Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

no dzisiaj miałeś skoczyć zobaczyć renatkę napisz jak znajdziesz chwile co zobaczyłeś na miejscu w jakim stanie ciągnik jak opinia twoja i co postanowiłeś mam nadzieje że wszystko ok i wyjazd się opłacił


a co do odmalowanych maszyn to nie byłbym całkiem taki sceptyczny bo farbą moim zdaniem nie zakryje miejsc w których było gmerane śruby i tak będą miały ślady odkręcania albo ewentualnego dociągania a jeśli gdzieś był przeciek to farba jaka by niebyła i tak nie da rady olejowi jak sie rozgrzeje to i tak wyjdzie karzda nieszczelność malowanie tylko zachęci z wyglądu ale nic nie zamaskuje traktor to nie samochód jedynie można brać to pod uwagę jeśli mechanicznie wygląda ok to  odświeżenie jest na plus bo nie trzeba samemu inwestować w renowację wizualną

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

No wiec byłem widziałem i można powiedzieć że zdjęcia nie oddają tego wszystkiego . Ale nie był myty czy pucowany . Opony są napewno oryginały bo boki są takie popepane i przednie juz tak nadają się do wymiany , jeszcze na rok dwa starcza . Silnik pali na dotyk , jest suchutki i pracuje jak trzeba , biegi wchodzą bez bez problemu . W kabinie jest zaniedbany i trzeba by trochę tam ogarnąć , nie działa nawiew wogole tak więc nie wiem czy działa też ogrzewanie . Silnik jest suchy ale coś z tyłu cieknie tak jakby gdzieś pod fotelem tak jak się patrzy . Bo są bok tak od prawego koła jak mokry i pod spodem tez . Tam gdzie stoi w garazu są takie kropki po oleju . Moze kogoś wezmę żeby pojechał ze mna go zobaczył

Opublikowano

Były w nich dolne zaczepy ? Bo tu jest tylko górny ,niby da się go ustawić w pozycji dolnej to moze służyć jako dolny ale jednak zwykły dolny jest bardziej wysunięty do tylu

Opublikowano

Że zbiornika paliwa to nie bo to jest olej . Tu nawet nie ma tej przystawki do zamocowania zaczepu dolnego . A u mnie przewaznie używany zaczep dolny . Olej w silniku do wymiany odrazu , w skrzyni niby zmieniał . Chciał za 35.500 zł ja proponował em 33000 , w końcu zszedł na 33.500 ostatecznie ale to chyba za dużo trochę , troche w nim trzeba porobić , a najgorszy ten wyciek żeby się nie walić w jakiś duży koszt naprawy na początek

Opublikowano

Kolego jeśli to zaczep suwany góra/dół to nie ma nic lepszego bajka do pracy i przy rozrzutniku i przy prasie w niczym nie przeszkadza a nawet umila prace. 
Odnośnie tego wycieku jeśli się nie znasz zbytnio to bierz mechanika ze sobą i wszystko się wyjaśni. 

Opublikowano

Tak zaczep suwany i właśnie chodzi o rozrzutnik , tylko ten dolny zwykły jest chyba bardziej wysunięty do tylu. No ale najwyżej będzie trudniejsze manewrowanie . Musze kogoś napewno wziasc żeby to ocenił

Opublikowano (edytowane)

ja mam w 651s zaczep suwany i daje rade duży zakres góra duł i ewentualne ustawienie co około 5-10cm nie mierzyłem ale w takich granicach wszystko idzie sprawnie podpiąć pewnie   w tym też jest taki jak myślę na 3 bolce a ten wyciek to ze zdjęcia wnioskuje ze gdzieś na plecaku podnośnika koło dzwigni sterujących rozdzielaczem ale zdjęcie chyba nie obrócone jak trzeba i jeszcze są tam jakieś przewody idą chyba do hydrauliki zewnętrznej może jakieś szybkozłącze poprostu puszcza no ale weż kogoś to zobaczy co i jak bo ze zdjęć i opisu to tak nic nie stwierdzi na stówę to tak jak z Zalewskim w prognozie albo będzie deszcz albo pogoda a jesli chodzi o zaczep to jak byłby wysuniety max te 35cm to co to daje? prawie nic moim zdaniem bo jakby był na zaczep na odległości belki podnośnika to taka odległość przy manewrowaniu już coś troche by zmieniła

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

Regulacja jest duża na tym zaczepie to fakt . Tu jest na dwa bolce mocowanie tego zaczepu . Gdyby był wysunięty chociaz na koniec kół to byłoby dobrze . Zawsze większy skręt jest no ale to nie największy problem .

Opublikowano (edytowane)

no tak to jest z tymi używanymi zawsze gdzieś jest mankament no ale to nie nówka ze zdjecia nie potrafię ci doradzić co tam cieknie może drobiazg ewentualne podniesienie kabiny i wymiana jakichś uszczelnień  za grosze a może coś więcej ja osobiście w swojej karierze domowego mechanika i z wykształcenia technik mechanik jestem ,mogę pochwalić się zrobieniem remontu kapitalnego silnika w swoim ciapku papaju i wymieniłem też uszczelniacze na półosiach w swojej renówce simering na wale w tej samej renówce remont hamulców a w swoim aucie zrobiłem przeszczep silnika wszystko niby gra rozumów wszystkich nie pozjadałem bo całe życie się człowiek uczy ale jak trzeba to doradzę co i jak jeśli będę wiedział coś w danym temacie to wal śmiało

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

czytaj posty,651s to nie ta liga co ty :blink:

Opublikowano

Ojciec ma zagadać z takim mechanikiem u nas to moze z nami podskoczy tam . To w tym jest taka ramka na zaczep jak w standardzie i taki zaczep jak na dwa bolce ustawiany . A ile może kosztować tak dokładka dolna kompletna z zaczep em ?

Opublikowano

Ta dolna listwa zaczepowa wsuwana pod spód ciągnika to używka to jakieś 600-800 o nowym to nawet nie będę ci mówił ja do swojej zrobiłem za 150zł jak chcesz to zrobię fotkę i wrzucę. A przez tamten rok trochę na nim wyciągnąłem w tym pare razy trzeba było sąsiadowi tira z błota wyciągać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v