unlimiteed7

Ursus C-4011, problem z dźwignią od pompy.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
unlimiteed7    0

Witam. Jestem tutaj nowy. Mam 18 lat, no i przez kilka zdarzeń zostałem sam z ursusem 4011. To mój pierwszy kontakt z tym ciągnikiem. Problem polega na tym, że wajcha na korpusie skrzyni( ta od podnośnika i wałka) zablokowała mi sie i nie mogę nic zrobić. Chcę np włączyć pompe, czyli wajcha na sam dół, a ona ani drgnie. Próbowałem odkręcić tą śrubkę koło tej wajchy no i udało mi się włączyć pompe, jednak, znów nawet po wciśnięciu sprzęgła max wajcha nie reaguje. Dodam, że nawet teraz jak odkręce tą śrubkę do odkleszczania no wajcha znów niechce zejść w dół. Możliwe że przyczyną było włączenie przeze mnie kipru gdy pompa była wyłączona. Proszę o pomoc, a moze to wina sprzęgła?, biegi chodzą wporządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Mamy rozumieć że jak tą śrubę odkręcisz to wajchą możesz ruszyć? Idzie do dołu ale podnośnik i wałek nie reagują nadal?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unlimiteed7    0

Jak wcisnę sprzęgło do końca, wajcha w położeniu na środku czyli nie chodzi pompa i nie chodzi wałek, gdy chcę wcisnąć ją max do spodu żeby mi podnośnik chodzi i wałek to wajcha jest oporna, nawet nogą jej nie wcisnę w dół. Zadną siłą jej nie idzie wcisnąć. nawet gdy odkręce teraz tą śrubkę to i tak nie chce się wcisnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Wałki to nie wszystko. Zdejmij dekiel i zobacz czy czasem wodzik się nie wygioł bo taki sam problem miał kolega właśnie przez to wygięcie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    61

wodzik raczej ciężko wygiąć a czy wcześniej ta dźwignia nie zaczynała ci coraz ciężej chodzić aż w końcu tak jak piszesz w ogóle nie można jej ruszyć jeśli tak to na pewno problem tkwi w tych wałkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Różnie z tym bywa. Łatwiej sprawdzić to niż od razu rozjeżdzać ciągnikiem bo tej drugi wałek wymieni w 15min ale ten pierwszy niestety nie bardzo.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    61

nie trzeba rozjeżdżać trzeba spuścić olej odkręcić pompę i z przodu przez te otwory od kabiny idzie wszystko zrobić o ile nie ma tura wtedy jest więcej roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GBartek    45

Ja natomiast mam problem podobny, ale jednak inny.

U mnie w C360 jest tak, że na wyłączonym silniku wajcha chodzi normalnie. Gdy odpalę ciągnik, wajcha pójdzie w dół ( wom i podnośnik włączony ) to później normalnie nie można zmienić pozycji tej wajchy ( nie można wyłączyć womu, dźwigni nie można podnieść. ) Jest tak samo na odpalonym i zgaszonym ciągniku. Czasem przez siłę można to rozłączyć. I później jest tak samo. Dopóki na zgaszonym silniku pompa nie zacznie działać, to dźwignia chodzi swobodnie, a gdy pompa na odpalonym silniku pracuje, to nie można przestawić wajchy.

Stało się tak praktycznie z dnia na dzień po tym, jak brat włączył wom, nie mógł wyłączyć i urwał tą dźwignię, która przesuwa listwę w skrzyni od wom. Po założeniu nowej tej dźwigienki dzieją się takie cuda.
Ma ktoś jakiś pomysł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

u nas tez tak jest bo porostu musisz ruszyć traktorem tak aby się koła zazębiły tzn noga na sprzęgło wbita jedynka i ręka na wajchę jak nie chce wejść szarpnij traktorem i git ja tak robię bo skrzynia u nas tez na wykończeniu ale mam nadzieje ze sie skończy bo poszła 40 do remontu :D :D


ta sytuacja jest podobna do zmiany biegu na zgaszonym traktorze czwórki lub piątki tez się nie da czasem zaskoczy zależy jak się tryby ułożą  :D oczywiście to tylko moje sugestie jak by coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GBartek    45

Z tym że, wcześniej nie było żadnego problemu, a teraz się tak dzieje po wymianie tego wodzika. Trochę to dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzeski
      w ktora strone zalocyc tarcze w 3peku? w zwyklej c360 zakladalo sie dluzsza strona flanszki do silnika a tutaj nie pasuje. tacza jazdy ma byc dluzsza strona w w strone skrzyni a tarcza womu dluzsza strona w strone silnika?
    • Przez JarosawSikora
      Witam!
      Mam problem z ursusem c-360. Problem polega na tym, iż osad ze starego oleju zatyka smok od pompy hydrauliki. Czym usunąć to dziadostwo? Zrobił się z tego taki kit, że szpachelką ciężko skrobać. Myślałem nad jakąś chemią aktywną i karcherem wymyć. Czy możę najpierw jakiś dodatek do oleju wlać żeby to rozpuścił???
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.