Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
czvb22    0

W najblizszym miesiącu kupuje któryś z tych modeli możecie coś podpowiedziec dodac od siebie bo naprawde wybór ciężki (ciagnik głownie w orke, kultywator i siew na 100ha)

 

- Valtra N 123 ze skrzynią HiTech 5 ( około 250 tys. netto )

 

- Valtra N143 Versu ( 300.000 tys.)

 

- Valtra N143 HiTech 3 (280.000 tys.)

 

Może macie jeszcze jakieś inne propozycje co do marki lub wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skarabeusz    0

valtra w ostatnim czasie strasznie pod*padła od kiedy massey macza rączki jeżeli miał bym polecać to wybrał bym clasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

valtra to dobry wybór sam posiadam dwie sztuki N121 HItech i T171Advanced oszczędne wytrzymałe i komfortowe ciągniki

na pewno nie będziesz żałować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czvb22    0

cena za ta versu już jest dla mnie maksymalna direct pewnie jeszcze ze 20 tys. pozatym bezstopnowa skrzynia to chyba lepsza w transporcie niz w pole ? I też jakoś nie wiem skad ale mam przekonanie ze bezstopnowa szybciej siądzie i naprawa pewnie drozsza.

 

Co do claasa 2 posty wyżej to chyba oni kombajny robia dobre ( posiadam tucano 320, 2 sezony przepracowane, mal wyciek oleju ze skrzynii jeszcze na gwarancji zrobili i narazie smiga) a ciagniki podobno sredniej jakości robia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skarabeusz    0

W kombajnach są najlepsi na 10 kombajnów sprzedanych w europie 5 to claas a resztą się muszą podzielić inne firmy.Jeżeli rozchodzi się o ciągniki dochodzą do perfekcji, a valtra kolego to już nie to co kiedyś robiła valtra po starym internationalu była najlepszym ciągnikiem i robili naprawde dobre maszyny aż do momentu przejęcia przez massey fergusoni. W holandi gdzie valtra królowała nikt tego nie chce po przejechaniu 2000 do3500 tysiąca sypie się skrzynie.Większeść firm usługowych w holandi przechodzi na claasa.A szczególnie na te nowe modele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czvb22    0

Akurat przez ostatnie połtora miesiaca pracowałem w holandii, można powiedziec , ze jako kierowca bo robilem dziennie okolo 400 km po doslownie calym kraju i stanowczo moge powiedziec ze tam kroluje Fendt! duzo bylo też John deerow i deutz fahr'ow, valtr wcale tak dużo nie widziałem.

 

Nie mniej jednak również zastanawiałem sie chwile nad claasem ale ojciec nie jest do niego przekonany.

 

A co powiecie w temacie Valtra N143 vs John deere 6150 M ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

kolego bierz spokojnie Valtre i nie słuchaj tych bzdur . ja mam N142direckt i T191 i jest bajka. a co do cllasa to nie są to za dobre ciągniki. wystarczy pogadać z mechanikami od korbanka co się z nimi działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

Valtra to straszne badziewie po tym jak jeździłem nimi u dealera. Na twoim miejscu wybrał bym jelonka za tą samą cenę masz wypasioną 6-tkę która pali tyle co ta Valtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

A co na placu przejechałeś się Valtrą w przód i w tył że taki obcykany w temacie jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

przejechał się kawałek i myśli że wie wszystko bo pewnie ktoś mu mówił jak by popracował na tym ciągniku to by mógł gadać a tak to tylko posuwa farmazony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

nie jestem fanem ani jednego ani drugiego więc nie faworyzuje ciągnika bo żadnego z nich nie mam. To jak działa skrzynia i sprzęgło to tragedia, każda Valtra w jaką wsiadłem to szarpała tak że przy moich starych przyczepach bym pourywał zaczepy zanim bym dojechał na pole. Kabina jest tak duża i zabudowana że nic nie widać nawet z przodu, do pracy z turem trzeba było by usunąć siedzenie i jeździć na stojąco.

W czym Valtra jest lepsza od jelonka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

Użytkuje już valtry od dłuższego czasu i nie zauważyłem szarpania że aż zaczepy w przyczepach urywa (nie wiem jakie masz przyczepy ale u mnie nic się takiego nie dzieje) ani nie zauważyłem problemów ze skrzynią nie wiem którym modelem i jak jeździłeś. To że kabina jest duża to tylko plus a widoczność jest bardzo dobra.

