Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojcienty

Belarus 1221.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

jak dla mnie to wszystko praktycznie jest to samo, a Belarus jest troche tańszy z tego, co się orientuje. Też miałem ten sam dylemat tylko przy trochę mniejszym modelu, ale wybrałem Belarusa i nie żałuje 3 lata u mnie chodzi bez żadnych awari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Bierz belarusa będzie tańszy i pewnie lepszy tak widze po oklicy poprzepłacali za pronary a jednak oryginały lepiej chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojcienty    1

właśnie mam MTZ 82, 96 rok produkcji, chodzi bez zarzutu, i ma mały apetyt na paliwo, a orientuje się ktoś czy można wziąć 1221.4 ze skrzynią 24/12 wydaje mi się że im więcej przełożeń tym lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

witam ja mam 1221.4 belarusa przez 700 mtg problem był z podnośnikiem po wymianie rozdzielacza od podnoszenia narazie spokój do tego drobne pocenie sie w kilku miejscach, wywala olej w przednim moście przez odpowietrznik przy pracach transportowych ,prędkościomierz od początku po ok godzinie zaczyna zawyżać, zawyża wskaźnik poziomu paliwa, skrzynie mam zwykłą 16/8 obsługa jej za ciekawa nie jest trzeba się przyzwyczaić noi problem z za szybką 1 na najszybszej grupie w ciężkim transporcie, do tego koszty eksploattacyjne już takie niskie niesą przez CR filtr oleju, paliwa wstępny i paliwa dokładny po ok 150 zł każdy, olej do silnika już też musi być lepszej klasy, spalanie na pusto i pod obciążeniem prawie takie same przy ciężejszej pracy ok 15l/h, mułowaty strasznie do 1300obr, w kabinie dość głośno, na plus napewno klimatyzacja i tylny wom nie jest już na taśmy tylko na tarczach, ale kosztuje połowe co zachodnie tej mocy także cudów niema co się spodziewać. z tą skrzynią 24/12 w cale nie tak łatwo znaleść chyba że coś się zmieniło odkąd ja kupowałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×