Zaloguj się, aby obserwować  
luc93

mtz 82 brak prądu

Polecane posty

luc93    3

jak jest już taki temat to przepraszam al może ktoś mi pomoże i sie skasuje temat a mianowicie / chodzi mi o to ze się bawiłem bezpiecznikami no i coś sie przepaliło chyba bo włącznik przy akumulatorze sprawdzałem daje prąd rozrusznik na śrubokręt też kreci . ale pyzatym nigdzie nie ma ani swiatła ani stacyjka nie działa no i nie wiem te małe bezpieczniki sprawdziłem i są dobre ale po lewej stronie są też takie duże może tam trzeba szukać przyczyny . jest coś tam takiego jak bezpiecznik główny od całego mechanizmu stacyjka .przekaźnik w obwodzie włącznika rozrusznika .mtz jest z 2000 roku proszę o pomoc i przepraszam za błędy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaki ciągnik, jaki a rozruch 12/24 czy tylko 12V. Od tego trzeba zacząć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź kabel idący od przełącznika 12,24 do deski rozdzielczej zasilający całą instalację. Odkręcisz prawy boczek pod deska rozdzielczą i tam będzie wtyczka z zdaje się czterema kablami. jeden z nich zasila wszystkie odbiorniki ruska. Ma tam być 12 V.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luc93    3

to mogą być przepalone kable ja myślałem że będzie jakiś główny bezpiecznik własnie od całego panelu .to żarówką moge to jakoś sprawdzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możesz. Sprawdź w tej wtyczce. Są tam cztery przewody zdaje się. Nie pamiętam dokładnie ale jeden z nich zasila instalację, drugi steruje przełącznikiem 12/24, trzeci idzie dom elektromagnesu rozrusznika, Czwarty nie pamiętam.

Musisz zacząć od tego miejsca szukając zanikun prądu. probówka wystarczy do tego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luc93    3

wtyczka koło zegara mtg są 2 tam 3 zawiniete przewody z kablami idą jesli chodzi o prawa strone 1 idzie na dach a 2 na dół chyba do akumulatora jeszcze jest tam taki plastki zakrecany z kablami przymocowany

 

w jednym kablu jest 5 kabelków a w następnym 3 jutro sprawdze a powiedz mi po lewej stronie od czego są te bezpieczniki kosteczki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Tutaj nad zbiornikiem oleju hydraulicznego, chyba powinieneś mieć takie bezpieczniki (w takiej czarnej puszce) blaszkowe, musisz otworzyć tą puszkę i zajrzeć tam, to są chyba 50 A... No chyba że nie masz wgl. tej puszki, do niej idą przewody od rozrusznika i które zasilają całą instalacje...


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli ma przełącznik 12/24 kabel zasilający instalacje idzie do tego przełącznika nie do rozrusznika. Wtyczka zasilająca instalacje jest z prawej strony pod deska rozdzielczą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luc93    3

można skasować temat dzięki za pomoc byl przepalony kabel i palił bezpiecznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj