Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

sam raczej niedam rady ale znalazłem mechanika który miezał ciśnienie on podejzewał te skrzynie z alektrozaworami ze tam cos sie zacina ale ty lepiej się znasz jak mówisz że to na wałkach w skrzyni wielkie dzięki yudin pozsrawiam

 

Opublikowano

ja tylko podejrzewam wałki, wiadomo ze lepiej najpierw sprawdzic płyte z elektrozaworami bo jest prościej i szybciej - mniejsze koszty.

w skrzyni masz jeszcze wałki i łozyska przed modyfikacja a więc lubiły po jakimś czasie sie uszkodzić. 

Opublikowano

sam raczej niedam rady ale znalazłem mechanika który miezał ciśnienie on podejzewał te skrzynie z alektrozaworami ze tam cos sie zacina ale ty lepiej się znasz jak mówisz że to na wałkach w skrzyni wielkie dzięki yudin pozsrawiam

 

Przełóż najpierw suwaki na elektrozaworach. Ponownie zmierz ciśnienie i zobacz czy są takie same odczyty.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 21.11.2014 o 09:58, krzysztofz14 napisał:

 

Witam mam taki sam problem ale w moim przypadku akurat zostało wymienione sprzęgło centralne wszystkie uszczelnienia skrzyni biegów tzn uszczelnienie tłoków pół biegów pierścienie uszczelniające wałki łożyska tarczki przekładki a dalej na L i M szaleją ciśnienia jak u kolegi przy włączeniu m jest ciśnienie na l i na odwrót kaseta sterujśca ??

 

Edytowane przez Gryksza
Opublikowano

wiele razy rozbierałem i dalej rozbieram skrzynie biegów w których są powymieniania wszystkie sprzęgła tylko nie wiadomo po co bo w rzeczywistości wymianie podlega maksymalnie 20% tarcz i przekładek a ciągnik jak szarpał tak szarpie jak stukał tak stuka poprostu zostało naprawione nie to co trzeba

Opublikowano
Dnia 30.09.2018 o 23:08, piotrbm_211320 napisał:

wiele razy rozbierałem i dalej rozbieram skrzynie biegów w których są powymieniania wszystkie sprzęgła tylko nie wiadomo po co bo w rzeczywistości wymianie podlega maksymalnie 20% tarcz i przekładek a ciągnik jak szarpał tak szarpie jak stukał tak stuka poprostu zostało naprawione nie to co trzeba

Kolego niejasno piszesz bo napisałem( widać z opisu że mechanik nie wiedział do końca co zrobił źle idzie to naprawić tylko trzeba skrzynie rozebrać ... ) a teraz mozna powiedzieć ze piszesz na odwrót cytat wyżej . Ciągnik zrobiony  tak jak podejrzewałem uszkodzeniu uległa płyta sterująca półbiegami uszkodzenie polegało na wytarciu miejsc dzie pracują tłoczki po dokładnym przypatrzeniu sie widac do okoła grube rysy za obudowe płyty dałem ponad 4000tysie ze starej musiałem przełozyć elektrozawory wszytkie tłoczki nyple korki . A co do tarczek to podejrzewam ze sie przypaliły bo urzytkownik na poślizgu jeździł trochę czasu.

Opublikowano

pojeździsz zobaczysz że znów problem wróci i nie nie wyklucza się to co pisałem wcześniej chodzi mi oto że z reguły to wszyscy wymieniają  masę rzeczy a nie eliminują przyczyny tego zużycia czy uszkodzenia i problem powraca po niewielkim czasie 1000 góra 2000 mth zastanów się z czego powstały te rysy powiedz mi czy przełącza cichutko półbiegi i rewers?

Opublikowano

7100 przełącza charakterystycznie i bez stukania 7200 całkowicie sprawna nie stuka

7300 tez bo tam nie ma co stukać jak stuka to jest coś nie teges :)

przyjedź do mnie we wtorek będzie świeżo poskładana skrzynia 7226 w m620 i posłuchasz jak chodzi

Opublikowano (edytowane)

Skrzynia 6 x3 x3-pod obciążeniem z rewersem mechanicznym (54+54), z sprzęgłem suchym 1999 Same Antares 130 /Lamborghini Formula 135

Na zającu coś szumi rzęzi czasem ok cicho bez różnicy czy obciążona, przy przełączaniu szarpnięcie. Korzystam z dwóch pozostałych. Co może być?

