Skocz do zawartości
PATr

John Deere 6910

Polecane posty

PATr    242

Witam, czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić by przerzucić kukurydzę na przyczepę z ciągnikiem która jedzie z tyłu do przecinki? Teraz musimy odczepiać przyczepę i ciągnąć sieczkarnią bo nie dorzuca jak jedzie za nią ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pajakk    7

Poprostu musi byc lepsza sieczkarnia ktora dalej wyrzyca hehe a tak na serjio to moze jakas przyczepa specjalistyna co sie podnosi i wyładowuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    242

Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, co ma do tego wysokość? Żeby jeszcze gorzej miała dorzucić? W new hollandach podobno jest jakaś regulacja tutaj niestety nic nie widać chyba że trzeba głębiej sięgnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marco79    0

Witam! Jestem posiadaczem i użytkownikiem JD 6910 (sieczkarnia) i w sprawie dorzucania na przyczepę z ciągnikiem mógłbym coś poradzić jeśli to aktualne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

a powiedz mi jak sprawują się silniki "cuminsa"? zamierzam kupić 6810 i mam dylemat czy nie wziąść słabszego 6710 ze silnikiem jd. Jaką uzyskujesz długość sieczki w qq? Czy są tylko 4 jej długości? Co się dzieje jak świeci kontrolka od oleju z takimi falami w środku i trójkątem z boku(2 z prawej od dołu)? Poziom jakiegoś oleju?


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco79    0

Witaj 

 

W moim JD6910 silnik cummins posiada ok.440 KM i radzi sobie bardzo dobrze (radzę wybrać wersję z silniejszym silnikem). Długość sieczki zależna jest od ustawień jednego z czterech biegów skrzyni wałków wciągających. Ja używam biegów po środku zakresu a sieczka ma dlugość ok. 1cm przy bębnie tnącym 56 (4x14) noży (jest również bęben z 48 noży tj 4x12). Kontrolka o którą pytasz to nie olej a plyn chlodzący którego jest za mało. pozdro

 

 

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Z tym bębnem jest ciekawie. W katalogu jest po 28 noży prawych i lewych a w instrukcji 4x12 czyli po 24? A moc też pewnie podają w  różnych normach. Na tabliczce od 6810 podają prawie 300 kw w instrukcji 260. Oglądałem właśnie 6810 stan ogólne taki sobie skrzynka od dł sieczki zacięta pewnie coś się posypało. Gościu chciał mniej o cenę używanej skrzynki ale nie można nic wypróbować. 


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Witam! Jestem posiadaczem i użytkownikiem JD 6910 (sieczkarnia) i w sprawie dorzucania na przyczepę z ciągnikiem mógłbym coś poradzić jeśli to aktualne. 

Jeżeli możesz to podrzuć jakiś patent bo moja 6810 słabo w tym roku sobie z tym radziła.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    242

Ja w tym roku poustawiałem dobrze wentylator dmuchający sieczkę(u mnie jest około 16 noży w  nim, bywają też 4 listwy), u dołu na wentylatorze jest blacha ścierająca i po długim przebiegu robi się spora szczelina, jest też drugi sposób ale jeszcze nie sprawdzałem go u siebie tylko słyszałem że do kukurydzy wentylator potrzebuje więcej powietrza i ściągają jedną z obudów wentylatora, (w tych obudowach są dziury przez które wentylator ciągnie powietrze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

No ja mam właśnie 4 płaskowniki na wentylatorze. Szczelina ok 3 mm, dziury w obudowie bocznej otwarte. Myślałem żeby wymienić na dłuższy siłownik podnoszący rurę aby się nieco wyżej unosiła. Widziałem wersję z przedłóżką. W tym roku może problem wynikał z braku masy a ta co była okazywała się za lekka z braku wody.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    242

Ogółem rur bywa 3 trzypy(oryginalne), jeden na Europę i dwa na USA(modne są takie proste rury i sypią na przyczepę która ma boczną burtę i odbija się i na dno), w tej wersji na Europę są dwa typy siłowników jeden ma 5 cm dłuższy tłok.

 

W jaki sposób masz dziury w obudowie otwarte,w sensie że są takie niezbyt duże dziury(z 10 cm średnicy po obu bokach) czy takie wielkości całej średnicy wentylatora? szczelina do podłogi powinna być około 1-1,5 mm(bodajże w miejscu 14 cm od początku blachy, musiałbym do instrukcji zajrzeć), ważne jest też ustawienie listy która blokuje by masa nie kręciła się dookoła(też ileś tam mm powinno być).

 

 

Co do przedłużki to katalog nic o niej nie mówi więc to raczej albo od innego modelu albo przerabiane

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adrian3344
      Witam, tak jak w temacie wie ktos jaka moze byc przyczyna??

      Myślę ze to wina kół pasowych, ale może sie myle i przyczyna jest inna.
    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez jd5085
      Witam,
       
      tak jak w temacie czy może ktoś wie jak ustawić położenie pływające w jd 5085m z ehr ?  z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez danielhaker
      Mam na sprzedaż trochę gadżetów John Deere. Wszelkie info na PW
      Pasek 80zł

       
      Długopisy 10zł/szt


       
      Tablica/szyld metalowy 65zł

       
      Smycz 10zł

       
      Brelok/zawieszka 10zł

       
      Czapka 65zł


       
      Zawieszka do kluczyków 10zł

×