Skocz do zawartości
miqul55

fendt 309 1995r problem z rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
miqul55    2

witam, w czerwcu zakupiłem ciagnik rolniczy fendt 309, 1995r jest to moj drugi fendt ale w tym mam problem z rewersem mianowicie, zaraz po uruchomieniu nie przezuca rewersu klikam jazde do przodu jedzie do przodu klikam zaraz do tylu wciskam sprzeglo lampka do przodu sie pali a do tylu miga a sprzegła nie odda, gdy klikne z powrotem do przodu jedzie do przodu i tak jest w obu sytuacjach dla jazdy w tył albo przod w zaleznosci od tego z jakim kierunkiem go zostawie poprzedniego dnia, sytuacja po chwili ginie gdy ciagnik poporacuje troche i wszystko pracuje bez problemu, tak mysle ze ktoś swiezo przede mna wlał za gesty olej do skrzyni czy tak moze być?? bo olej w skrzyni jest jak nowy cały czas. na poczatku radze sobie przełacznikiem mechanicznym  w podłodze ale dziasiaj był pierwszy przymrozek i maszyna chyba sie nie chciała rozgrzać bo jak ni jak nie ustało nic. czy dobrze celuję z tym olejem?? trzeba by go wymienić ale nie mam dokumentow od niego jeszcze i nie wiem na jaki, a wymieniac olej w ciemno tez nie chce. no chyba ze jest inna tego wina?? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    4

Witam w klubie u mnie jest to samo w 308  identyczna sytułacja i tez podejżewam ze olej jest za gesty bo jak temp.spadnie to odrazu problem. U mnie jest manualne gaszenie wiec jak nie chce przełączyć to wyłaczam/właczam zapłon na zapalonym silniku i przełacza. 

Edytowano przez arturektdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel4106    2

Witam mam pytanie zupelnie z innej beczki ? czy w tym traktorze po odlaczeniu tylko akumulatora mozna spawac ? bo musze dospawac jeden uchwyt i nie wiem czy nie pochrzanie elektryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

jeden problem to żródło prądu (akumulator) wyklucz je (odepnij bieguny) i smiało spawaj a i mase spawarki/migomatu przypnij blisko miejsca spawania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dionizos    0

Miałem podobnie z 308 LSA i po oczyszczeniu możliwych łączy elktr. też nie pomogło. U mnie słychać było też lekkie zgrzytanie i okazało się, że rozleciał się synchronizator przodu oraz widełki były do regeneracji. Wpierw wymieniłem olej na polski odpowiednik i to nic nie dało. Wymieniłem na org. niemiecki i to też nic nie dało. Tak więc uważam, że to nie wina oleju tym bardziej, że temperatury są OKi. Trzeba sprawdzić sterowniki (te pod lewą nogą pod kabiną) i jakie dochodzi do nich napięcie. Możesz lekko przesterować dwa regulatory (pod prawą nogą pod kabiną). Ja mam problem od jakiegoś czasu z odłączaniem przodu. Po zgaszeniu i postoju załącza się sam i nie reaguje na sterowanie z kabiny (świecą się kontrolki, chociaż przełącznik jest wyłączony). Początkowo po przejechaniu ok. 1 km zaczynał się odzywać jeden ze sterowników pod lewą nogą cyklicznie "pukając". Po paru minutach wszystko zaczynalo działac normalnie. Problem się powiększył bo teraz muszę już przejechać 8 km i dopiero zaczyna pukać sterownik. Pomoże ktoś ?. Kostek zlituj się. Bądź wielki ale mleka nie pij :))). Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luka1984    0

Witam mam podobny problem z rewersem w fendt 308 w strej kabinie strzałki od kierunku jazdy wymigały najpierw 6 3 , a pózniej 7 1 .  Dodam ze do tyłu normalnie przełancza a do przodu blokuje po jakimś czasie jest komunikat o błedzie, po jakimś czasie strzałki gasno. Bardzo prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luka1984    0

Witam ponownie dzis rano po odpaleniu wszystko działało bez zarzutu. po kilku godzinach pracy onownie zaczoł szwankowac rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

a u mnie to w skrzyni cichutko działa bardzo dobrze. prócz wspomnianego problemu na poczatku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    2

mam dziwny problem dzis odpalilem fendta 309 przy -10 i pochodzil mniej wiecej 15 minut i chcac go zgasic traktor nie chcial zakonczyc pracy tylko przymulio prace silnika musialem go zadusic aby zgasl ? co to moze byc geste paliwo czy jak ? dodam ze to wersja z elektronika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

fendta polecam.miałem 310 lsa i sprzedałem po 4 dniach ogłoszenia (duzo tefonów ale fakt traktor wygłaskałem dla siebie elegancko no ale zamienilem na nowszy a jeszcze sprzedałem z zarobkiem ;) ) ale serce włożyłem i tez ten Pan zadzwonił po sezonie i dziekował. no a teraz mam 309 tak jak wyzej w temacie. elektroniki sie nie bój wazne zeby w chwili zakupu wszystko działało. a 308 to prawie to samo a ile chcesz przeznaczyc?? jak szukasz prasy to moge Ci moja welger rp 200 sprzedać (bez rotora) bardzo zadbana lubuje sie w zadbanym sprzecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

hurra problem rozwiazany ;) polecam kupić instrukcje obslugi i katalog czesci. to była ostatnia rzecz do ogarniecia teraz traktor jest jak laleczka wyglaskany do maxa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Gratuluje. No to teraz pochwal się co było przyczyną wieszającego się rewersu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

po dlugich meczarniach, doczytałem dowiedziałem doszukałem sie zakały. a jest nim G210972020030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miqul55    2

teraz to proste... ale gdybym napisał tak jak mówisz to raczej mało by to mówiło dlatego podałem numer katalogowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×