Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
coolman111    55

To musisz mieć dobrze wiciszoną kabinę jeśli chcesz mieć radio w C-360 ;D. Ja miałem radio w C 4011, jak chodził na średnich obrotach to jeszcze coś słyszałem ;).

Jeśli chodzi o podłączenie to za bardzo nie pamiętam jak to było podłączone bo to było dawno temu. Ale to jest prosta sprawa, bo od radia masz 2 kabelki- prąd i masę. Prąd podłaczasz pod jakiś wolny bezpiecznik w instalacji, a masę przykręcasz do metalu ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    0

Cieńko to widzę, ja miałem radio w 3512. Jak byuł na niskich obrotach to było słychać, ale przy normalnej robocie to już odgłosy ciągnika totalnie wszystko zagłuszały  ::) , kabina sokólska. Tak więc radio zostało wywalone, bo to nie miało sensu.


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    165

Ja proponowałbym taki rodzaj podłączenia (jakiś przełącznik),który powodowałby NATYCHMIASTOWE wyłączenie tego radia po odpaleniu ciągnika  ;D.A tak poważnie to w życiu miałem już różne "ciekawe" pomysły ale na taki jeszcze nie wpadłem -tam trzeba byłoby chyba zamontować jakieś 200 watowe kolumny żeby cokolwiek usłyszeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1

lepiej z radia w c360 zrezygnuj, kup sobie mp3, sluchawki w uszy i wtedy może cos bedziesz slyszal ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    0

Pomysł mp3 z radiem w takim ciągniku wydaje się jedynie słusznym rozwiązaniem  8)


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol5    0

a ja mialem kiedys starego blaupunkta i jeden glosnik  oraz takie duze sluchawki ktore zakladalem podczas jazdy a z glosnika na postoju sluchalem

 

bo bez sluchawek to nic nie slychac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

No jeśli tak, to możesz zamontować. Tylko teraz zadam pytanko jaką masz kabinę. Bo ja jak miałem radio w C 4011 to poszła wilgoś po kablach i sprzęt dostał spięcia :-. A miałem już lepszą (czytaj większą ;)) kabinę (nie tą orginalną blaszaną ;)), tylko że bez tapicerki. Musisz dobrze zamontować ten sprzęt aby wilgoć nie zniszczyła sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    2

Gdzie radi w 360  ;D to nie ma sensu, kup sobie mp3 playera z radiem i zaoszczedzisz czas i pieniadze i zawsze bedziesz mogl posluchac a tak to chwila moment i cos sie zepsuje, odlaczy, itd nie ma radia

No chyba ze masz ful wypas jakas kabine :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radio w 360??? a po co, nie ma nic cudowniejszego niż dzwięk silnika 60-tki <_< hehe A jak już radio to musisz mieć bardzo dobrze wygłuszoną kabinę i po za tym szczelną, bo jak się kuż dostanie to po radiu B)


. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

jush miałem w 7211 ... nawet z taką komfortową kabiną... B) <_<


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

U mnie w 360 było tylko cb radio i zdawało egzamin ale już go nie ma i w to miejsce jest popielniczka :huh:


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić w komisie jakies radyjko i sprawdzić jak będzie się sprawował, a jak się nie spodoba, to można oddać z powrotem :huh:


. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

hehe radio to rzezcywiscie komfort ale i czasem zguba... mysle ze głosniki powinny byc za głowa operatora i umocowane na dachu


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

a ja znalazłem cos takiego

http://www.farmphoto.com/fpv2/message.aspx?mid=323117

 

przecierz ta kabina napewno nie jest duzo lepiej wyciszona niz kabina naglaka albo szyszki a tak wogóle na skrzyni biegów założyc jakąs blache ale tak zeby nie waliła położyc jakic materiał wygłuszający wydaje mi sie ze płyta wiórow starczy i powinnobyc ciszej.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

ale poco płytę nie lepiej maty wygłuszające z jakiegoś samochodu? i jeszcze jedno a czy jak tak się skrzynię wyłoży to nie będzie się za mocno grzała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

przecierz zetor 4011 jest prawie tym samym co ursus c-4011 tylko tyle ze ma obodowną skrzynie biegów ''komfortową'' kabine i nir które wersje miały przód i wspomaganie ale to drugie to tylkjo jakies prototypowe wersje exportowe kiedys ktos mi to mówił.

Wiec w zetorku było ok wiec w ursusie tez powinno zdac egzamin a napisałem płyta wiórowa bo wyjdzie taniej niz dywaniki ja myslałem jeszcze zeby gdzies załatwic taki filc jak jest w gumofilcach o grubosci ok 1 cm ale nigdzie nie moge znalezc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deluss
      Mam pytanie odnośnie akumulatora. Chcialbym wymienic na jeden duzy 12V. Chodzi mi oto ile najmniej moze mniec on Ah zeby odpalił c360 ? Chodzi mi tu o okresy kiedy na polu jest +10,15 min.
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki 
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki  
    • Przez maslo200
      witam  mam problem robie całą instalacje w c360  i nie wiem jak podłączyć alternator     bo nie wiem czy jest z wbudowanym regulatorem napięcia czy nie   może ma ktoś taki sam jak u mnie co to jest na foto za kosteczka nad rozrusznikiem ? za pomoc z gory dzięki 





    • Przez BartoszWitusik
      Mam pytanie o ten "komputerek" na lewo od kierownicy ten niżej jak na zdjęciu. Hodzi mi o to do czego służy i jak go włączyć (bo u mnie w deutzu nic się na nim nie pokazuje) czy na nim można sprawdzić motogodziny?
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.