Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rechot1992

Case 745 XL

Polecane posty

rechot1992    0

Witam. Przymierzam sie do kupna Case 745 xl ale nie wiem jak sie sprawują te maszyny. Może ktoś z kolegów posiada taki i ma jakieś doświadczenie z tego typu ciągnikami. Wykorzystywany bedzie do prac transportowych więc czy sa szybkie skrzynie, v-max ich i jak jest z dostepnością cześci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szybkie skrzynie się trafiają ale jest ich mniej, najwięcej jest tych ze skrzyniami 25-30km/h. Części to kolego dzwonisz rano na drugi dzień po południu kurier przywozi, cena mniej więcej jednakowa jak do wszystkich zachodnich. Tylko części broń boże z serwisów ani innych tego typu "autoryzowanych" dilerów tylko z internetu ze sklepów polecam np. ten http://www.agro-serwis24.pl/ przy częstych zakupach u nich można wyrwać i 10% z ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

ciągnik nie jest głupi, jest parę dziwnych rozwiązań(np, filtr płynu chłodzącego którego nie można nigdzie dostać), do naprawy nie jest zbyt przyjazny(czasami dostęp do śrub jest trudny i trafiają się śruby na klucze calowe). Widoczność z kabiny jest słaba zwłaszcza w bok ponieważ posiada bardzo szerokie słupki, do tyłu również widocznością nie powala ponieważ błotniki są wysokie oraz nisko się siedzi. Bardzo trudno dostępny i bardzo drogi jest orbitrol, więc jak będzie przeciekać lub głośno pracował do odpuść sobie zakup tego ciągnika. Ogólnie części są w przystępnej cenie i łatwo dostępne. Nie należą do ciągników które łatwo odpalają gdy temperatura jest niska, często nawet trzeba stosować przelewanie gorącą wodą i samostart w kolektor. Bardo podoba mi się kultura pracy silnika bo silniczek pracuje bardzo cichutko, bardzo lekko działa wspomaganie kierownicy, kabina jest nieźle wyciszona, lecz nagrzewnica bardzo słabo grzeje w zimę.

Uciąg ma dość słaby, chyba że założy mu się z tyłu na koła obciążniki.

Wersie 745XL nie miały szybkich skrzyni(V-Max około 30km/h), chyba że trafisz na 745XL Plus to wtedy V-Max 40km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rechot1992    0

a w jaki sposób odróżnić wersje Plus od normalnej. jest jakas zmiana konstrkcyjna badz zapis na tabliczce znamieniowej. Dokładnie jestem zainteresowany tym ogłoszeniem http://olx.pl/oferta/sprzedam-ciagnik-case-745-xl-CID757-ID6scRN.html#20fd104eff co o nim sądzicie. maszyna na zdjeciach wyglada na zadbana zero elektroniki wszystko mechaniczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

@johenek bredzisz filtry są dostępne nawet przez firmę filtron czy donaldson. Co do odpalania zimą nie ma problemu tylko akumulator przy - 30*C trzeba z domu przynosić nagrzany- ważne by zaworki na pompce były sprawne i paliwo nie schodziło do baku. Ogólne ciągniku solidnie wykonane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

a czy ja coś pisałem o filtrach że są trudno dostępne, nic takiego nie pisałem.

W zimę ciągnik tak łatwo nie odpala bo nie ma świec żarowych tylko płomieniową która jest dość słaba i bardzo dużo prądu pobiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

model 1056xl, bardzo oszczędny, to jest zaleta, lubią sie psuć, skrzynie słabe, błagam byś sie nie wkopał, przy zakupie podczep jakąś ciężką maszynę , najlepiej dużą bądź załadowaną przyczepę, rozpędzaj ciągnik na np 4 biegu i redukuj na np 3 niższy , chodzi o to by duże obciążenie poszło odwrotne nie silnik skrzynia tylko skrzynia silnik, ja wysprzęgli bieg, lub ten reduktor, ta wajcha co przekłada su=ię na wsteczny , szosowe i terenowe, to omijaj taki ciągnik z daleka, lub rozpędź go z obciążeniem z górki i zdejmij nogę z gazu , a przy końcu jeszcze zredukuj bieg by silnik przyspieszył tzw zawył , a powiedz załańczanie ma na zawór hydrauliczny z elektrozaworem? i czy wał napędowy łączony jest z przystawką i wałkiem ataku przedniego napędu za pomocą łączników z frezem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz81    0

Jestem posiadaczem Case International 745XL i przyznam, że przez 6 lat użytkowania nie naprawiałem jeszcze nic.

Co prawda raz go zakleszczyłem, ale w ciągu 30 minut udało się bieg wyrwać. Poza tym nic a nic się nie popsuło.

W tym roku planuję zakup nieco mocniejszego ciągnika, ale ten oczywiście zostaje i pracowały będą dwa.

Wybór to oczywiście CASE, gdyż jestem MEGA z tego ciągnika zadowolony - Polecam w 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

suzuki co ty gościu bredzisz zobaczył byś jak mój ciężko pracuje z moim sprzętem ciągnik nie do doj*b....

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

suzuki co ty gościu bredzisz zobaczył byś jak mój ciężko pracuje z moim sprzętem ciągnik nie do doj*b....

jakim śmigasz?

i czy zerwało ci kiedyś frezy na łączniku wału napędowego przedniego napędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

model 1056xl, bardzo oszczędny, to jest zaleta, lubią sie psuć, skrzynie słabe, błagam byś sie nie wkopał, przy zakupie podczep jakąś ciężką maszynę , najlepiej dużą bądź załadowaną przyczepę, rozpędzaj ciągnik na np 4 biegu i redukuj na np 3 niższy , chodzi o to by duże obciążenie poszło odwrotne nie silnik skrzynia tylko skrzynia silnik, ja wysprzęgli bieg, lub ten reduktor, ta wajcha co przekłada su=ię na wsteczny , szosowe i terenowe, to omijaj taki ciągnik z daleka, lub rozpędź go z obciążeniem z górki i zdejmij nogę z gazu , a przy końcu jeszcze zredukuj bieg by silnik przyspieszył tzw zawył , a powiedz załańczanie ma na zawór hydrauliczny z elektrozaworem? i czy wał napędowy łączony jest z przystawką i wałkiem ataku przedniego napędu za pomocą łączników z frezem ?

Współczuje że Ci sie trafił taki trup. Te ciągniki są nie do zajechania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


×