Skocz do zawartości

Zetor 5320 egzamin kategorii T __PILNE__


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w przyszlym tygodiu mam juz egzamin, tesciki zdalem za pierwszym. Jazda po miescie, cofanie umiem, zostaje jeszcze jedna wazna rzecz ktorej nie za bardzo umiem. obsluga ciagnika czyli wlaczanie swiatel, czy ktos mogbly jakos mi to ladnie napisac gdzie sie wlacza swiatla dlugie, pozycyjne, mijania itp. Dodam zdjecie srodka ciagnika i jakby ktos moglby mi pomoc to ogarnac co gdzie jest. I tak samo gdzie sie swieca na ciagniku, przyczepie, ja dodam zdjecia a prosze o ich opisanie. bede bardzo wdzieczny :>

Deska rozdzielcza: http://oi57.tinypic.com/v5zotc.jpg

Przyczepa przod http://oi60.tinypic.com/2nlw8zr.jpg

Przyczepa tyl: http://oi62.tinypic.com/14kf7d3.jpg

 

Tylko prosze nie kopiowac z ksiazki serwisowej, bo ja tamto czytalem ale nic nie rozumiem

Opublikowano

Co to za pytanie??????????? ;[ przecież zdając egzamin teoretyczny powinieneś to wszystko umieć, a większość osób zna to wszystko nawet przed przystąpieniem do takiego egzaminu. Chyba coś ściemniasz kolego, że zdałeś ten egzamin.

Opublikowano (edytowane)

Na każdym włączniku masz narysowane jakie światła włączasz.Książka prawa jady i będziesz wiedział co i jak.

 

 

Swoją drogą na kursie powinni cię nauczyć znaków lub kontrolek.

Edytowane przez Piotruniu25
Opublikowano

Może najpierw zdaj kartę rowerową tam rower na ogół ma jedno światło z przodu i resztę odblasków, będzie prościej. Tylko koniecznie przeczytaj instrukcję żebyś nie pomylił światła z odblaskiem :)

  • Like 1
Opublikowano

To co pisaliscie pozostiawam bez komentarza ;)

 

A panu agro97 bardzo serdecznie dziekuje ;>

 

PS. A co do tego ze piszecie ,,ze nie zdales,, to niechwalac sie 8;20 egzamin na T sam z 8-osobowej grupy tylko ja zdalem a o 9;20 zdalem na B wiec pozdro ziomę

Opublikowano

Bezel nie wiem gdzie zdawałeś ten egzamin, ale upewnij się czy to był Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ? Bo ja po twojej wiedzy w to wątpię.

Opublikowano

każdy kto w jaki kolwiek sposób miał kontakt z ciagnikami ( juz nie mówię o Zetorach) i ma trochę oleju w głowie i potrafi trochę kombinować to bez problemu powinie poradzić sobie bez problemu... osobiście wstydziłbym się zakładać taki temat...

Zamiast zakładać temat wystarczyło trochę pokombinować i poszukać w necie... a nie czekać aż podadzą na tacy gotowe rozwiązanie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v