3591948700_1481025220.jpg

2598858600_1481025324.jpg

9287040800_1481025221.png

3233872700_1481025326.png

 

Na www.trattore.it/ wygląda to

8511505500_1481035007.png

6394629700_1481035014.png

9880837700_1481035022.png

1341349400_1481035030.png

 

Coś jak Silver tylko rewers mechaniczny

4912536100_1481035162.jpg

 

Edytowane przez ansu
Opublikowano

Półbiegi przełącza bez stuków delikatnie rewers tez. Opisuje już co sie wydarzyło mój kolega własciciel agrotrona k410 jest troche niechlujny ciagnik zarasta w srodku w kabinie ale do rzeczy , pewnego dnia przyszedł do mnie i pyta sie czy mu nie pomogę bo cos ciagnik szarpie na pół biegach zgodziłem sie najpierw sprawdziłem elektrozawory na płycie sterującej okazało sie ze są całe sitka zaklejone syfem na wszytkich elktrozaworach wyczyściłem ciagnik wrócił do łask powiedziałem mu przepłucz skrzynie wymien olej i filtry a pojezdzisz po 2 latach mówi ze nie moze jechac bład nhk sprawdziłem w serwisówce poslizg sprzegła centralnego mówie skrzynia do rozbiórki wymieniłem sprzegło  centralne obejrzałem tarczki na półbiegach w miare złozyłem bład zniknoł ale po godzinie w polu przy pługu dzwoni mówi ze na l i m szarpie sprawdziłem cisnienia nie [pasowało mi ze na dwóch półbiegach śa cały czas czyli załacza dwa półbiegi naraz i jest kolizja szybkości dzwonie do serwisu o poradę serwis mówi mi ze to tarczki na pewno i przeciek na wałkach ja dalej czepiam sie płyty sterującej bo jesli na wałkach to cisnienie by zmalało ale było jednostajne a nie naraz na L I M , ale nic rozebranie skrzyni jeszcze raz i juz profilaktyczneie wymieniłem wszytko czyli uszczelnienie wałków tłoków i tarczek z przekładkami i dalej to samo wiec została płyta sterująca a dlaczego ona najbardziej dostała bo jest aluminiowa a tłoczki w niej są powlekane i są twarde a od czego od nie wymienienia oleju jak dbasz tak masz i kolega wydał 10000 tysiecy za remont . Wiec Przyczyną było nie dbanie o sprzet .

Opublikowano

odepnij 6 manometrów pomiarowych jednocześnie ale muszą być to pomiarówki nisko skalowane i przewody o bardzo małym przekroju zgrzej go naprawdę bardzo mocno i sprawdź co się dzieje  z ciśnieniem niewierze że będzie wszystko idealnie

ansu

 

trzeba zacząć od ciśnienia manometry ci pokażą czy jest gdzieś nieszczelność czy nie chrobotanie to może być łożysko albo dostał luzów ciężko wywnioskować bez obejrzenia

Opublikowano

Sprawdzałem rano przy 0C i po pracy w ciężkim transporcie aż powietrze falowało nad skrzynią bez różnicy Czasem cicho a czasem nie i czuć lekkie wibracje to chyba jednak łorzysko Na zającu cały ten szmelc sie kreci na wolniejszych jest zablokowany i napęd idzie przez przekładnię obiegową. Szarpnięcie może powodują zużyte przekładki  i brak kalibraci. Jak nie rozbiorę to się nie dowiem. Pompa jest dobra.

Opublikowano

Witam jestem tutaj nowy. Mam pytanie co może być uszkodzone AGROTRON K 610 w amortyzacji osi. Chodzi mi o to gdy na tuzie z balastem masa ok, 1t zaś na tyle około 2 t siłowniki amortyzacji wychodzą do końca,po ruszeniu i przekroczeniu prędkości 8 km/h amortyzacja się u uaktywnia i ciśnienie z bloku amortyzacji spada. Gdy narzędzie opuszczam siłownik się chowa prawie do zera a gdy ruszam i przekraczam 8 km/h pompuje tym razem do góry na rządana wysokość . Pytanie co może być przyczyna takiego zachowania osi. Dodam ze problem miałem od samego początku jak kupiłem i serwis nie wiem co to może być, a generalnie uznali ze tak musi być... z góry dzięki:)

Opublikowano
8 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

trzeba by było podłączyć komputer i zobaczyć co odczytuje na czujnikach

był podłączany dobrych parę razy i pokazywało wszystko bezbłędnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v