Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troche dziwny koleś bo jak zapytałem gdzie dokładnie można obejrzeć to powiedział ze zadzwonić  przed przyjadem  to powie dokładnie.

" Blondynek2004 " pamiętasz gdzie on mieszka ? 

Opublikowano (edytowane)

pamiętam nie ma problemu a trafić też bardzo łatwo

jakby co to podeślę mapkę albo adres jak chcesz

 

rano rzucę okiem w umowę i podeślę adres ale możesz jechać śmiało i w trakcie jazdy dzwoń poda adres bez problemu.

Edytowane przez blondynek2004
Opublikowano

O to ze poda to się nie boję tylko chcialbym zobaczyć jak np zapali przy mnie zimny ciągnik ,  a nie gdzieś wcześniej .  Nie wiem ale to tylko taka moja sugestia ;-)jak możesz to wysli mi na priva żeby może nie robić tu reklamy :-)

Opublikowano

Jak w samochodzie kolego, paluszkiem leciutko wkładasz  :D.
Teraz poważnie ma dwie wajchy jedna to biegi od 1-4 a druga to 1-3 (terenowe,polowe, szosowe)

1------3
     !              biegi 
2------4


1------3
    !               1- terenowe    2- polowe    3- szosowe 
2------

Juz prościej nie umiem wytłumaczyć. 

Opublikowano (edytowane)

z odpaleniem to mają swoje sposoby dolewają do paliwa swoje specyfiki i odpala jak trzeba nawet zimny, zwróć uwagę na sprzęgło ile jest podciągnięte i hamulce. luz na tylnich półosiach rozkołysać go na boki czy nie sutka ,blokade mostu włączyć i jadąć powoli skręcać na max na ziemi nic się niestanie a po śladach bedzie widać czy blokada działa,podnośnik do góry s stanąć poskakać czy sie nie ugina jak trampolina to zobaczysz czy olej ok czy nieżapieniony,licznik mtg to pic na wode nawet jeśli nic nikombinowali zlicznikiem to u poprzedniego właściciela linka mogła być zerwana a wymieniona np, po dwóch latach i już jest niby mniejszy przebieg,zobacz przedmuchy na odmie i odkręć korek wlewu oleju przystaw dłoń,skrzynia zobacz czy wajchy od zmiany biegów nie maja kosmicznych luzów czy są w miare precyzyjne,opony jakie jak jeszcze orginał to terz dobry znak,ramiona podnośnika czy bardzo wyrobione i czy wałek odbioru mocy bardzo na wieloklinie  wytarty  itd itp to wszystko da ci w miarę obraz zużycia tego ćiągnika a i przy zapalaniu po jakim czasie gasnie kontrolka oleju i po zgaszenu po jakim sie zapala i zobzacz czy niebyło gmerane przy ustawianiu ciśnienia smarowania silnika i numery na karzdej głowicy są takie same czy niejest jakaś inna i śruby na głowicach czy odkręcane zajrzyj na śruby miski olejowej i sruby na ampul na kole pasowym na wale (silnik MWM)

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

Ok dzięki, z renowka nie miałem styczności wiec wole zapytać bo nikt ze znajomych w okolicy u mnie nie ma żebym mógł się przejechać czy cos . To tak widziałem ze są 2 wajchy właśnie , to już z czaje ;-) a w którym mniej więcej miejscu tam się ustawia ciśnienie smarowania silnika? Z prawej jak się siedzi w kabinie ?

Opublikowano (edytowane)

jeśli silnik MWM to jak klapniesz na tronie to prawa strona kolo filtra oleju jeśli dobrze pamiętam to jest nakrętka a węwnątrz niej jest jeszcze trzpień na kwadratowy klucz jak silnik wyjechany na panewkach to potrafią zwiekszyc cisnienie zeby kontrolka w znosnym czasie gasła i sie zapalałaja zakup robiłem 6 lat temu jak przypomne sobie jeszcze jakieś wskazówki to jeszcze dziś ci napisze

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

Nie musi być dzis bo odrazu jej napewno nie kupię . Bo one chyba nie mają zegarka od ciśnienia oleju ? Myślę żeby sobie kupić manometr , kawałek przewodu , tylko nie wiem jakie tam jest wejście

Opublikowano

To się zaopatrze w to , a jakie najlepsze jest ciśnienie ? I w jakim zakresie obrotów ? Moze ktoś użytkuje taka renowke ? Na co jeszcze zwrócić uwagę najbardziej ? W 80.14 jest ten egh ?

