Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
mateusz7745    4

Witam

Wymieniłem olej hydrauliczny w swoim agrotronie , wlałem 85 litrów oleju utto i  wyminiłem filtr. Wyrabiałem ściernisko i po 2ha zaczeła "świszczeć" pompa hydrauliczna, przy zwiększaniu obrotów zaczyna coraz głośniej na najniższych nie słychać prawie. Dodam że zaczeła też migać kontrolka od smarowania łożysk. Co może być przyczyną ? Mam jeszcze jedno pytanie - czy to prawda że tych ciągników nie można holować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    65

żem się naszukał do lepszej przekładni potrzebny lepszy olej w google wpisz "dobierz olej"

 

tu masz link

http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fuchsa/dobierz-olej.html

 

Jak na starym oleju nie było problemów to po prostu może dałes za słaby olej

jak wiadomo hipol to najprostszy olej do łożysk i kół żebatych średnio obciążony no i do hydrauliki

utto to już dużo lepszy olej do tego jak wyżej przy większych obciążeniach mechanicznych i temperatury

stou to uniwersalny możesz lać do silnika i do skrzyni tak jak wyżej tylko że on nadaje się do jeszcze większych obciążeń

 

PS najlepiej jakbyś miał dane z instrukcji , popytaj innych użytkowników

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    4

niewiem własnie czy to wina oleju czy czegos innego. Czytalem i pytałem na forum to poradzili utto.

w pompie jest tzw. kosz ssacy ? mozliwe zeby sie zapchał?

a co jesli olej jest niewłaściwy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    65

w holowaniu chodzi o to że nie masz smarowania skrzyni (chodzi o smarowane pod ciśnieniem łożyska igiełkowe) no i masz załączony przedni napęd

 

a sprawdzałeś filtr może źle coś złożyłeś i zapchał się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    4

a jak reguluje się cisnienie w hydraulice ? przyczyn moze byc duzo-filtry,cisnienie, zle ustawione zawory, moze jakies opiłki sie dostały...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
psyhospider    0

a jak reguluje się cisnienie w hydraulice ? przyczyn moze byc duzo-filtry,cisnienie, zle ustawione zawory, moze jakies opiłki sie dostały...

 

W agrotronie 85 masz pompę stałociśnieniową. opiłki to raczej nie są, od tego właśnie są filtry. Nie wiem jaki masz nr. vin ciągnika, ale zaraz za pompą jest albo jeden duży filtr, lub dwa ułożone poziomo. Jest także filtr na układzie podawania oleju. Kolejne pytanie to która pompa świszczy? Są dwie.

Napisałeś że świszczenie rozpoczęło się po 2h pracy. Więc olej się rozgrzał, pompa potrzebowała go więcej aby utrzymać ciśnienie. Filtr go trzyma i nie przepuszcza odpowiedniej ilości. Wymiana filtra w porównaniu do wymiany pompy to pestka i w pracy i kosztowo. Jak z układem kierowniczym? Orbitrol nie pracuje głośniej?

Regulację ciśnienia przeprowadza się nad gniazdami ale tam reguluje się tylko przepływ, gdyż jak już pisałem ciśnienie na pompie jest stałe.

Zrób prosty test. Rozgrzej ciągnik (skrzynię nie silnik ;) ) i gdy zaczną się objawy na pompie sprawdź ciśnienie na gniazdach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Andre8989
      Witam.
      Mam zamiar kupić Lamborghini 850 premium, chciałem się dowiedzieć czy jest to model wart zakupu na co zwrócić uwagę.
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
×