Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

Kolejna różnica to w 904 nie ma jednostki wyważajacej w misie, pod wałem korbowym - w 914 jest .

Nie we wszystkich jest jednostka wyważająca, w większości nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Mam do posiadaczy ursusa 904, 914, 385a pytanie, czy polecilibyście kupno takiego modelu. Na razie do ciężkich prac wykorzystuje MTZ-a ale mam już dość bezprzerwy są z nim problemy. Chce zmienić na inny i dlatego pomyślałem o ursusie tyle, że nie mam zbytnio kogo się dowiedzieć jak w rzeczywistość sprawdza śię ursus.

no mój znajomy ma mtz 82 tylko on jest jakis dziwny bo nie przypomina w ogóle mtz ale jest z niego bardzo zadowolony pali m niej niz 60tka ma tez zetora 5211 to MTZ grabi siano motylem 5 niz zetorem bo mówi ze mniej mu spali

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano (edytowane)

Z całym szacunkiem to jest nie prawda mam i mtz i c360 i wiem, że MTZ pali znacznie więcej właśnie dlatego zainwestowałem w większy sprzed do mtz-a. Dlatego o tym pisze, że gdy jak ja kupowałem mtz-a tych co śię pytałem każdy twierdził że jest to bardzo ekonomiczny traktor i nie zawodny. Co do paliwa przekonałem sie dosyć szybko jaka jest prawda, a jeśli chodzi o niezawodność pierwsze przymrozki i problemy z paleniem. Zaleta jest taka jest to w gruncie rzeczy twardy traktor i dosyć prosty w obsłudze i remoncie oczywiście jeśli wkładasz dobrej jakości części.

Edytowane przez Matey
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

mam pare pytań ;

1. od którego roku były 914 z grubym BIałym dachem i siwymi felgami

2. od którego roku były 914 z grubym Czeronymi dachem i siwymi felgami

3. Dlaczego niektóre 914 w 95/96 r Mają całkowicie ścięte maski a jedne tylko w połowie

4. w jakich kolorach były orginalnie malowane te stare 914 (płaski dach)

Opublikowano

Odp 1: Jesli chodzi o biały gruby dach... to były to wersje eksportowe... i pewno to nie były oryginalne "ursusowskie" dachy... tak ja mam w swojej Finnce( patrz galeria), a jest z 85r... Z tego co mi się zdaje to chyba był siwy gruby dach, białe felg(czasami siwe)i i żółta maska, siwy korpus , to obstawiam 88/89 wchodziły pierwsze grube dachy " ursusowskie"

 

Odp2: obstawiam , że bedzie to 93/94...

 

Odp3: myslę ,że to było tylko i wyłacznie inwencja twórcza konstruktorów lub tych co skaładaja... a te ścięte maski to były bardziej na eksport kierowane a na polskie rynek te standardowe, a że to sie mieszało to to jedna szał na nasz rynek z taką lub taką... jeszcze od maska zależała od tego jaki był pulpit w kabine z zegarami, czy ten duży , czy jeszcze starego typu...

 

Odp4: starego typu , to maska i błotniki żółty(chyba kanarkowy), siwe korpusy, dach i felga na kość słoniową.

  • Like 1
Opublikowano

Witam jestem nowy także proszę o wyrozumiałość.

Otóż chciałem zapytać o ursusa 902 którego planuje sobie kupic. Ale nie podobaja mi sie jego felgi jak patrzyłem na inne 902 to miały inne felgi.

Tutaj jest link do ogłoszenia:

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-ursus-902-ID17WZd.html#2b00f08c85

 

Powiedzcie czy warto? I co z tymi własnie felgami.

Jakie prawidłowe ciśnienie oleju powienien mieć?

 

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Felgi Moze są przełożone od jakiegoś innego ursusa lub zetora a ze takie wklęsłe to możlliwe ze przez to ze poprzedni własciciel chciał go sobie poszerzyć dla stabilności . JA miałem U904 ale sprzedałem go 2lata temu poszedł za 14tyś zł a był z 82r a wyglądał tak http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406047-ursus-904/ , http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406055-sipma-z-5691/ , http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406057-ursus-904/

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dobre ma felgi, mógł już takie mieć w oryginale, bo 84 rocznik to przejściówka na 912. 912 takie mają, ale np 84r. miały właśnie takie też jak 902. Ma odwrócone felgi ażeby był szerszy, zawsze można je odwrócić.

Opublikowano (edytowane)

Czyli to normalne felgi tylko odwrócone? Wiem ze w 914 miały takie felgi z otworami tylko mniej wklęsłe. A to jest rocznik 83.

Edytowane przez Demonoz
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak normalne, ale odwrócone, nie tylko 914 taki mają, ale od 912 wszystkie duże z tym rozmiarem ogumienia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No co Ty się tak tych felg uczepił, pisałem Ci że są dobre. Zaraz maski się uczepisz że ścięta. :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego, te tarcze koła można odwracać i będzie węziej, naprawdę nie wiesz,że w tych kołach można tak zmieniać rozstaw ?

Po zdjęciu i opisie nikt nie określi Ci ceny jaką warto za niego dać. Musisz sam go wnikliwie obejrzeć i będziesz wiedział

Opublikowano

To są normalne felgi w takim ciągniku, może i zmienili je z 16 bo one w 16 nie wytrzymywały, a w 902 spokojnie nic się z nimi nie stanie. Można je zwężać bez problemu, a pewnie dlatego są tak raztawione bo takie ścieżki mają.

Ciśnienie na silniku na zimnym to z 5 może mieć, ale na rozgrzanym to do 1,5 spada, a nawet do 1, po założeniu innych filtrów do 3. podskakuję.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
może i zmienili je z 16 bo one w 16 nie wytrzymywały, a w 902 spokojnie nic się z nimi nie stanie.

 

Czego nie wytrzymywały w 16, bo nie rozumiem? jeżeli jest założone ogumienie 38" to chyba normalne że i felgi są inne. A 16, też są na 34" i nic się tam nie dzieje.

 

A w 902 nie było jeszcze scietej?

Ile za ten ciagnik byś dał?

 

Tu jest typowy 902, http://www.serwo.yoyo.pl/902.html ale te najnowsze mogły być już bardzo podobne do 912.

Opublikowano (edytowane)

Dobra . Dziekuje panowie za pomoc.

 

Jeszcze jedno, mam rozumiec że w 902 siedzi juz nowy typ silnika tak?

Edytowane przez Demonoz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v