Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniłem olej hydrauliczny w swoim agrotronie , wlałem 85 litrów oleju utto i  wyminiłem filtr. Wyrabiałem ściernisko i po 2ha zaczeła "świszczeć" pompa hydrauliczna, przy zwiększaniu obrotów zaczyna coraz głośniej na najniższych nie słychać prawie. Dodam że zaczeła też migać kontrolka od smarowania łożysk. Co może być przyczyną ? Mam jeszcze jedno pytanie - czy to prawda że tych ciągników nie można holować ?

Opublikowano (edytowane)

żem się naszukał do lepszej przekładni potrzebny lepszy olej w google wpisz "dobierz olej"

 

tu masz link

http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fuchsa/dobierz-olej.html

 

Jak na starym oleju nie było problemów to po prostu może dałes za słaby olej

jak wiadomo hipol to najprostszy olej do łożysk i kół żebatych średnio obciążony no i do hydrauliki

utto to już dużo lepszy olej do tego jak wyżej przy większych obciążeniach mechanicznych i temperatury

stou to uniwersalny możesz lać do silnika i do skrzyni tak jak wyżej tylko że on nadaje się do jeszcze większych obciążeń

 

PS najlepiej jakbyś miał dane z instrukcji , popytaj innych użytkowników

Edytowane przez sebe1033
Opublikowano

w holowaniu chodzi o to że nie masz smarowania skrzyni (chodzi o smarowane pod ciśnieniem łożyska igiełkowe) no i masz załączony przedni napęd

 

a sprawdzałeś filtr może źle coś złożyłeś i zapchał się

Opublikowano

a jak reguluje się cisnienie w hydraulice ? przyczyn moze byc duzo-filtry,cisnienie, zle ustawione zawory, moze jakies opiłki sie dostały...

 

W agrotronie 85 masz pompę stałociśnieniową. opiłki to raczej nie są, od tego właśnie są filtry. Nie wiem jaki masz nr. vin ciągnika, ale zaraz za pompą jest albo jeden duży filtr, lub dwa ułożone poziomo. Jest także filtr na układzie podawania oleju. Kolejne pytanie to która pompa świszczy? Są dwie.

Napisałeś że świszczenie rozpoczęło się po 2h pracy. Więc olej się rozgrzał, pompa potrzebowała go więcej aby utrzymać ciśnienie. Filtr go trzyma i nie przepuszcza odpowiedniej ilości. Wymiana filtra w porównaniu do wymiany pompy to pestka i w pracy i kosztowo. Jak z układem kierowniczym? Orbitrol nie pracuje głośniej?

Regulację ciśnienia przeprowadza się nad gniazdami ale tam reguluje się tylko przepływ, gdyż jak już pisałem ciśnienie na pompie jest stałe.

Zrób prosty test. Rozgrzej ciągnik (skrzynię nie silnik ;) ) i gdy zaczną się objawy na pompie sprawdź ciśnienie na gniazdach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v