majtek53

Ursus C-380 -Informacje

Polecane posty

123456    54

Bo widzałem u sasiada dymi mu na niebiesko cały czas. I sie zali ze mu pali jak smok . a jak mu depnie to wstyd i siara to moja c360 tak nie fuknie jak jej depne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Jeśli już, to dym charakterystyczny dla niewłaściwego spalania ma raczej czarny kolor. W większych Ursusach jest to zauważalne. Nie mam pojęcia co zrobili z Perkinsami, ale te 1104D są koszmarne.

W nowych Ursusach mth jest naliczana dla 2200 obr/min. Dla użytkownika Ursusów typu 3512, 4514, itp. jest to problem, gdyż te ciągniki miały naliczane mth dla 1500 obr/min. Podawanie spalania na mth jest więc niemiarodajne. Nowy Ursus motogodzinę nabije po ponad godzinie pracy w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    54

Dziwne jest to ze ft 675dt ma niby taki sam silnik jak c380 a na spalenie 675 ludzie nie nażekaja i mułowaty tez nie jest. Niby to samo ale inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Najprościej podawać ile spalił na godz zegarową i ile przez ten czas zrobił to wtedy jest jakis punkt odniesienia , przeliczanie na mtg robi chaos i przekłamania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Dlaczego, jak wchodzi przy 1500 to i tak odpowiada godzinie zegarowej w polu bo i tak więcej jak 1600 obr się nie kręci a na uwrociach cofaniach to i pyrka. Mi tam tam tak wychodzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

No raczej w takim 5314 średnie obroty na godzinę nie przekraczają 1500 obr/min, więc mth nabije w ponad godzinę. Oczywiście to zależy od wykonywanej pracy. W nowych Ursusach to już w ogóle nie ma jak liczyć. Najlepiej właśnie liczyć spalanie na ha i na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Jednak nie jest taki cudowny jak dilerzy go chwalą. A to ze duzo pali to widac po zadymianiu spalin

 

Inżynieria XXI wieku. Marnujesz się chłopie. Taki talent z taką wiedzą.

 

Koledzy macie rację. Miarodajne będzie podawanie spalania w odniesieniu do hektarów.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

No to dziś tak, 1.15 ha w 55 minut ,0.9 mtg, 4.85 litrj spalił w kultywatorze 2.10m ursus 5314. To chyba Bóg miał w swej opiece że sprowadził asf i nie kupił nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie bluźnij Synu ! Zaczynasz tracić wiarę w Naszego Ursusa ? :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Na ten sezon musi być po tamtym. Nie czuł wcale, jak na tempomacie ustawiłem po opuszczeniu na 1600 obr to w końcu pola jak podniosłem dalej było 1600, a w 3512 wzrastały obroty do 1900-2000, także na pusto jakby jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

300g co ten ciągnik robi z tego paliwa? Stare paliwożerne ursusy paliły po 240 kWh i było za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    54

Lekkie prace kosiarka rozsiewacz do nawozów prasa belujaca. Podstawa to dobrze dotrzec silnik to pochodzi długie lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cover    8

Panowie a jak to jest z rejestracją ursusa c-380 z silnikiem lll a? Bo niby już miało być że lll a już się nie zarejestruje jako nowy, tylko trzeba brać lllb, a teraz był u mnie przedstawiciel z salonu ursusa i mówił że dorwał jeszcze lll a i  że jeszcze można je zarejestrować normalnie.... Składałem wniosek na prow i nie chce mieć później problemów. Rejestrował ktoś z was w ostatnim czasie ten ciągnik z silnikiem lll a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jeszce można czy raczej ciągniki były wcześniej przed sprzedażą zarejestrowane przez producenta/sprzedawcę i dzięki temu omijają zakaz rejestracji? Sprzęt jest fabrycznie nowy, a prawnie używany więc go obecne przepisy z normą spalin nie obowiązują. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Nie słyszałem o tym żeby krajowe ursusy były rejestrowane przed sprzedażą... Wiem że na zagranice tak robili a nic nie słychać o krajowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadekb    0

Najlepiej zapytać w swoim wydziale komunikacji. Z tego co mi wiadomo to do końca 2017 można rejestrować z normą IIIa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Powiedzcie jak sie sprawuja napedy hema. Jak to wyglada w zestawieniu z carraro pod wzgledem kosztow napraw i trwalosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj