Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może pomożecie mi wybrać ciągnik wacham się pomiędzy zetor 5211 a massey 675 bez napedow , chodzi mi glownie o spalanie dostep części i ich ceny w przyszłości będzie pracowal z ladowaczem

Opublikowano

Po pierwsze jak zetora to 7211 bo ma więcej hp a 5211 to będzie trochę lepsza 60 więc szkoda kasy a spalania zetor chowa sie przy perkinsie. Co do częsci http://allegro.pl/nowy-wal-korbowy-zetor-7211-7245-i4190824161.html http://allegro.pl/wal-korbowy-mf-4p-perkins-4-236-massey-ferguson-i4167405556.html masz poruwnanie ceny wałow rożnica nie jest duża. A poza tym musi do ładowacza być napęd bo bez 4x4 to se możesz bele słomy ładować a nie robotę robić. Ja bym wolał wziać masseya na pewno cie z w paliwie taniej wyjdzie. Części jest dużo polskich do ursusów 4512 czy 5312 więc raczej powinny pasować.

Opublikowano

czyli spalanie w zetorze na minus

 

ja nie potrzebuje mocnego ciągnika ten massey 675 jest nawet za mocny zetor bylby w sam raz

 

a jakie sa inne modele fergusonow o mocy ok 50-60 km?

Opublikowano (edytowane)

Kup zetora, będziesz miał namiastkę komfortu chociaż. Co do spalania to zetor może i pali więcej ,ale nie 5211, ostatnio 3 razy mierzyłem spalanie mojego 5211 i wychodzi 2,5 -2,7 litra na motogodzinę przy lekkich pracach-opryskiwacz, rozsiewacz,brony, siewnik.Nie sądzę by MF mniej spalił.

Edytowane przez Fircyk81
Opublikowano

Trochę odświeżę temat. Stoję przed wyborem 5211 lub MF 360, 362, 365 lub ewntualnie 375.oze być bez napędów, ale tura jest mi potrzebny. Pole 1.5 ha + 4 ha łąki. Maszyny po c360. Plus jazda do lasu po drzewo i praca wokół domu. 

Gdzie jest lepsze wyciszenie kabiny i funkcjonalność kabiny? 

Dostępność części za 10lat?

Spalanie jest na drugim miejscu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v