Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Stoje przed podjeciam decyzji o zakupie ciągnika. Do tej pory bylem posiadaczem c330 ale teraz zamarzylo mi sie wiecej mocy i chcialbym przesiasc sie na cos wiekszego o mocy do 60km. Po intesywnych poszukiwaniach krag zainteresowan zawezyl sie do jd1140 i ursusa 3512/2812. Stoje przed wyborem jednego z tych ciagników i chcialbym uslyszec opinie o tych traktorach ktory jest godny polecenia. Chialbym dowiedzec sie cos o jd poniewaz jest ich stosunkowo malo na rynku i nie mialem jeszcze sycznosci z tanim traktorem . Ktory wybrac? Ktory lepszy? Czekam na komentarze!!!

Opublikowano

Moim zdaniem ja bym wybrał większy ciągnik około 80 koni . Podobna sytuacja była u mego kolegi też miał ciapka i kupił c 360 . Okazało się ,że to był błąd i dokupił belarusa z przednim napędem . Maszyny od c 330 będą za małe do twojego wybranego ciągnika a za jakiś czas uznasz ,za będzie ci potrzebny ciągnik większy o większej mocy i koniecznie z przednim .

Ja osobiście mam john deere 2850 i jestem na razie zadowolony .

Opublikowano

W moim przypadku ciagnik do 60km da sobie spokojnie rade poniewaz nie posiadam zbyt ogromnego arealu a c330 ktora wczesniej posiadalem miala za malo mocy i czesto traktor dostawal troche w d*pe dlatego rozgladam sie za wiekszym ale nie chce tez przesadzic z wielkoscia poniewaz co za tym idzie zwieksza sie i spalanie. Wedlug mnie ciagnik o ok. 50km da sobie spokojnie rade i niebedzie zbytnio przeciazony. I napewno o wiele lepiej bedzie sie nim pracowalo i polepszy sie zarazem konfort pracy. Ciagnik 80km z 4 banaikami to juz za wiele.

Skoro juz sie pochwaliles ze posiadasz jelonka to moze powiesz cos wiecej o tej marce jak te traktorki sie spisuja???

Opublikowano

Każdy traktor jest dobry jak się nie psuje . Mój szwagier szukał ciągnika i też oglądał jelonka lecz się wystraszył ,że może nie będzie części chociaż ciągnik był stary to przy -20 zapalił za pierwszym razem i praca silnika była bardzo dobra . Mój też pali przy dużych mrozach od sztycha a średnia spalanie to 7 litrów na mg . Skręt przednich kół jest podobny przy manewrowaniu jak przy małym ciągniku ( koła przy skręcie częściowo się kładom ) Mam jeszcze mf - 235 i c - 330 i białoruś .

Opublikowano

Ja slyszalem wiele opini i to bardo roznych . Jedni zachwalaj drudzy oradzaja. Faktem jest ze czesci sa drogie tego nie da sie ukryc ale z koleji czy te ciagniki sa az tak awaryjne?? slyszalem ze takiemu ciagnikowi to nie straszne nawet 20000h :)

Opublikowano

Widze ze kolega na wyrobione zdanie na temat jd i nie jest ono najlepsze :)

 

Ja osobiscie jetem pozytywnie zaskoczony jakoscia wykonania oraz zastosowanymi rozwiazaniami w jd wydaja mi sie one na porzadne w koncu to firma z wieloletnia tradycja . Jestem ciekawy ja by sie spisywal ten traktor poniewaz wczesniej nie mialem stycznosci z ta marka. Mysle ze w pelni spelnil by moje oczekiwania ale jak to mowia trzeba sie przekonac na wlasnej skorze :)

Opublikowano

Ja tylko mówię żeby nie było że nikt nie powiedział jak przy kasie będzie płacz bo wypadną oczy ze ździwienia. Jd chodzi dobrze tylko te ceny części. Tarcza sprzęgła 1050zł, zamiennik włoski 310zł, idą 2 szt. Bizon 50-60zł. Przegub kulowy 195zł, bizon 25zł, palce nagarniacza za 5szt można wymienić cały w bizonie. Ot drobnostki. Ja nie odradzam ja za części płacił nie będę.

Opublikowano

Mój jelonek od 6 lat nie miał poważniejszej awarii a sąsiad przy swoim zetorze ciągle grzebie i cały czas jest ulany . Gdy trzeba zarabiać okazuje się ,że trzeba naprawiać tego bizona . W Polsce takie części jak tarcze sprzęgłowe to nabijają nowe okładziny regenerują części . Gdyby tak było jak kolega Rolnik pisze to by nikt tego nie chciał wziąć do ręki .

Ja myślę ,że jak się trafi na awaryjny sprzęt to każdy będzie nie dobry . Polacy zakładają przednie napędy , turbiny , wspomagania to nie będzie do nich trudna naprawa jelonka .

Opublikowano

Mysle ze z czesciami nie bedzie wiekszego problemy ale jesli chodzi o cene to fakt rachunek bedzie o wiele wiekszy przy zakupach do jd. Widze ze przekonam sie dopiero na wlasnej skorze co do jd :)

Opublikowano

Przy zakupie nie trzeba kupować taniego tylko trochę przepłacić . Ja za swojego przepłaciłem ale przez te lata nic nie dołożyłem i koniecznie musi być sprowadzony i najlepiej z turem bo takie małe moce przeważnie wykorzystują do paszo wozów .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez seba836
      Witam mam problem z wyłącznikiem prądu jak się pomylę i kliknę dwa razy na ON to nie chce się już włączyć przez kilka godzin/dni. Ostatnio czekałem 2 dni i normalnie po tym działa wiecie o co może chodzić i jak to obejść ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v