Opublikowano

W 80.14 ehr nie ma to typowy mechaniczny ciągnik. Sprawdź czy nie ma wycieków na łączeniach poszczególnych elementów czy zwolnice przednie są suche i czy z przedniego mostu nie cieknie. Sworzeń przedniej osi ale to lewarek by się przydał.

Opublikowano

jak tuleja wybita przynajmniej w połowie to widać na oko

najlepiej przebutuj go z 15-20min. na pełnych obrotach, po tym sprawdź hamulce, czy obudowa się nie zagrzała i nie czuć klocków, podczep coś na tuz, podnieś i jednocześnie depnij hamulec i kręć kierownicą, jeśli pompa niedomaga to powinno być widać

Opublikowano

Dobra , jak obejrze to napisze swoje spostrzeżenia . Na zdjęciach jest godny uwagi tylko długi czas nikt go nie kupil a właściciel usunął ogłoszenie bo wszyscy przyjeżdżają tylko obejrzeć . To nie jest ten który dodałem z turem tutaj , spory czas temu . Ten jest bez tura i na zdjęciach prezentuje się dobrze , a właściciel ma go dwa lata i ceni 35.500 zł . I z tego co mówił likwiduje gospodarstwo i sprzedaje jak cos cały sprzęt do ciągnika .

Opublikowano

ale to ten spod białej podlaskiej?? Jeśli likwiduje gospodarkę to ja święty jestem i garnki lepię. Jeśli to ten sam to jak ja kupowałem swoją to już wtedy ta mała była na sprzedaż i też ją oglądałem. A poza tym ziemia i gospodarka to były na jego ojca. A ta Renia jest już zarejestrowana czy nie?

Opublikowano

Nie nie nie ta bo tej juz dawno nie ma , a ja dopiero nie dawno sprzedałem zetora i znalazłem inna renowke , tu kolo mnie w drohiczynie , tylko usunął juz to ogłoszenie bo bym je dodał . Ta jest bez tura ale też 80.14

Opublikowano (edytowane)

no i kiedy śmigasz obejrzeć sprzęta? ogłoszenia nie widziałem  ale zawsze dają taką cenę żeby wrazie czego było z czego zejść w dół jak zobaczysz coś co jest nie tak to zawsze masz pretekst żeby zszedł z ceny, a co ja cię będę uczył dzieckiem nie jesteś i sam nie jedziesz to wiesz jak jest- gadka i targowanie ostre wyczuj kolesia i nie napalaj sie za bardzo bo czasem przy kupnie rozum odbiera ale daje się ciężko uciułaną kasę to lepiej z rozwagą żeby potem jak wiosna i pora zasiewów nie być w smarach po łokcie i nerwów sobie nieszarpać

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

W sobotę jadę po robocie . Wiem nie maco się spieszyć z zakupem , bo kupić nie problem , tego jest od licha . Zaraz dodam kilka zdjęć jak mi się uda , które dostałem wcześniej już od tego gościa
post-166638-0-91230900-1458238778_thumb.pngpost-166638-0-39514200-1458238679_thumb.pngpost-166638-0-97141000-1458238558_thumb.pngpost-166638-0-80425400-1458238431_thumb.png

Opublikowano (edytowane)

Wygląda całkiem całkiem oby pod względem technicznym była w takim samym stanie to byłoby warto wtedy dobrze opić taki zakup, widać ze na tych oponach jeszcze pogania,i śmiem twierdzić ze opony orginał Kleber radialne też takie miałem na tyle bo maja specyficzne trzy paski pomiędzy głównym bierznikiem ale jedna na tyle inna ale to pikuś

Edytowane przez AlBandi
Opublikowano

No wlasnie na zdjęciach jak zobaczyłem to bardzo mi się spodobała i miałem jechać oglądać ale wtedy miałem jeszcze swojego do sprzedania . Opona z tyłu tak jedna jest inna chyba właśnie ale jeszcze na nich sporo można pojeździć

Opublikowano

po zdjęciach mało widać, nie ukrywam że nie trawię tak odmalowanych maszyn, jeśli miałby zdjęcia z przed to byłoby super dla Ciebie bo widać co i jak

na plus to że jest w miarę kompletny, środek dobrze wygląda, jeśli opony pierwsze to warto się zastanowić nad nim

Opublikowano

Tylko ze on go uzytkowal dwa lata wiec nie wiem czy on go malował . Jutro się pewnie czegoś więcej dowiem , bo to oczywiście rolnik . Cojest dobre to to że ma obciazniki z przodu bo w większości nie mają . To jest na mały plus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v