Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dudek653

Belarus MTZ 920

Polecane posty

dudek653    0

Witam, mam taki problem : zapowietrza mi się ciągnik.

 

Cieknie mi paliwo uszczelniaczem dźwigni gazu przy pompie, czy to może być powód zapowietrzania się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasyl69    0

Tak tam jest zimering i powietrze zaciąga jak jest uszkodzony lub zobacz wężyk, odstojnik.

Edytowano przez wasyl69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek653    0

Przewody i odstojnik sprawdzałem. Jeżeli nie cieknie pompą, to silnik chodzi, a jak zaczyna się lać paliwo to się zapowietrza. Czy trzeba wieźć pompę do pompiarza, żeby wymienić ten zimering?

Edytowano przez dudek653

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Dźwignia gazu w pompie nie ma kontaktu z paliwem nie mówiąc o tym ze jest ona w regulatorze. Może lać się tylko olej. Daj pompę do pompiarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

No właśnie jest to ciekawe bo fizycznie niemożliwe. Normalnie jest tam olej z silnika. Czyli powinno być czarno a nie mokro od paliwa. Ogólnie nie zastanawiał bym się nad tym specjalnie tylko wyjął pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Arkadiusz76
      Witam. Mam problem z układem paliwowym przy ciągniku Belarus 952.4 common rail. Konkretnie nie jest utrzymywane ciśnienie na listwie paliwowej. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane? 
    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez SnapOn22
      Witam wszytskich. Mam pewien problem z mtz 1523.4. Pekła obudowa tylniego mostu i zabralem się za wymiane. Okazało sie że łożyska stożkowe na tależu są zużyte wiec je wymieniłem. I teraz chciałbym prosić o pomoc w ustawieniu talerza do ataku. Z tego co wiem to reguluje się to tymi blaszkami które podkłada się pod kadłub do ktorego mocuję się chamulec ale jestem w tym zielony i nie za bardzo wiem co i jak. Jesli były ktoś tak miły i podowiedział mi jak to sie ustawia byłym bardzo wdzieczny, a może ktoś posiada jakąś instrukcje. Z góry dziekuję.
       
      Dodaję zdjęcia jak to wygląda.


    • Przez DarekFi
      Witajcie, Posiadam Belarus 1221 z 2003 roku, chcę podłączyć czujnik prędkości,(poprzedni właściciel odłączył) zauważyłem przewód pasujący złączem pod zbiornikiem paliwa z lewej strony, natomiast nie wiem gdzie ten czujnik mam wkręcić
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
×