei do skrzyni leje UTTO. -15 i nic nie wyje, hydraulika działa jak należy.

Opublikowano

Kajtek_1 w czym się mylę? Pytanie zadawałem. :)

O zmianie oleju na zimowy w starym C360 też gdzieś czytałem, ale nie mogę znaleźć źródła... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v