Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam zakupiłem dziś taki woltomierz http://allegro.pl/woltomierz-wskaznik-licznik-mtz-belarus-t-25-i4267664201.html

I za bardzo nie wiem czy dobrze podłączyłem dałem 1 przewód do akumulatora na + a masa w obudowie zegara po włączeniu masy wskazówka idzie na 12

po odpaleniu nie drgnie może ktoś wie jak to podłączyć by dobrze pokazywało i te kontrolkę co jest w woltomierzu również z góry dziękuję Pozdrawiam .


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Dobrze masz podłączone.Alternator ci nie ładuje i tyle.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze masz podłączone.Alternator ci nie ładuje i tyle.

Alternator nowy mierzyłem go miernikiem i ładuje 14 v


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    785

Ten woltomierz to szrot. Kupiłem i nówka prawie 5 wolt cyganiła.

Kupiłem elektroniczny, wstawiłem go do puszki po tym woltomierzy i pięknie pokazuje napięcie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785
zbyszekbrzuze    197

Panowie, ten z linku w 1 poście to jest chińska podróbka, akurat mi trafił dobry, tylko, że ja go trochę przeciągnąłem na zasilaczu 18v, i teraz pokazuje prawie dobrze. Mam go w starym T25

 

Ten jest oryginalny rosyjski i bez kontrolki:

http://allegro.pl/wo...4305952638.html

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/485113-woltomierz-do-t-25-a2/

Tego mam w nowszym T-25

 

Eksperymentalnie kupiłem jeszcze taki z AGtechu, widoczny na tej fotce:

post-10681-0-79784700-1403454936_thumb.jpg

Ale jeszcze nie montowałem do ciagnika, więc nie wiem jak dokładny jest.

Ma kontrolkę ale źle rozwiązaną, żarówka podświetlająca świeci w soczewkę kontrolki, a gdy świeci kontrolka to tak jakby było podświetlenie.

 

Vladimir, mogłeś mnie zapytać przed kupnem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dałem grubszy przewód do + i wszystko mocno poskręcałem tak pokazuje na średnich obrotach silnika

na jeszcze większych dochodzi nawet do 15 post-73716-0-20991700-1403460897_thumb.png

Edytowano przez VladimirT-25A

 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

A jaki alternator masz?

 

To jaki woltomierz polecacie kupić?

 

Kolego zbyszek zamontowałeś ten wskaźnik temperatury? Bo mam zamiar taki kupić z czujnikiem a ten oryginalny wywalić bo kijowo pokazuje

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alternator mam nowy z MTZ 1000 W bo na tym 700 w słabo ładował na wszystkich światłach a oświetlenia mam dużo

po wszystkich testach mogę ci ten woltomierz polecić ale kup taki jak mój z AGH

Co do tego zegara temperatury to ten na zdjęciu Zbyszka jest od MTZ od wody

 

Ja kupiłem niedawno ten oryginalny + nowy czujnik i dobrze pokazuje


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

Vladimir: W alternatorze 1000W widac tak musi byc, kolega ma tak w MTZ i tez podchodzi mu napiecie do 15V na pelnym gazie.

Ale na swiatlach jest normalnie.

Ja jednak polecam oryginalny rosyjski woltomierz, na drugim miejscu ten Twoj z AGH, a na samym koncu ten lekko badziewny za 28zl

Dodam jeszcze, ze ten rosyjski jest duzo ciezszy od tych pozostalych.

Jak Ci dziala w nim podswietlenie i kontrolka?

 

Mikua: Jeszcze nie zamontowany, ale taki sam wstawialem w MTZ wuja i pokazuje dobrze.

Co do T25 to powinien miec jeszcze czujnik na glowicach, bo juz sie przekonalem, ze temperatura oleju to nie wszystko. Byla w normie, a tlok przykleil sie do cylindra.

Chce wstawic ten zegar do MTZ i mierzyc temp oleju.

A co do samego zegara, to jak sie podgrzeje zapalniczka czujnik, to wskazowka od razu na to reaguje, po odjeciu plomienia od razu opada.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

i dlatego chciałem zamontować ten czujnik tylko że w misce olejowej, oraz założyc woltomierz bo amperomierz według mnie jest do kitu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

Jak w Bizonie i tam czujnik nie cygani.

