Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Colti

Pompa do gnojowicy problem

Polecane posty

Colti    0

Witam wszystkich SERDECZNIE

mam problem mam pompe do gnojowicy

model taki http://pompysanok.pl/opis/id,190981/from,nokaut/

mianowicie pompa jest wyczyszczona elektryka jest wporządku lecz leżała po ostatnim pompowaniu z 2-3 miesiące i teraz wogule nie działa wcześniej nie miałem takich problemów

poprostu czyściłem przed pompowaniem szamba i wszystko było ok

pomocy szambo pełne a ja nie mam jak wypompować szamba a pompa kosztowała pare lat temu około 1 tyś teraz niestać mnie na nową...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Colti    0

właśnie wirnik ładnie lata zawsze to oznaczało że pompa będzie pompować bezpiecznik troche dziwny jest poprostu wciskam go a on niechce sie wcisnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Colti    0

tak cały czas jest luźny próbowałbym podłączyć jakoś bez bezpiecznika ale sie boje :P dodam ze nigdy niebyło takiego problemu ostatnio normalnie pompowałem szambo a wczoraj chciałem pompować znów wyczyściłem pompe podłączam i nic ;/ dodam że elektryka w środku w 100% ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

A jesteś pewny elektryki? Jeśli mnie pamięć nie myli jest tam termik, w tej co ja miałem był jeszcze stycznik (tyle że moja była na siłę) i styk z kulką w pływaku. Miernik do ręki i sprawdź gdzie znikło napięcie. Gdyby elektryka była w porządku to silnik by się kręcił.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Colti    0

Wszystko dopiero sprawdziłem próbówką (masa itp 3 kable) wszędzie jest prąd a pływak mam odłączony bo pompa do końca nie wypompowywała wirnik ręką sie kręci naprawde nie wiem co jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Colti    0

i jak myślicie bo rozebrać do silnika nieda rady bo jest śrubka jeszcze jedna pod wejściem na wąż i niema tam wogule podejścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Probówka to możesz topikowy bezpiecznik sprawdzić, fazy poszukać. A jeśli nie ma zera? Miernik i napięcie zmierz. A najlepiej do elektryka zanieś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Colti    0

Witam ponownie pompa sprawdzona miernikiem wszystko wporządku nie wiem co to moze być przecież silnik się raczej nie spalił ostatni raz pompowałem i było wszystko ok pompa wygląda prawie jak nowa naprawde nie wiem co robić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin21n
      witam mam kolejny problem z case. olej w skrzyni jest strasznie gorący po przejechaniu ok 15km. przewody od zalaczania przedniego napędu też. czy to tak ma być? pozdrawiam
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez mati_43
      Witam w moim jd 2140 po wymianie orbitrola podnosnik nie dziala chyba ze skrece kierownice na max to dziala
    • Przez bercik1995
      Witam mam problem z womem w renault ceres 85 problem polega na tym ze włączylem walek na obroty 540 eco ta dzwignia kolo siedzenia i teraz nie moge zmienic obrotow na 540 dzwignia wydaje sie jakby byla zablokowana prosze o pomoc uzytkowników co moze byc przyczyna 
    • Przez kaamil12
      Kto posiada Fendta 5220 Laverde rev225 albo MF z komputerem  agritronic ? Mam Laverde z agritronic i jest z nim problem bo pokazuje błąd c12 i nie widać  ustawień   dodam że raz jest ok a za chwile wyświetla c12 czasem wystarczy że kombajn z obrotów zejdzie i wraca do normy a czasem brak zgasić i uruchomić na nowo podobno błąd oznacza wewnętrzne uszkodzenie komputera tylko czemu raz działa przez 3 dni nic nie wyskoczy a jak go jeb***  to co 15min wywala miał ktoś taki przypadek?? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.