Skocz do zawartości

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z tego co wiem to służba celna ma prawo wejść na gospodarstwo i sprawdzić co masz w baku.Oni tylko w jednym przypatku nie mogą wejść na obiekt. A jak będzie potrzebny nakaz to w para minut załatwią.

A na pole to już mogą wjeżdżać kiedy chcą i rolnik ma guzik do gadania.

A na opale to nie opłaca się jeździć.

Paliwo po 5,5 minus VAT 4,5 i minus akcyza 3,55.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Otóż to, kolega mówił. Wystarczy spojrzeć, na fakturę, na kwotę netto za litr. Pomijam akcyzę. Zbliżona kwota wyjdzie jak "załatwi" fakture, a paliwo kupi z importu "bliskowschodniego :ph34r: "

Opublikowano (edytowane)

No to w takim razie uświadom mnie ile będzie kosztował litr ON po odliczeniu VAT-u i akcyzy??

 

Dobra już nie musisz mnie edukować bo wiem już ile będzie kosztować. Tylko, że przy cenie ON 5.70 za litr, odliczyć 23% VAT-u to będzie litr kosztował 4,39zł. Można złożyć wniosek o zwrot akcyzy i podobnież jest to 85gr do litra ON, a przysługuje 90litrów na 1 ha. Zgadza się?

Edytowane przez HondaMtx
Opublikowano (edytowane)

@zorzyk dobrze kolega liczy, wychodzi 4.38-4.39zł

Jak dobrze, to do kwoty 4,38 dodaj 23% i sprzedaj mi kilka m3 w tej cenie. Biorę bez zastanowienia. Gdzie wy nauki pobieraliście :rolleyes:

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

drodzy koledzy każdy kto ma zwykłą c360 przejrzałby na oczy dopiero wtedy gdy zacząłby użytkować perkinsa...miałem c360 i c360 3p obydwa od nowości w moim gospodarstwie...obydwa robiły to samo czyli pług agregat neptun kosiarka prasa itp była więc okazja aby dobrze sprawdzić obydwa te ciągniki finał jest taki że c360 nie mam już od 5 lat a jestem szczęśliwym i zadowolonym posiadaczem dwóch ursusów c360 3p ponieważ c360 3p jest ciągnikiem dużo oszczędniejszą i dużo wytrzymalszą maszyną tylko jest jedna zasada trzeba o niego dbać a on napewno się odwdzięczy długą i bezawaryjną pracą a przede wszystkim niskim apetytem na ON ;) pozdrawiam

Opublikowano

Kolega napisał prawdę kto ma 3p to chwali ją a kto polską 60 chwali ją ,ja miałem 3p i była dobra robiłem takimi maszynami jak sąsiad 60 tką a spaliłem mniej silnik miał 5 tyś mtg praktycznie nic nie robione poza uszczelka głowicy pompa wody a kolega miał od nowości i ten i ten to sprawiedliwie ocenia te dwa dobre ciągniki jakie kilkanaście lat temu skonczyli produkować a lepiej ocenia 3p

Opublikowano

Ci, którzy chwalą 3p za spalanie, niech powiedzą jak jest z odpowietrzaniem ukł. paliwowego... Kilka dni temu miałem okazję ściągać kolegę z pola, odkręcał rurki od wtryskiwaczy, filtra, przepompował pompką kilka ltr., niby paliwo leciało ale odpalić nie mógł.

W zwykłej 360 nie ma z tym problemu... Można ściągać wężyk, spuścić ile trzeba i nic się nie stanie.

Opublikowano

Tylko ja odpowietrzałem tylko przy wymianie filtra jak zrobiłem to fachowo udawało się odpalić za pierwszym razem jak na szybcika trochę było zachodu a tak pilnowałem aby paliwo było w zbiorniku i nigdy mi się nie zapowietrzył a tak masz rację że ursusa 30czy 60 odpowietrzyć to prosta sprawa

Opublikowano

Perkinsa jak najbardziej jest gorzej odpowietrzyć ale bez przesady. To jeszcze nie powód aby właśnie dlatego wybierać zwykłą c 360. Oczywiście sprawny aku przy odpowietrzaniu to podstawa bo sama pompka ręczna to za mało. Więcej nie trzeba. Mi zawsze do odpowietrzenia wystarczało odkręcenie przewodów na wtryskach i dawał się odpalić.

PS: Podpieram się doświadczeniami z MF 235 i U 4512.

Opublikowano (edytowane)

Ci, którzy chwalą 3p za spalanie, niech powiedzą jak jest z odpowietrzaniem ukł. paliwowego... Kilka dni temu miałem okazję ściągać kolegę z pola, odkręcał rurki od wtryskiwaczy, filtra, przepompował pompką kilka ltr., niby paliwo leciało ale odpalić nie mógł.

W zwykłej 360 nie ma z tym problemu... Można ściągać wężyk, spuścić ile trzeba i nic się nie stanie.

Jaco512 ten ciągnik trzeba mieć i nie ma problemu , ja swoim po ciemku odpowietrzę. Może w ogóle paliwa nie być w układzie. Nie raz jak go kupiłem to się wkurzałem ale teraz to rutyna , każdy posiadacz 3P i MFA jeżeli go posiada dłuższy czas ci powie że odpowietrzenie to pikuś. Wku...aja mnie takie posty bo kolega bo sąsiad. Trzeba mieć i wtedy można podyskutować.

 

Danielhaker sorki za bledy ale zapomnialem napisac i przeprosic za ortografie , przebywam w Angli i koputer ma menu Angielskie nie moge inaczej tu nie maja takiej pisowni jak u nas.

 

PSZEPRASZAM NIE MOJA WINA

JAK MOZNA POMYSLEC ZE KTOS MOZE ROBIC SWIADOMIE TAKIE BLEDY< POZDRAWIAM DANIEL I DZIEKI ZA TEN PUNKT B)

 

Nie piszemy posta pod postem , używamy opcji "edytuj"

 

Dzięki za oświecenie panie MEDATORZE

Edytowane przez Piotrek1975
Opublikowano

Porównałem tylko oba ciągniki pod względem zwykłej czynności obsługowej układu paliwowego, jakoś nikt nie poczuł się specjalnie urażony tylko tobie emocje skaczą (nie) wiadomo dlaczego..... Przedstaw sposób na odpowietrzanie 3p "po ciemku", z pewnością przyda się obecnym i przyszłym jego użytkownikom.

Opublikowano

Panowie mam dylemat.

Trafił mi się ciągnik 3512 w super stanie 780mth z pierwszych rąk pracował na 4ha pola.Ale tylko symbolicznie bo gość miał jeszcze MTZ .Gość chce za niego 30.000 warto? Wszystko w oryginale.Ciągnik jest koło Kalisza.

jak by ktoś szukał C-360 to swoją chętnie sprzedam.100% oryginał silnik mc temu robiony.

Opublikowano (edytowane)

MF 255 to bym polecił ale 3512 choć to to samo to już nie.Nie to wykonanie.Ale POL1 poco ci MF skoro twoja C360 pali tyle samo co MF.A co do 4 ha pola i ursus 3512 i mtz to coś śmierdzi. :D Pozdrawiam

Edytowane przez balcerek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v