Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Półosi nie da się zostawić w pochwie. Jak odkręcisz zwolnicę od pochwy to wyjdzie zwolnica razem z półosią i inaczej się nie da. Masz wtedy dostęp do hamulca. A żeby wymienić uszczelniacz w pochwie musisz ją odkręcić od obudowy układu różnicowego.

Opublikowano

aha to dobrze w pochwach sa dobre uszczelniacze tylko w zwolicy taki małym otworkiem w zwolnicy wygania mi olej i cała felga ubrudzona a i hamulców nie ma wiec trzeba zrobic bo czasami to strach jechać bo duzo jedzi sie po górkach

Opublikowano

no włąsnie czyli nie musze wyciagac półosi tylko sama zwolnice zwalić no własnie tam tez jest uszczelniacz walniety ale sa tez łozyska na półosce w lewej zwolnicy walniete bo jak sie spuszcza z gazu to zgrzyta strasznie

Opublikowano

Nie rozumiesz mnie. Jak odkręcisz samą zwolnicę to i tak odejdzie ona od pochwy razem z półosią. Mówię o półosi która wchodzi przez pochwę do układu różnicowego. A po feldze rozlewa ci się olej z OSI koła a to co innego niż półoś.

Opublikowano

włąsnie mam problem zrobiłem hamulce tylko chciałem wymienic uszczelniacz w osi koła czyuli piascie i nie mozge za cholere wybić tej piasty z zwolnicy próbowłem juz wszystkiego i ani drgnie poradzcie co moge jeszcze zrobic

Opublikowano

włąsnie mam problem zrobiłem hamulce tylko chciałem wymienic uszczelniacz w osi koła czyuli piascie i nie mozge za cholere wybić tej piasty z zwolnicy próbowłem juz wszystkiego i ani drgnie poradzcie co moge jeszcze zrobic

Dwie śruby i cztery nakrętki i wkładasz śrubę w dziurkę na piaście do której przykręca się obciążnik i nakręcasz jedną śrubę do piasty a drugą tylko aby nakręcić i nakręcasz tą pierwszą śrubę ile się da po czym pomału zacznie się zsuwać cała piasta z simeringiem łożyskiem dystansem itd.

Opublikowano

Witam!

 

Mam takie pytanie czy to normalne że w c 330M słychać zwolnice? Oleju jest dość, a lekko czasami "pozgrzytują", jest coś nie tak? Czy to normalne? W sześćdziesiątce to norma ale w ciapku to mnie zastanawia, tym bardziej że traktor praktycznie "nowy" :D

 

I przy okazji jeszcze jedna sprawa, licznik mth zatrzymał się, obrotomierz działa, można ten licznik jakoś naprawić? Co by się tam mogło stać?

Zatrzymał się jakiś czas temu na 136 mth, a od tego czasu może 5-10 mth było zrobione :P

Opublikowano

Nie chce zakładac nowego tematu więc odświeże ten ;[

Mam pytanko odnoście korków wlewu oleju do zwolnic, jak wiadomo są one z odpowietrznikami i z tych otworków podczas jazdy wygania mi na zwolnice olej ze zwolnic, po dłuższej jeżdzie aż na felgi kapie ;) są na to jakieś dobre sposoby aby nie wyganiało (o jakich tam nitkach w otworach itp wiem wyczytałem gdzieś ale mimo tego tez się wydostaje) nie wiem czy całkowice mozna te otwory zatkać :blink: , aby z simeringów nie zaczeło wyganiać :P

Opublikowano

A za dużo oleju nie lejesz z boku jest korek kontrolny i więcej lac nie trzeba

Opublikowano

panowie ja tez miałem problem z prawą zwolnica ten typ tak ma , nie wymieniałem uszczelnień jedynie roznieszalem mieszadłem do kleju na wiertare olej lan 100 z łt 43 w proporcji 1/1 i zalałem taką właśnie maź , święto od tej pory

Opublikowano

chodzi Ci o ten wałek (piaste) co sie koło przYkręca w której są szpilki??

tak

 

bo dzisiaj zjeżdżałem z pola i mi zaczęło tak walić z zwolnicy. czy to będą łożyska . dodam tylko ze koło trochę lata

Opublikowano

to tak jak kolega napisał tylko najpierw odkręcasz pokrywke pod nią masz dwie śrubu tez je odkręcasz i przykładasz cos aby nie zniszczyć gwintu i walisz w wałek i wyjdzie razem z łożyskiem i simeringiem. Przed wybiciem od strony szpilek tam gdzie masz simering weź palcem zobacz jak jest osadzony simering w gnieżdzie łożyska czy równo z gniazdem czy wbity do łożyska, potrzebne jest to po to bo możesz mieć wytarty rowek od pierścienia wdedy ustawisz nowy simering przy składaniu w innym miejscu aby nie był na tym wytarciu, napewno wiesz o czym mówie....

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o podkładkę z ząbkami do zabezpieczenia pod nakrętką na półosi. po odkręceniu dekielka nakrętka razem z podkładką odkręcała się gdyż ząbki na półosi były obcięte.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v