Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

W ciągniku 6430P podczas jazdy z zwiększonym obciążeniem wyskakuje błąd ECU 1180.00, zaświeca się czerwona kontrolka STOP, dzieje się to w momencie kiedy temperatura silnika osiągnie/przekroczy pułap 85st (jest to poniżej połowy zielonego pola temperatury silnika, więc temperatura prawidłowa). Wystarczy na chwilę dać 'odsapnąć' silnikowi i błędu już nie ma.

Komunikat po angielsku. W wolnym tłumaczeniu: 'Moc silnika ograniczona, zmniejsz prędkość obrotową i obciążenie silnika. Sprawdź układ chłodzenia. Skontaktuj się z serwisem'.

Jak będzie potrzebna fotka komunikatu to ją dostarczę. Gdzie szukać przyczyny wyskakiwania tego błędu?

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Witam!!

Nie mogę sobie dokładnie skojarzyć, ale pamiętam, że też miałem taki błąd w JD 7530P powiem ci tak, bez serwisu się nie obejdzie coś kojarzę że był to problem z czujnikiem przepływu powietrza do turbiny, jak ciągnik dostawał w "d*pę" i wzrastało ciśnienie powietrza dolotowego to czujnik głupiał. Nie jestem dokładnie pewny,że to ten sam błąd, ale tak jak powiedziałem bez serwisu i laptopa się nie obejdzie.

Pozdrawiam i szybkiego rozwiązania problemu

Opublikowano

a może zapchana chłodnica egr, bo za nią jest czujnik jak dobrze kojarzę. Jeżeli jest zaklejona to spaliny nie schłodzą się. są specjalne płyny do czyszczenia chłodnic egr.

Opublikowano

a może zapchana chłodnica egr, bo za nią jest czujnik jak dobrze kojarzę. Jeżeli jest zaklejona to spaliny nie schłodzą się. są specjalne płyny do czyszczenia chłodnic egr.

EGR jest zamknięty pod max obciążeniem.

Błąd mógłby wystąpić jeżeli EGR by przepuszczał, bo ECU tak może zinterpretować mały ubytek doładowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v