Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Artek337    0

Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.

 

Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy. :/

 

mf-590.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

gałką po prawej stronie którą używasz do zapalania zmieniasz biegi szosowe polowe szosowe na dół polowe do góry.

 

A 590 czasami nie ma schematu

 

R - 2

1 - 3

 

bo teraz nie jestem pewien czy mi chodzi o ten model bo już kilkoma jeździłem i w każdym jest troche inaczej

Edytowano przez lew908

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Z tego co mi się wydaje 590 ma jeszcze 4.No i masz,jak tera te biegi wrzucać.Jest jeszcze ktoś obeznany dokładnie z tym modelem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lew908    207

no możliwe ale te ciągniki wychodziły z dwiema wersjami skrzyń 8/2 i 12/4. a Ile masz gałek dwie czy trzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Pisałem na początku,między siedzeniem a kierownicą od ziemi 2 gałki.Biegi polowe/szosowe wbija się tą po prawej od siedzenia tak? Może trochę głupie pytania ale wolę się 2 razy dowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

Jak ma skrzynię 12/4 to ma 3 biegi tak jak kolega lew908 podał schemat, reduktor - dźwignia z prawej strony i wzmacniacz momentu - dźwignia z prawej strony poniżej kierownicy żółw-zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

tak tą prawą od siedzenia. Tą którą musisz przełączyć do odpalania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Powiem tak,ma 2 gałki,tą po lewej patrząc od siedzenia wbijam biegi,tej po prawej nawet nie ruszam.Zawsze gdy chce odpalić ustawiam tą po lewej(którą wbijam biegi) na luz bo inaczej nie odpali.To je chyba skrzynia 8/2.Może ktoś jakiś schemat podrzucić albo rozrysować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

p040813-18-08-02.jpg

Ta wajcha co na zdjęciu to je ten cały reduktor czy polowe/szosowe biegi? Powiem tak,chcę dokładnie wiedzieć co do czego:

 

Wajcha po lewej pod siedzeniem - tym wbijam biegi

Wajcha po prawej pod siedzeniem - ?

Wajcha pod kierownicą ta co na zdjęciu - ?

I schemat w jakiej pozycji jaki bieg,może być nawet z painta byle dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

ta wajcha co widać to na zdrowy chłopski rozum to jest gaz ręczny :P wajcha po lewej biegi, wajcha po prawej polowe / szosowe

post-90315-0-13506300-1396633926_thumb.jpg

Edytowano przez lew908

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

heh,nie znam się na tej maszynie i dlatego tak pytam,myślałem że ten MF nie ma gazu ręcznego.Czyli wszystko się wyjaśniło :) Jeszcze tylko jak bym mógł dostać schemacik,powtarzam 2 gałki,1 od biegów i 2 od polowych/szosowych jak napisał kolega wyżej.

Masz strzałkę czy co to je do góry :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

Jeżeli masz tą wersję to biegi będą tak ja osobiście z inną się nie spotkałem więc inaczej nie pomogę ale jeszcze się popytam

post-90315-0-22659600-1396634376_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Temat można zamknąć albo zostawić dla takich niezorientowanych co ja :) Dziękuję Pawłowi i lew908

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

tylko tak popatrzałem na tą jego deskę rozdzielcza i ona wydaję się troche inna niż w 590 za dużo kontrolek jest już podchodzi bardziej pod coś nowszego. Czy to aby napewno jest 590 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Nie patrzałem w dokumentach jak mówiłeś ale znalazłem książeczkę napraw czy jak to się zwie,piszę że do fergusona 590 i schematy są identyczne.Je to 590 chociaż ciągle zagadką je to że nigdy nie widziałem tego modelu z taką kabiną i wnętrzem jak my mamy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

Możliwe że to było produkowane do innych krajów itp, Tak samo nieraz było z Ursusami, poprostu bogata wersja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek337    0

Trochę jest faktycznie podobne ale dostałem dziś od wuja książkę serwisową (nie tą z schematami i naprawami) i jest wyraźnie w tym 590.Może to je jakiś ostatni wypust 590,limitowana wersja lub jak kolega wyżej pisał "bogatsza" o parę d*pereli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jeżeli masz 590 wolnossący ze skrzynią 8x2 to mam instrukcję napraw od Ursusa 4514 a to bardzo podobne ciągniki. Jaki element Cię interesuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×