Skocz do zawartości
PaweBokiniec

który byscie wybrali ?

Polecane posty


witam interesuje mnie który claas jest lepszy mercator czy protector ktury byście wybrali i który sobie z większym chedrem poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jonkszi    62

Merkator da sobie radę z większym hederem możesz też kupić senatora ma w teorii wiekszą wydajność od reszty.

http://www.claas.pl/swiat-claas/historia/historia-produktow/kombajny/senator-compact

SENATOR • MERCATOR • PROTECTOR – duże kombajny z klasą

 

Wraz z wprowadzeniem modelu SENATOR kombajny CLAAS otrzymały nowy design. Zastosowano osłony zabezpieczające o dużej powierzchni oraz pokrycia z metalu. Opadające ukośnie do tyłu krawędzie podkreślały kontury nowej maszyny, a zbiornik ziarna tworzył jedną linię z obudową silnika. Dodatkowo zmodyfikowano napis CLAAS, a maszyny otrzymały nowy kolor zieleni wschodzącego zboża, która także i dzisiaj stanowi cechę charakterystyczną wszystkich produktów marki CLAAS. Nie tylko wygląd zewnętrzny podkreślał najważniejsze cechy modelu SENATOR; przekonujące były także jego charakterystyki wydajności. Standardowo dostępny był zatem hydrostatyczny układ kierowniczy. Jako pierwszy producent kombajnów firma CLAAS zaprezentowała także łatwo podłączany napęd Powerband. W rok po wprowadzeniu modelu SENATOR na rynku pojawił się MERCATOR. Posiadał on niższe charakterystyki wydajności niż SENATOR. Wprowadzony w 1968 r. model PROTECTOR stanowił dolny segment rodziny dużych kombajnów. Był on tańszą alternatywą, standardowo sprzedawaną z zamontowanym na stałe przyrządem żniwnym o szerokości 2,70 m. W ramach ulepszania produktu później stosowano tylko nazwę MERCATOR; SENATOR został przemianowany na MERCATOR 70, a kombajny PROTECTOR otrzymały nazwę MERCATOR 60 i 50.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nunu85    82

protektor to jest małe g*wienko z 4 garowym silnikiem- odpuść sobie.

 

szukaj merkatora 60/70/75.

merkatora bez oznaczenia cyfrowego sobie tez odpuść, bo to sa najstarsze egzemplarze jeszcze z lat 60-tych

 

jak znajdziesz senatora 85 to też warto rozważyć (senatora bez liczby 85 teżbym odpuścił, bo to staruszek bedzie z lat 60-tych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kony88
      Witam mam pytanie ;] Mam zamiar kupic kombajn New Holland sprowadzony z Francji wszystko jest ok rok 1985 , kabina z klimatyzacja, sieczkarnia do słomy rura wysowana hydraulicznie , ale jest mały problem widac ze kombajn kosił kukurydze byl on do tego przystosowany ponieważ nie ma szczelin miedzy cepami no i widac jeszcze ziarna kukurydzy a słyszalem ze kombajn ktory kosil kukurydze jest z lekka zajechany... czy to prawda? prosze o wasze opinnie ;] pozdrawiam
    • Przez Rolnik2517
      witam
      mam pytanie do znawców bizonów, kupiłem nie zadbanego supra do remontu i nie ma na nim zadnej tabliczki znamionowej wiec nie wiem z którego jest roku.
      Nie posiada cofania gardzieli, ma stara kabine, nie ma osłon z boku na hederze (ani na targancu, ani wyzej na motowidłach), ma stary naped hederu bez zadnej osłony na gardzieli, nie ma osłon na dole z boku kombajnu koło wentylatora.
       
      Zamieszczam zdjiecia, poprzedni wlasciciel mówił ze jest z roku 84.
      Prosze o pomoc
       
      http://pokazywarka.pl/7qzz1s/
    • Przez piotr63a
      witam wszystkich znajacych ciągniki Mcormickinteresuje sie kupnem takiego ciągnika dokładnie mtx, zastanawiam sie tez nad casem mx to jest prawie to samo silnik tylko inny, moje pytanie brzmi ktore mccormicki sa lepsze te z silnikiem perkinsa poznac ich mozna po tlumiku, jest taki jak w starszym case czy te nowsze mccormicki z silnikiem iveco-cumins, z gory dziekuje za opinie
    • Przez KarolFałek
      Witam, panowie potrzebuje pomocy. Zmieniam całkowicie instalacje elektryczna w moim ferdku, wszystko było ok lewy błotnik, prawy błotnik było bez problemu. Sugerowałbym się schematem z instrukcji obsługi traktora ale zmieniając wiazke przednią natknąłem się na problem. Kolory przewodów i ich ilość przy klaksonie i styku świateł, czujnika wody się zgadzało ale jak doszedłem do alternatora to już rozlozylem ręce żaden z kabli mi nie pasuje. W starej wiazce wychodził mi kabel czarny i niebieski a w nowej mam brązowy i niebieski oraz dodatkowy brązowy i czarny... Dodam że nie jestem elektrykiem a nie chce uszkodzić nowych kabli... Pomożecie? Który kabel gdzie podłączyć? I gdzie idą te dodatkowe dwa kable?
×