Skocz do zawartości
PATr

John Deere 6910

Polecane posty

PATr    263

Witam, czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić by przerzucić kukurydzę na przyczepę z ciągnikiem która jedzie z tyłu do przecinki? Teraz musimy odczepiać przyczepę i ciągnąć sieczkarnią bo nie dorzuca jak jedzie za nią ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pajakk    7

Poprostu musi byc lepsza sieczkarnia ktora dalej wyrzyca hehe a tak na serjio to moze jakas przyczepa specjalistyna co sie podnosi i wyładowuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    263

Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, co ma do tego wysokość? Żeby jeszcze gorzej miała dorzucić? W new hollandach podobno jest jakaś regulacja tutaj niestety nic nie widać chyba że trzeba głębiej sięgnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marco79    0

Witam! Jestem posiadaczem i użytkownikiem JD 6910 (sieczkarnia) i w sprawie dorzucania na przyczepę z ciągnikiem mógłbym coś poradzić jeśli to aktualne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

a powiedz mi jak sprawują się silniki "cuminsa"? zamierzam kupić 6810 i mam dylemat czy nie wziąść słabszego 6710 ze silnikiem jd. Jaką uzyskujesz długość sieczki w qq? Czy są tylko 4 jej długości? Co się dzieje jak świeci kontrolka od oleju z takimi falami w środku i trójkątem z boku(2 z prawej od dołu)? Poziom jakiegoś oleju?


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco79    0

Witaj 

 

W moim JD6910 silnik cummins posiada ok.440 KM i radzi sobie bardzo dobrze (radzę wybrać wersję z silniejszym silnikem). Długość sieczki zależna jest od ustawień jednego z czterech biegów skrzyni wałków wciągających. Ja używam biegów po środku zakresu a sieczka ma dlugość ok. 1cm przy bębnie tnącym 56 (4x14) noży (jest również bęben z 48 noży tj 4x12). Kontrolka o którą pytasz to nie olej a plyn chlodzący którego jest za mało. pozdro

 

 

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Z tym bębnem jest ciekawie. W katalogu jest po 28 noży prawych i lewych a w instrukcji 4x12 czyli po 24? A moc też pewnie podają w  różnych normach. Na tabliczce od 6810 podają prawie 300 kw w instrukcji 260. Oglądałem właśnie 6810 stan ogólne taki sobie skrzynka od dł sieczki zacięta pewnie coś się posypało. Gościu chciał mniej o cenę używanej skrzynki ale nie można nic wypróbować. 


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Witam! Jestem posiadaczem i użytkownikiem JD 6910 (sieczkarnia) i w sprawie dorzucania na przyczepę z ciągnikiem mógłbym coś poradzić jeśli to aktualne. 

Jeżeli możesz to podrzuć jakiś patent bo moja 6810 słabo w tym roku sobie z tym radziła.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    263

Ja w tym roku poustawiałem dobrze wentylator dmuchający sieczkę(u mnie jest około 16 noży w  nim, bywają też 4 listwy), u dołu na wentylatorze jest blacha ścierająca i po długim przebiegu robi się spora szczelina, jest też drugi sposób ale jeszcze nie sprawdzałem go u siebie tylko słyszałem że do kukurydzy wentylator potrzebuje więcej powietrza i ściągają jedną z obudów wentylatora, (w tych obudowach są dziury przez które wentylator ciągnie powietrze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

No ja mam właśnie 4 płaskowniki na wentylatorze. Szczelina ok 3 mm, dziury w obudowie bocznej otwarte. Myślałem żeby wymienić na dłuższy siłownik podnoszący rurę aby się nieco wyżej unosiła. Widziałem wersję z przedłóżką. W tym roku może problem wynikał z braku masy a ta co była okazywała się za lekka z braku wody.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    263

Ogółem rur bywa 3 trzypy(oryginalne), jeden na Europę i dwa na USA(modne są takie proste rury i sypią na przyczepę która ma boczną burtę i odbija się i na dno), w tej wersji na Europę są dwa typy siłowników jeden ma 5 cm dłuższy tłok.

 

W jaki sposób masz dziury w obudowie otwarte,w sensie że są takie niezbyt duże dziury(z 10 cm średnicy po obu bokach) czy takie wielkości całej średnicy wentylatora? szczelina do podłogi powinna być około 1-1,5 mm(bodajże w miejscu 14 cm od początku blachy, musiałbym do instrukcji zajrzeć), ważne jest też ustawienie listy która blokuje by masa nie kręciła się dookoła(też ileś tam mm powinno być).

 

 

Co do przedłużki to katalog nic o niej nie mówi więc to raczej albo od innego modelu albo przerabiane

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez hary6400
      witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,
      i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 
      prosze o pomoc
    • Przez bulekk
      Witajcie.
       
      Nowy Zetor Forterra 120 Hsx, prasa John Deere 570.
      Po podłączeniu komputera prasy do gniazda 3 biegunowego zamontowanego fabrycznie, komputer nie uruchamia się, nie reaguje. Dodam, że prasa podłączana pod inny, starszy ciągnik działa bezproblemowo. Dodatkowo pomimo dobrze podłączonych gniazd 7 pinowych, wrzucając kierunek w prawo, w Zetorze przepala się bezpiecznik. Przy innym ciągniku również jest OK.
       
      Pozdr.
      Krzysiek
    • Przez Majkel92
      Witam, 
      Prosze o poradę w sprawie montażu scinacza słomy w bizonie z050 która została zdemontowana z innego kombajnu.Nie wiem jaki jest to typ ani producent?
      Scinacz został zdemontowana bez ramy która przymocowana jest do kombajnu. Jeżeli ktokolwiek wie jaki to typ, gdzie ewentualnie można nabyć części potrzebne do montażu (jeżeli się jeszcze da) by zmontować to jak należy, lub posiada wiedzę jakich błędów niepopełnić podczas wykonania tej ramy, to proszę o informację😉. 
      Każda informacja się przyda. Będe ogromnie wdzięczny za pomoc.
      Załączam zdjęcia scinacza zamontowanego w kombajnie z którego był ściągnięty. 




    • Przez Dzidek88
      Witam, mam pewien problem z moim MF 34 bądź Case D8900 jak kto woli, mianowicie kupiłem go bez sieczkarni z zamiarem dokupienia używanej i to się udało, ale sieczkarnia pochodzi z mf 32 i tu pojawia się problem, nie wiem jak idą koła pasowe i napinacze w oryginale i czy te które posiadam będą w ogóle pasować bez przeróbek (do sieczkarni mam koło pasowe podwójne z napinaczem, dwa koła pasowe płaskie stałe,koło pasowe płaskie z napinaczem)  proszę użytkowników tego kombajnu posiadających oryginalne sieczkarnie o podesłanie zdjęć jak to wygląda w oryginale. Pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.