Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam sie do kupna Case 745 xl ale nie wiem jak sie sprawują te maszyny. Może ktoś z kolegów posiada taki i ma jakieś doświadczenie z tego typu ciągnikami. Wykorzystywany bedzie do prac transportowych więc czy sa szybkie skrzynie, v-max ich i jak jest z dostepnością cześci

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Szybkie skrzynie się trafiają ale jest ich mniej, najwięcej jest tych ze skrzyniami 25-30km/h. Części to kolego dzwonisz rano na drugi dzień po południu kurier przywozi, cena mniej więcej jednakowa jak do wszystkich zachodnich. Tylko części broń boże z serwisów ani innych tego typu "autoryzowanych" dilerów tylko z internetu ze sklepów polecam np. ten http://www.agro-serwis24.pl/ przy częstych zakupach u nich można wyrwać i 10% z ceny.

Opublikowano

ciągnik nie jest głupi, jest parę dziwnych rozwiązań(np, filtr płynu chłodzącego którego nie można nigdzie dostać), do naprawy nie jest zbyt przyjazny(czasami dostęp do śrub jest trudny i trafiają się śruby na klucze calowe). Widoczność z kabiny jest słaba zwłaszcza w bok ponieważ posiada bardzo szerokie słupki, do tyłu również widocznością nie powala ponieważ błotniki są wysokie oraz nisko się siedzi. Bardzo trudno dostępny i bardzo drogi jest orbitrol, więc jak będzie przeciekać lub głośno pracował do odpuść sobie zakup tego ciągnika. Ogólnie części są w przystępnej cenie i łatwo dostępne. Nie należą do ciągników które łatwo odpalają gdy temperatura jest niska, często nawet trzeba stosować przelewanie gorącą wodą i samostart w kolektor. Bardo podoba mi się kultura pracy silnika bo silniczek pracuje bardzo cichutko, bardzo lekko działa wspomaganie kierownicy, kabina jest nieźle wyciszona, lecz nagrzewnica bardzo słabo grzeje w zimę.

Uciąg ma dość słaby, chyba że założy mu się z tyłu na koła obciążniki.

Wersie 745XL nie miały szybkich skrzyni(V-Max około 30km/h), chyba że trafisz na 745XL Plus to wtedy V-Max 40km/h.

Opublikowano

@johenek bredzisz filtry są dostępne nawet przez firmę filtron czy donaldson. Co do odpalania zimą nie ma problemu tylko akumulator przy - 30*C trzeba z domu przynosić nagrzany- ważne by zaworki na pompce były sprawne i paliwo nie schodziło do baku. Ogólne ciągniku solidnie wykonane

Opublikowano

a czy ja coś pisałem o filtrach że są trudno dostępne, nic takiego nie pisałem.

W zimę ciągnik tak łatwo nie odpala bo nie ma świec żarowych tylko płomieniową która jest dość słaba i bardzo dużo prądu pobiera

Opublikowano

model 1056xl, bardzo oszczędny, to jest zaleta, lubią sie psuć, skrzynie słabe, błagam byś sie nie wkopał, przy zakupie podczep jakąś ciężką maszynę , najlepiej dużą bądź załadowaną przyczepę, rozpędzaj ciągnik na np 4 biegu i redukuj na np 3 niższy , chodzi o to by duże obciążenie poszło odwrotne nie silnik skrzynia tylko skrzynia silnik, ja wysprzęgli bieg, lub ten reduktor, ta wajcha co przekłada su=ię na wsteczny , szosowe i terenowe, to omijaj taki ciągnik z daleka, lub rozpędź go z obciążeniem z górki i zdejmij nogę z gazu , a przy końcu jeszcze zredukuj bieg by silnik przyspieszył tzw zawył , a powiedz załańczanie ma na zawór hydrauliczny z elektrozaworem? i czy wał napędowy łączony jest z przystawką i wałkiem ataku przedniego napędu za pomocą łączników z frezem ?

Opublikowano

Jestem posiadaczem Case International 745XL i przyznam, że przez 6 lat użytkowania nie naprawiałem jeszcze nic.

Co prawda raz go zakleszczyłem, ale w ciągu 30 minut udało się bieg wyrwać. Poza tym nic a nic się nie popsuło.

W tym roku planuję zakup nieco mocniejszego ciągnika, ale ten oczywiście zostaje i pracowały będą dwa.

Wybór to oczywiście CASE, gdyż jestem MEGA z tego ciągnika zadowolony - Polecam w 100%.

Opublikowano

suzuki co ty gościu bredzisz zobaczył byś jak mój ciężko pracuje z moim sprzętem ciągnik nie do doj*b....

jakim śmigasz?

i czy zerwało ci kiedyś frezy na łączniku wału napędowego przedniego napędu?

Opublikowano

model 1056xl, bardzo oszczędny, to jest zaleta, lubią sie psuć, skrzynie słabe, błagam byś sie nie wkopał, przy zakupie podczep jakąś ciężką maszynę , najlepiej dużą bądź załadowaną przyczepę, rozpędzaj ciągnik na np 4 biegu i redukuj na np 3 niższy , chodzi o to by duże obciążenie poszło odwrotne nie silnik skrzynia tylko skrzynia silnik, ja wysprzęgli bieg, lub ten reduktor, ta wajcha co przekłada su=ię na wsteczny , szosowe i terenowe, to omijaj taki ciągnik z daleka, lub rozpędź go z obciążeniem z górki i zdejmij nogę z gazu , a przy końcu jeszcze zredukuj bieg by silnik przyspieszył tzw zawył , a powiedz załańczanie ma na zawór hydrauliczny z elektrozaworem? i czy wał napędowy łączony jest z przystawką i wałkiem ataku przedniego napędu za pomocą łączników z frezem ?

Współczuje że Ci sie trafił taki trup. Te ciągniki są nie do zajechania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v