 

o JD się nie wypowiadam bo nie użytkowałem owszem jeździłem i nawet daje rade.

ale jedno wiem valtra mniej pali od JD

Edytowano przez konrad004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Mam N101 i widocznośc przy ładowaczu jest o niebo lepsza niż przy CASE maxium 110 którym też często zdaża mi sie pracować.

w JD 6 M/R maski są tak ogromne że przy ładowaczu widoczność jest dość słaba Ale za to jakość wykończenia kabin JD jest wzorowa, Valtra trochę wieje tanim plastikiem, ale to nie jest najistotniejsze w ciągniku.

 

ps. fireseba a propo szarpania i widoczności, ile masz wzrostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

chłopaki widze są fanami john deera, a co do szarpania valtrami to jakieś kompletne bzdury aż mi się czytać tego nie chce. troche wiem bo sam mam valtry i john deera. komfort jazdy valtra ma dużo lepszy niż john deere i w sile uciągu Valtra to mistrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

Sami obiektywni posiadacze Valtry się wypowiadają... Co do tego szarpania to pewnie dlatego że nie umiem zmieniać półbiegów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

Co Ci mogę powiedzieć... no gó*no kupiłeś ale nie namawiaj by ktoś też żałował zakupu za 300tyś.

Edytowano przez fireseba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czvb22    0

Postanowione na 100 % Valtra !

 

Tylko teraz dylemat czy warto dopłacić 50tys. do n143 Versu z miękką osia, bo ta n123 nie ma amortyzowanej osi i jest na HiTech5. Czy może pojść na kompromis i wziąć n143 z Hitech3 i amortyzowana osia za 280 bo wkońcu to ciągnik głównie w pole. Niestety h3 ma tylko 3 biegi pod obciążeniem, h5 wszystkie a versu to już w ogóle wygoda. Podpowiedźcie jeszcze coś bo w przyszłym tygodniu musze dać odpowiedź dilerowi bo jak nie biore 123 to już ktoś sie w kolece za mną ustawił niby.

 

fireseba - dzisiaj jeździłem i versu i h5 i jak najbardziej normalnie sprzęgło działało. Jeśli chodzi o prace skrzyń to h5 bardziej zdecydowanie przełączała biegi ciut bardziej " szarpała " niż Versu - diler uznał to za zalete ponieważ jak szarpie to nie wycierają sie tarczki czy cos. Versu za to bardziej miekko, płynnie przełączała i co ciekawe również uznał to za zalete :P .

 

Z góry wszystkim dziękuję za wszelkie opinie pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

nowa valtra tak ma ze szarpie ale po 100 godzinach wszystko sie dotrze i bedzie dobrze, przed zakupem swojej t133 jezdzilem sasiada JD6140R to ladnie zmienial polbiegi na automacie ale lewarek zmiany biegow tez trzeba bylo wpychac valtra mniej spali ale adblue to tez jakis wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

versu więcej elektroniki hitech mechaniczna ostateczny wybór należy do ciebie ja wybrałbym hitech bo mechanik ale versu to wygoda i też bym się bardzo poważnie zastanowił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    4

versus wygoda super tylko bardziej skomplikowana natomiast hitech mechaniczna ale współczesne skrzynie mechaniczne to nie to samo co w starych zetor byle kto to już tego nie naprawi w przydomowym warsztacie. swego czasu jak byłem w bednarach rozmawiałem dealerem valtry i powiedział mi tak że jesli orze się na polu gdzie jest jednolita gleba a skrzynie ne jest jednolicie płaska to skrzynia versus trochę wariuje to znaczy jesli orzesz z prędkościa 10 km a jest to samo obciążenie to skrzynia ciągle zmienia biegi na których jest podobna prędkość dlatego lepsza jest skrzynia direct gdyż nie ma takich szarpań prędkości. użytkownikiem nie jestem powtarzam tylko co słyszałem od dealera niech potwierdza lub zaprzeczą użytkownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czvb22    0

No ale przecież i w h5 i w versu można sobie dowolny bieg ustawić i ciągle nim jechać. Chyba że na automacie orzesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×