Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo widzałem u sasiada dymi mu na niebiesko cały czas. I sie zali ze mu pali jak smok . a jak mu depnie to wstyd i siara to moja c360 tak nie fuknie jak jej depne

Opublikowano

Jeśli już, to dym charakterystyczny dla niewłaściwego spalania ma raczej czarny kolor. W większych Ursusach jest to zauważalne. Nie mam pojęcia co zrobili z Perkinsami, ale te 1104D są koszmarne.

W nowych Ursusach mth jest naliczana dla 2200 obr/min. Dla użytkownika Ursusów typu 3512, 4514, itp. jest to problem, gdyż te ciągniki miały naliczane mth dla 1500 obr/min. Podawanie spalania na mth jest więc niemiarodajne. Nowy Ursus motogodzinę nabije po ponad godzinie pracy w polu.

Opublikowano

Najprościej podawać ile spalił na godz zegarową i ile przez ten czas zrobił to wtedy jest jakis punkt odniesienia , przeliczanie na mtg robi chaos i przekłamania.

Opublikowano

No raczej w takim 5314 średnie obroty na godzinę nie przekraczają 1500 obr/min, więc mth nabije w ponad godzinę. Oczywiście to zależy od wykonywanej pracy. W nowych Ursusach to już w ogóle nie ma jak liczyć. Najlepiej właśnie liczyć spalanie na ha i na godzinę.

Opublikowano (edytowane)

Jednak nie jest taki cudowny jak dilerzy go chwalą. A to ze duzo pali to widac po zadymianiu spalin

 

Inżynieria XXI wieku. Marnujesz się chłopie. Taki talent z taką wiedzą.

 

Koledzy macie rację. Miarodajne będzie podawanie spalania w odniesieniu do hektarów.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

Nie bluźnij Synu ! Zaczynasz tracić wiarę w Naszego Ursusa ? :ph34r:

Opublikowano

Na ten sezon musi być po tamtym. Nie czuł wcale, jak na tempomacie ustawiłem po opuszczeniu na 1600 obr to w końcu pola jak podniosłem dalej było 1600, a w 3512 wzrastały obroty do 1900-2000, także na pusto jakby jeździł.

Opublikowano

Panowie a jak to jest z rejestracją ursusa c-380 z silnikiem lll a? Bo niby już miało być że lll a już się nie zarejestruje jako nowy, tylko trzeba brać lllb, a teraz był u mnie przedstawiciel z salonu ursusa i mówił że dorwał jeszcze lll a i  że jeszcze można je zarejestrować normalnie.... Składałem wniosek na prow i nie chce mieć później problemów. Rejestrował ktoś z was w ostatnim czasie ten ciągnik z silnikiem lll a?

Opublikowano

Jeszce można czy raczej ciągniki były wcześniej przed sprzedażą zarejestrowane przez producenta/sprzedawcę i dzięki temu omijają zakaz rejestracji? Sprzęt jest fabrycznie nowy, a prawnie używany więc go obecne przepisy z normą spalin nie obowiązują. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v