Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
b-daniel    0

Witam.

Mam problem z panewkami do URSUS C-328 ,a mianowicie kupiłem panewki główne i korbowodowe w Bimex (niby polskie Bimeta).

Po otwarciu przesyłki okazało się,że panewki korbowodowe są firmy Bimet natomiast panewki główne oznaczone są THM.

W związku z tym mam pytanie czy panewki główne są produkcji polskiej Bimet czy to jakaś chinszczyzna niewarta montażu.

Jeżeli ktoś zna odpowiedz na moje pytanie lub spotkał się z taką sytuacją to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje,pozdrawiam b-daniel.

post-122535-0-04262300-1394603017_thumb.jpg

post-122535-0-40342300-1394603026_thumb.jpg

post-122535-0-80691400-1394603042_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Panewki korbowodowe Bimet są ok, ale te główne THM to zupełnie inny produkt jak i producent.

Osobiście nie stosuję produktów THM może i są dobre, ale słyszałem większość negatywnych opinii.

Chcesz główne też Bimetu skontaktuj się z tym sklepem co zamawiałeś w celu wyjaśnienia lub uderz bezpośrednio do Bimetu na ich stronie są dane kontaktowe zawsze można podpytac czy takie sa produkowane, jeśli tak to te THM jak się nie mylę masz 10 dni na zwrot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b-daniel    0

Dzwoniłem do firmy Bimet, oni nie prowadzą sprzedazy tylko produkują a ich głównym przedstawicielem u którego można kupić ich wyroby jest firma Bimex u których kupiłem panewki. Dzwoniłem tam wczoraj do sprzedawcy i okazało sie,że bimet nieprodukuje już panewek do C-328 na ich zlecenie robi to firma THM i takie sprzedają. Korbowodowe są bimetu bo sa do 330 ponieważ zostały wymienione korbowody. W sklepach internetowych są panewki produkowane przez bimet ale po dokładnym dopytaniu sprzedawcy okazuje się że na panewkach nie ma oznaczenia bimetu lecz thm. Wygląda na to że pozostają tylko zamienniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Jak nie będzie smarowania na wale to żadna panewka nie wytrzyma. Tu się liczy olej, a nie panewka.

Jeśli nie będzie problemów montażowych to zakładaj bo zapewne inne będzie ciężko dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b-daniel    0

Witam.

Zamontowałem panewki THM i niebyło żadnych problemów w montażu, wał nie miał luzu i lekko się obracał. Po odpaleniu prawidlowe ciśnienie. Wygłąda że z panewkami jest wszystko ok ale jest problem z odpalaniem.

Przy próbie uruchomienia silnik ciężko łapie, chyba że podgrzeje świece, mocno dymi z pierwszego cylindra białym dymem. Kanał wydechowy pierwszego cylindra jest mokry a drugiego suchy i z niego dymu prawie nie widać. Od czego zacząć;ustawić zapłon, doszlifować zawory? Pompa po regeneracji, wtryski ustawione. W głowicy wymienione zawory,prowadnice, zregenerowane gniazda, luz zaworów 0,2mm, dokręcona kluczem dynamometrycznym. Zapłon został jak przed demontażem.

Jeżeli ktoś mógłby pomoc to z góry dziekuje.

post-122535-0-84766400-1397393535_thumb.jpg

post-122535-0-11010900-1397393559_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

No jak nowe wszystko to zawory powinny być dotarte a zestawy zakładałeś czy tylko pierścienie zmieniałeś bo mogły pierścienie pęknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b-daniel    0

Zestawy nowe, mahle. Po rozgrzaniu przestał mocno kopcić i kanał zrobił się suchy. Z pierwszego cylindra leciał lekki dymek ale po zamianie wtrysków miejscami zaczoł mocniej kopcić na drugim cylindrze. Wygląda że coś z wtryskiem nie tak. Dzisiaj już dużo lepiej odpalil i z mniejszym dymem Zobacze co się będzie działo jak pochodzi pare godzin, może się wszystko ułoży i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Daj mu się dotrzeć, jeszcze pierścienie się nie ułożyły to lekko olejem ma prawo dmuchnąć i temu dymi.

A co do wtrysków trzeba je sprawdzić i ustawić, aby mieć pewność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yngel    2

Pierścienie dobrze zamontowałeś? nie chodzi mi o kolejność ale ich kierunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b-daniel    0

Witam. Pierścienie zamontowalem napisem top do góry a zamki ustawiłem co 120 stopni. Po 3 mtg i dwóch dniach bez pracy zdjełem głowice. tak to wygląda:

post-122535-0-69948600-1398281053_thumb.jpg

post-122535-0-80128500-1398281092_thumb.jpg

post-122535-0-69467900-1398281099_thumb.jpg

post-122535-0-18162100-1398281107_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

A głowica ta jest do "M" czy tak zawory się już pochowały w niej z wypracowania ???

Bo powinny wystawać, po to masz te wycięcia na denku tłoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b-daniel    0

Głowice ktura była zawiozłem do regeneracji, pan stwierdził że się nie nadaje i sprzedał tą co widać na zdjęciu. Była planowana,wstawione nowe zawory i prowadnice ale czy to jest od 328 czy 330m to niemam pojęcia. Przez to że zawory są głębiej to był problem z zamontowaniem klawiatury poniewż wałek odprężnika wciskał zawory po dokręceniu. Przeszlifowałem dziwigienki od góry o 1mm i dało się spasować. Czy to może mieć wpływ na prace silnika? Zastanawia mnie duża ilość nagaru na tłokach i głowicy, czy to tak powinno wyglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×