Ja ci powiem, ze jak u mnie jest na zegarze 50*C, to miska olejowa jest tylko lekko ciepla, takze wiele Ci to nie zmieni...

A co do woltomierza, to sie zgodze, ale tylko czesciowo. Woltomierz i amperomierz wzajemnie sie uzupelniaja. Tylko, ze amperomierz ma maly ale jednak opor, i powoduje maly spadek napiecia i pradu ladowania. Prad z alternatora musi isc najpierw do kabiny, przez amperomierz i dopiero do akumulatora.

http://automatyka.ndl.pl/opel/pomiary/obwody.htm

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

I przez ta oryginalna instalacje sa też duże spadki, dlatego chce m.in wyrzucić to wszystko i po swojemu porobić z mniejsza powoła przewodów,gdzie swiatła i zapalanie beda na przekaźnikach

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

Ja mam instalacje robiona na wzor oryginalnej, ale po swojemu, chociaz drugi raz tak nie zrobie (zrezygnuje z amperomierza). Odpalanie i swieca plomieniowa na przekaznikach, 8 bezpiecznikow i swiatla mam bardzo mocne, porownywalne z autem. Czesc przewodow i tak wywalilem. Juz gdzies opisywalem moja instalacje.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak w Bizonie i tam czujnik nie cygani.

Ja ci powiem, ze jak u mnie jest na zegarze 50*C, to miska olejowa jest tylko lekko ciepla, takze wiele Ci to nie zmieni...

A co do woltomierza, to sie zgodze, ale tylko czesciowo. Woltomierz i amperomierz wzajemnie sie uzupelniaja. Tylko, ze amperomierz ma maly ale jednak opor, i powoduje maly spadek napiecia i pradu ladowania. Prad z alternatora musi isc najpierw do kabiny, przez amperomierz i dopiero do akumulatora.

http://automatyka.nd...iary/obwody.htm

 

Mam pytanie ten wskaźnik wody z Mtz to jak się podłącza bo na zdjęciach z allegro nie widziałem by szedł do niego +

a podoba mi się i chce zamontowac dodatkowy na głowicy w T25


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam pytanie: w jakim celu montujecie w ciągniku woltomierz, a niektórzy nawet cyfrowy mierzący z rozdzielczością 0,1V?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    164

Mysle ze po to samo co montuja obrotomierze?( duzo samochodów juz z nich zrezygnowało podobnie jak z zegarem od wody), cisnienia powietrzaoleju itp..

A po drugie nie mówi sie z rzodzielczoscia do ilus tam V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież nigdzie nie napisałem słowa "do". Napisałem jak najbardziej prawidłowo. A wg Ciebie jak to powinno być napisane? I nie mieszaj obrotomierza z woltomierzem bo to dwa różne urządzenia. Nie w sensie technicznym, ale w sensie zastosowania. Podczas pracy pożądana jest wiedza o aktualnej prędkości obrotowej silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    164

Mysle ze jak ktos ma duzo odbiornikow w ciagniku to moze w w pewien sposob kontrolowac prace alternatora. Widzi czy napiecei spada po wlaczeniu kolejnych np halogenów itp

Wg mnie; z dokładnością do...

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    202

Jak ktoś chcę niech montuje,taki tam sobie gadżet.

Przy wprawnym oku można zauważyć brak ładowania,

bo różnica 12V przed odpaleniem a ponad 14V które powinno być po odpaleniu jest dość zauważalna na wskaźniku.

Dużo lepszym gadżetem jest Amperomierz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mikua
      Panowie, jakiś pomysł dlaczego nie chce odpalać?
      Przez pierwsze poł godziny chodził normalnie, lecz odpalał kręcąc długi i przy pomocy Plaka.  później przestał reagować na gaz aż w końcu nie odpala. 
      Po zdjęciu głowicy tłoki są całe w ropie,
      została wymieniona pompa wtryskowa na nowa lecz to samo, Zdjąłem cylindry i pierścienie wyglądają tak jak powinny, nie popekane itd.
      W czym może być problem
    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez pronarek
      Malowaliscie T25 napiszcie o problemach które was spotkały i jaki kolor wybrac na władzia bo bede malował w niedługim czasie swojego A i mam pytanie nie wiecie czy da sie wymienic uszczelki w kabinie ???(kabina czeska)
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.