Skocz do zawartości
sebo1986

Kopiące auto

Polecane posty

sebo1986    229

Temat założony w w związku z tym że mam już dość :P Opisze sytuacje, rano wstaje, jadę do roboty, gdy wysiadam z auta "szczał" wejdę do szatni dotykam szafki "szczał" i tak co rano, jak później jeżdżę autem to jest ok?? dzieje się tak od niedawna,auto to stare audi tdi, dlaczego? macie jakieś teorie? sposoby na to? wiem że na necie jest dużo o tym ale tu może Wasze rady komuś jeszcze pomogą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Gdzieś się naelektryzujesz :D Jakiś ciuch masz elektryzujący, albo pościel :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Załóż uziemienie jak w Polonezach było (metalowy pasek wiszący pod autem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Siedzenia mam oryginały bez pokrowców, to uziemienie to podobno mit :D ale nie próbowałem. czytałem że trzeba jak się wysiada złapać karoserii i dopiero stawiać noge na ziemi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    25

U mnie to samo w Audi A4 i tez TDI tyle ze nie mnie kopie tylko innych zawsze sie śmieje z tego bo mnie nigdy nie kopnie a moja dziewczynę czasem co drzwi dotknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

he he PronarekP5 sprzedaj to Audi bo jakaś zła moc w nim. Prawdopodobnie twoja Audica jest zazdrosna o ciebie, a w twojej dziewczynie widzi konkurencje.

A tak na serio miałem kiedyś wiśniowego escorta i też kopał, ale tylko po dłuższym postoju w upale i słońcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamontuj ten pasek antyelektrostatyczny i będzie po problemie. Jak jest sucho to tak się dzieje. Opony się elektryzują a rozładować się nie ma jak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2053

Pasek nic nie daje (sprawdzone na własnym przykładzie ) . Pomaga zmiana ubioru na nie elektryzujący się B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłeś na ilu samochodach? 100? 200? Czy na jednym? Bo ja zamontowałem tego setki i zawsze działało. Kwestia tylko jaki pasek się zastosuje. Jak kupiony na allegro to może być różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2053

Na 2 i nie pomogło . Nadal mnie czasami kopały . Potrafią mnie też kopnąć plastikowe drzwi . Doszedłem do wniosku że to ja się elektryzuje , a różne przedmioty Mnie uziemiają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale samochód nie ma prawa Cię uziemić, bo jest odizolowany od ziemi. Uziemiłeś go dopiero jak założyłeś pasek antyelektrostatyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Sprawdziłeś na ilu samochodach? 100? 200? Czy na jednym? Bo ja zamontowałem tego setki i zawsze działało. Kwestia tylko jaki pasek się zastosuje. Jak kupiony na allegro to może być różnie.

to ile trzeba dać za dobry ;)

I jak aby go nie urwać a raczej czegoś nie uszkodzić.

Ja obrywam czasami nawet i z 20-30 razy dziennie, nie ważne czy benzyna czy diesel, nie ważne czy z klimą czy bez. Tyczy się to nawet aut w których nie jechałem a chcę pogadać np z kierowcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

W sumie to rozwiązałem swój problem ha :lol:  sprawa jest bardzo prosta a nawet banalna, gdy wysiadam z auta łapę najpierw za karoserie czy dach czy słupek i dopiero stawiam nogę na ziemi, kopanie znika ;) czasem zapomne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stokrotka120    168

Jak świetnie, że znalazło się rozwiązanie :D Tak mnie to męczyło, teraz będę wiedziała, jak tego unikać. Gorzej z tym, że mnie to dość często spotyka, nawet w sklepie. Ale chyba muszę  z tym żyć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek1693
      Witam czytałem dzisiaj temat o liczbie mtg w ciągnikach i pomyślałem żeby założyć coś podobnego ale o samochodach. Ja może nie mam własnego samochodu ponieważ ma dopiero 15 lat, Ale mój tata ma Opla Astre 2 Przebieg to: 202586 km
    • Przez Mario9
      witam
      chciałby się dowiedzieć czegoś więcej (niż to co jest w ogłoszeniu http://allegro.pl/pr...2194124655.html) o przyczepach tego producenta. mile widziane osoby które są ich posiadaczami.
    • Przez michal7211jaron
      Na targach Sima 2013 New Holland zaprezentował nowe skrzynie biegów
      w ciągnikach serii T6 nazwane Auto Command. Są to skrzynie bezstopniowe
      i będą montowane w czterocylindrowych modelach.
       
      Ciekawe są słowa pana z New Hollanda o serii T5, przytoczone w artykule w drugim linku:
       
      http://sima.newholla...duct_en_38.aspx
      http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/new-holland-t6-teraz-z-przekladnia-bezstopniowa,42132.html
       
      Zastanawiam się czy będą chętni klienci na takie rozwiązanie w tym przedziale mocy
      dla tej marki? Tym bardziej, że to pewnie będzie niosło za sobą podwyżkę ceny.
    • Przez Jarecki88
      Witajcie.
       
      Kupiłem traktor Same Antares z 99 roku. Nie dopytałem poprzedniego właściciela do czego służy przycisk AUTO, dokładnie taki jak na zdjęciu:
       

       
      (zdjęcie zapożyczone)
       
       
       
      Problem nr 2:
       
       
      Nie działają światła hamowania. Wykluczyłem czujniki przy pedałach jak i bezpiecznik. Jutro zabieram się za dalsze grzebanie bo diagnosta przeglądu nie podbije, ale czy może jest jakiś trik na tą usterkę?
       
      Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
    • Przez kurak
      Witam
      Wybieram się za wielką wodę na "wakacje" i przyszło mi do głowy, aby przy okazji kupić sobie u nich nawigację. Siedzę i czytam o tym wszystkim ale nie mam pewności więc proszę bardziej zorientowanych o sprostowanie pewnych rzeczy.
      1. Bardzo mi się podoba GREENSTAR 3 2630 jednakże koszty są dość wysokie i dla mnie GREENSTAR 2 1800 powinien wystarczyć. Pytanie do znawców tematu - jakie korzyści mogę mieć z 2630 i czy warto się pompować na ten panel?
      2. Antena. No właśnie, antena odgrywa kluczową rolę. StarFire 3000 wydaje się być najrozsądniejszym rozwiązaniem ale nurtuje mnie antena StarFire iTC - czym się różnią te anteny? Dlaczego niektóre anteny StarFire 3000 mają taką małą antenkę a inne nie? Co w ogóle oznacza iTC? Doczytałem, że sygnał SF1 w StarFire 3000 jest uwzględniony w cenie anteny. Jaką mogę uzyskać dokładność u nas, w Polsce, na takiej antenie? Czy rozszerzenie licencji na SF2 (~2") będzie miało sens w naszych realiach i czy wystarczy sama taka antena z wykupioną licencją w naszym kraju na tak dokładną jazdę?
      3. AutoTrac Universal - informacje zamieszczone na stronie producenta mówią, że będzie to fajnie współpracować z zarówno GS 3 2630 jak i z GS 2 1800. Czy potrzebuję jakieś dodatkowe pozycje aby to fajnie pracowało? Rozumiem, że okablowanie jest przy urządzeniu, jeśli nie to jakie kable są potrzebne?
       
      Jeśli się mylę, to proszę o opisanie czego tak naprawdę będę potrzebował abym mógł skompletować cały system jazdy równoległej? Widziałem w internecie gotowe pakiety AutroTrac Uniwersal ale tam chyba jest antena StarFire 300, czyli spada jej dokładność ale za to inny panel. Może ktoś to fajnie opisać?
×