Skocz do zawartości

[Ursus C360] Wyciszenie kabiny, podłoga, zabudowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolege zaraz ci wstawie fotki jak ja to wykonłem w swojej 40 :) u mnie fabrycznie atak i koło tależowe ma skośne żęby bo to jest zetor ale wygłuszyłem bo żeby uzyskać cisze w kabince wiadomo wszystko trzeba ładnie zabudowac uszczelnić i wygłuszyć :) zrobienie zabudowy tylnej sciany nie jest aż takie trodne tyko trzeba wszystko przmyśleć kilkka razy wymierzyć dopasować i mozna wiele zdziałać :D

Na allegro mozna zakupić wiele rodzaji mat ale niekaże są tak efektywne jak by sie chciało.Ja poprostu zasięgnołem znajomosci i kilka razy wybrałem sie z kolega na szrot i powybierałem sobie maty ze starcyh samochdów,z komor silnika,podłogi na dodatek wszystko za darmo :) a są to maty poroso te z komor silnika są lepsze bo przewaznie mają dodatkowe warstwy bitumiczne czy utwardzone jakies itp. z podłogi ruznie ale i tak lepsze jak takie zwykłe maty poroso oferowane na allegro.Dodatkowo można dołożyć mat bitumicznych tych co sie stosuje na drzwi w samochodzie też są bardzo dobre tak samo te poroso są z taką warstwą.

Ale przedstawie ci jak to zbudowałem najpierw zrobiłem stelaż góry czyli ramka z kontownika dokoła przykręcona do błotnikówi i dodatkowo powstała jeszcze jedna mała szybka z plexi,na ten stelaż blacha 2mm, i ta blacha jest w 3 częsćiach żeby wrazie potrzeby było wygodniej zajżeć pod spód, sirodkowa blacha ma przyspawane szpilki do zamocowania siedzenia.

potem szczyt tak samo blacha 2mm przykręcona od góry do ramki z kontownika a na dole do podłogi :)

Orginalne dzwignie obciołem zrobiłem nowe odpowiednio wyprofilowałem i przykręciłem na śrubki M5.

Ta dzwignia od przestawiania pozycji pracy podnosnika została sobie pod podłogą jesz uzywana sporadycznie wiec poco dodatkowe dziury w podłodze :)

Mocując wygłuszenie podejżałem sobie jak to jest w zetorze i dalem maty pod elementy zabudowy (podłoge) a zamocowałem takimi blaszkami które wczesniej sobie dospawałem do blachu i potem nałozyłem maty i wystarczy je pozaginac i gotowe. i dodatkowo nic niezaszkodzi zeby przyklajic od sirodka na blache i założyć ładny dywanik z gumy (tak bedzie jeszcze nie dokończyłem)

Tymi samymi matami wygłoszyłem podłoge od spody od strony sinika dookołą baku i itd i w kabinie jest już dużo duzo ciszej mozna powiedziec ze jestem zadowolony z efektó tego jeszcze niedokończonego wygłuszania a juz maty na testy w neiwygłuszoe miejsca wkłądałem i wiem żę będzie to super efekt jak ukończe prace nad wygłuszaniem :D

 

Kolega @gintek dodał fotki - naprawde fajnie to wyszło, zajrzyj do galeri sobie :)

 

Tez lukałem świetnie mu to wyszło :)

Opublikowano

a w tej kabinie jest o tyle łatwo że progi wejściowe ma prawie równe z poziomem skrzyni dzięki czemu ładnie wygląda wtedy wnętrze.

 

własnie to plus twojej kabinki :P u mnie tez był plan na płaską podłoge ale kierownica byla by przynisko itp i niecy zabudowałem jak jest i wygłuszam pwowoli kazdy element :P

Opublikowano

jeżeli c360 to twój główny ciągnik to możesz w to zainwestować ale co to może dać pojęcia nie mam na lato raczej bardzo potrzebne to nie jest. drogie nie jest więc dużo nie stracisz amoże ci coś dać najlepiej sam to oceń czy często jeździsz w zime itp

Opublikowano

Witam, Chciałbym sie dowiedzieć, czym uszczelniacie kabiny w c360? ponieważ kabina kunow nowego typu, oraz inne sa nieszczelne na łączeniach z błotnikami i w innych miejscach też, przydałaby sie też podłoga moze ktoś robił takie udogodnienia? uszczelniania kabin u siebie oraz ma zdjecia :) ? Bo w internecie wszystko co mozliwe na ten temat przejrzałem ale to za mało. Oraz drugie pytanie jak nazywa sie ten kawałek blachy który dokrecam do błotnika w przypadku zakładania kabiny Naglak, szyszka? :)

Opublikowano

Masz podłogę w kabinie? Jeżeli nie, to w pierwszej kolejności musisz ją zrobić i zabudować kabinę z tyłu.

Polecam wymianę dyferencjału na Zetorowski odpowiednik- już będzie ciszej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

załuż kokpit z tupolewa

Opublikowano

Witam. Ja do wyciszenia użyłem 3 cm sprasowanej wełny, która z jednej strony ma folię aluminiową. Wełnę oryginalnie stosuje się do izolowania kominków więć ognioodporna. Zakup OBI. 18zł za arkusz. Bardzo ładnie się tnie nożem. 1 kawałek upchałem między silnik i zbiornik paliwa. 2 kawałek obłożyłem kolektor wydechowy. 3 kwałek położyłem na silniku(ładnie mieści się pod maskę). Tym co zostało utkałem kabine. Efekt jest dobry. Przydało by się taką matę z wełny dać jeszcze pod zbiornik paliwa wtedy odizolowałoby się silnik od kabiny, ale bez demontarzu zbiornika się nie obejdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v