Skocz do zawartości
Bezel

Zetor 5320 egzamin kategorii T __PILNE__

Polecane posty

Bezel    1

Witam, w przyszlym tygodiu mam juz egzamin, tesciki zdalem za pierwszym. Jazda po miescie, cofanie umiem, zostaje jeszcze jedna wazna rzecz ktorej nie za bardzo umiem. obsluga ciagnika czyli wlaczanie swiatel, czy ktos mogbly jakos mi to ladnie napisac gdzie sie wlacza swiatla dlugie, pozycyjne, mijania itp. Dodam zdjecie srodka ciagnika i jakby ktos moglby mi pomoc to ogarnac co gdzie jest. I tak samo gdzie sie swieca na ciagniku, przyczepie, ja dodam zdjecia a prosze o ich opisanie. bede bardzo wdzieczny :>

Deska rozdzielcza: http://oi57.tinypic.com/v5zotc.jpg

Przyczepa przod http://oi60.tinypic.com/2nlw8zr.jpg

Przyczepa tyl: http://oi62.tinypic.com/14kf7d3.jpg

 

Tylko prosze nie kopiowac z ksiazki serwisowej, bo ja tamto czytalem ale nic nie rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Co to za pytanie??????????? ;[ przecież zdając egzamin teoretyczny powinieneś to wszystko umieć, a większość osób zna to wszystko nawet przed przystąpieniem do takiego egzaminu. Chyba coś ściemniasz kolego, że zdałeś ten egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    163

A czego tu nie umiesz? Na kazdym właczniku masz narysowany ikonke od danych swiateł a jak nie znasz ich znaczenia to jak ty zdałes teorie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotruniu25    1121

Na każdym włączniku masz narysowane jakie światła włączasz.Książka prawa jady i będziesz wiedział co i jak.

 

 

Swoją drogą na kursie powinni cię nauczyć znaków lub kontrolek.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Może najpierw zdaj kartę rowerową tam rower na ogół ma jedno światło z przodu i resztę odblasków, będzie prościej. Tylko koniecznie przeczytaj instrukcję żebyś nie pomylił światła z odblaskiem :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    40

Przyczepa przód -światła pozycyjna te zewnętrzne, wewnętrzne (płaskie) są to odblaski

Przyczepa tył- Pierwszy pomarańczowe kierunkowskaz, później pozycyjne i na końcu światło stopu

 

http://i62.tinypic.com/2ldd0s8.jpg

Edytowano przez agro973

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezel    1

To co pisaliscie pozostiawam bez komentarza ;)

 

A panu agro97 bardzo serdecznie dziekuje ;>

 

PS. A co do tego ze piszecie ,,ze nie zdales,, to niechwalac sie 8;20 egzamin na T sam z 8-osobowej grupy tylko ja zdalem a o 9;20 zdalem na B wiec pozdro ziomę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    163

Widac jak zdałes ze nie znasz podstawowych oznaczen stosowanych swiateł w zarowno w ciagniku jak i w samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Bezel nie wiem gdzie zdawałeś ten egzamin, ale upewnij się czy to był Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ? Bo ja po twojej wiedzy w to wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Aż tak ciężko poszukać w google

 

Tablica rozdzielcza - przełączniki.

http://www.word.kali.../zetor1_egz.jpg

 

Sprawdzenie poziomu płynów

http://www.word.kali...hp?strona=2.3.0

 

Wersja obrazkowa:

http://zord.pl/nowa/stantech/zetor.htm

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1032

każdy kto w jaki kolwiek sposób miał kontakt z ciagnikami ( juz nie mówię o Zetorach) i ma trochę oleju w głowie i potrafi trochę kombinować to bez problemu powinie poradzić sobie bez problemu... osobiście wstydziłbym się zakładać taki temat...

Zamiast zakładać temat wystarczyło trochę pokombinować i poszukać w necie... a nie czekać aż podadzą na tacy gotowe rozwiązanie...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezel    1

Ja nie założyłem tematu żebyście pisali swoją ,,filozofię,, tylko żebyście mi pomogli, dziękuje, do widzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez tobek_99
      Witam. Okolo 3 miesiace temu pozostawilem swojego zetora w "hangarze" i odziwo teraz po uruchomieniu go i zalaczeniu napedu na przod nie moge go wylaczyc przyciskiem tylko recznie musze go rozlaczac o: oczywiscie chodzi mi o naped przedni,   Dodam ze mam zalozonego tura. Czy wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.