Skocz do zawartości
Libero

Claas Tucano. Generacja 2

Polecane posty

Libero    16

Witam

 

Prezentuję kombajn Claas Tucano drugiej generacji. Jak widać ma zaczepioną u góry rurę wyładowczą i elektronicznie otwierany zbiornik ziarna

 

 

Zaczerpnięto z www.grostracteurspassion.com

post-8429-0-17221500-1401132083_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    3

Mam nadzieję że to ulepszenie a nie pogorszenie :) Jak z kolegą jeździłem mu szukać używki to te rozwiązanie u konkurencji (fendt case) nie prezentowało się najlepiej. Często były spawane na kolanie rury wysypowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

To rozwiązanie jest stosowane już od dawna, wystarczy spojrzeć na Lexiona.. Nie słyszałem, ażeby były z tym problemy.

 

bfb19feb8b9d7e052f413ac97dfed787a7a41ae8_300x225.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zyga2905    19

Problemy mają Ci co jeżdżą z otwartą i pełna rurą ziarna dlatego sie urywaja :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

10365395_701217429935812_5244337085245606941_o.jpg

Zaczerpnięto z www.grostracteurspassion.com

Edytowano przez Libero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    3

W sprawie tej rury rozmawiałem z serwisantem. Mówił że rozwiązanie zaczerpnięto z lexa i jest trochę inne jak u konkurencji, więc raczej nic nie będzie się dziać. Nawet w lexionach przedłużali rurę wyspową bo były za niskie do wozideł i też nigdy nie słyszeli o tym by pękało kolano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer20    118

Mój znajomy kupił Tucano 440 drugiej generacji, z daleka myślałem że to Lexion:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Najwyraźniej doszli do wniosku, że Lex był perfekcyjny i dązą do tej doskonałości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

Mój znajomy kupił Tucano 440 drugiej generacji, z daleka myślałem że to Lexion:)

Jak kupił jak jeszcze premiery nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

Claas Tucano 2 generacji będzie dostępny w 2015 roku

 

Jakiś rok temu Tucano przeszedł modyfikacje mianowicie pojawił się Ad-Blue, sprężarka, modyfikacji uległ monitor CEBIS i parę innych. Myślę, że właśnie taki kombajn kolega ma na myśli.

Zaznaczam jednak, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to pojawiła się dodatkowa osłona na reaktorze katalitycznym oraz napędy szarpacza słomy przeniesiono na lewą stronę.

 

pozdrawiam,

Libero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glicer    3

Lexio ,570 rotorowy,juz ma dość,co rok 2 przekladnie na hederze,heder 6,70. dziś po 15 ha znowu przkładnia wyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zmian wyglądu, gamma Tucano ma być poszerzona o nowe Tucano serii 500, oparte na systemie omłotowym APS Hybrid System (czyli 3 bębny normalne i 2 rotory w nowej 500-tce). Poza tym nowe Tucano będą zunifikowane w dużym stopniu z Lexionami (co zresztą widać po zdjęciach powyżej), model Tucano 580 będzie napędzała jednostka Caterpillar, resztę standardowo Mercedesy. Czyli Dotychczasowe modele 470 i 480 z hybrydowym systemem omłotowym, będą ciut mniejszymi Lexionami na rotorach, takimi tańszymi wersjami.

 

Więcej informacji o nowych "tućkach" jest tutaj (uwaga- znajomość niemieckiego wymagana):

 

http://m.topagrar.co...on_1495120.html

 

EDIT:

 

Link niestety nie działa już. Ale zostawiam jako źródło na którym oparłem swoją wypowiedź.

 

Na GTP w temacie o nowym Tucano jest sporo nowych fot. I wniosek jest mój taki- stara wersja chyba im się coś nie udała i reaktywowali mniejsze rotorowe Lexiony.

Edytowano przez agrotechnicZ165

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer20    118

Claas Tucano 2 generacji będzie dostępny w 2015 roku

 

Jakiś rok temu Tucano przeszedł modyfikacje mianowicie pojawił się Ad-Blue, sprężarka, modyfikacji uległ monitor CEBIS i parę innych. Myślę, że właśnie taki kombajn kolega ma na myśli.

Zaznaczam jednak, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to pojawiła się dodatkowa osłona na reaktorze katalitycznym oraz napędy szarpacza słomy przeniesiono na lewą stronę.

 

pozdrawiam,

Libero

Otóż nie:) Mam na myśli drugą generacje którą ma nasz niedaleki sąsiad;) Mam dowód zdjęciowy co prawda, zdjęcie zrobione kalkulatorem z dużej odległości, ale jak tylko zaczniemy żniwa to fot będzie więcej. Napisów nie widać ale wystarczy zobaczyć po samym tyłku kombajna że to Tucano;) Otóż rura jest już jak w Lexie.

post-33745-0-18433200-1406820473_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MASZLAND    0

Jest opcja kolega się myli na Polskę były przeznaczone tzw. modele przed seryjne i można było kupić taki kombajn oczywiście liczba sztuk była bardzo ograniczona dosłownie kilka.

Dlatego nie może dziwić że kolega się już spotkał z taką maszyną w Polsce. Jak widać nie zawsze Polska to kraina w której dostajemy nowości ostatni a wręcz pierwsi. Chyba dla CLAAS-a nasz rynek jest bardzo wazny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Chyba najciekawszą zmianą jest wprowadzenie elektrohydraulicznej regulacji klepiska z akumulatorem hydraulicznym, który pozwoli uchylić się klepisku, co powinno zminimalizować możliwość zapchania się młocarni np. w rzepaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek3125
      Witam wszystkich AgroFotowiczów.
       
       
      Przenoszę do "Zielonkowe"
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez TopAgroPlus
      Witam wie ktoś może od czego są przekaźniki 68 i 67 oraz bezpiecznik b18 wiem że od klimatyzacji ale za co głównie odpowiadają? Kombajn to Claas Dominator 108 Maxi sl.
    • Przez luxik123321123
      Witam mam mały kłopot Celtis 456 2007r. nie wiem gdzie podpiąć 2 przewody elektryczne a boje sie zeby czegoś nie spalić chodzi o jeden gruby przewód z oczkiem 10 sprawdzałem go miernikiem na przejście i wychodzi w trzech pinach w okrągłej kostce spinanej przy kabinie, oraz 3 kable z oczkami 10  spiete razem jeden z nich po przedzwonieniu miernikiem ma przejście na masie jak dotykałem go i sruby przy skrzyni to dzwonił. Ktoś by mi podpowiedział? obydwa te przewody dochodzą obok skrzynki akumulatorowej i nie wiem czy do masy je podpiąć czy do klemy +
    • Przez JaJacek
      Pojawił się błąd 414 i 314 na panelu na słupku. Na desce rozdzielczej pali się żółta kontrolka z błyskawicą i przerywany sygnał dźwiękowy. Brak mocy, nierówne obroty, sam zmienia biegi.
      Niedawno regenerowany był alternator, może to ma coś wspólnego? Akumulator od nowości, czyli ma 10 lat.
      Ciągnik jest po tuningu, miał już ze 4 lata temu wymieniany komputer sterujący, ten co jest na bloku silnika po lewej stronie.
      Ktoś pomoże na szybko????
×