Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pavllik    0

Witam kupiłem opryskiwacz wczoraj i jutro zamierzam się go przetestować. Chciałbym się zapytać czy ktoś wie co to za końcówka od hydraulika gdzie się ją podłącza bo nie mam takiego wyjścia w ciągniku a posiadam New Hollandy pronara i ursusy i w żadnych z nich nie ma.

 

 

s58os2.jpg

m953wx.jpg

 

Przepraszam za jakoś ale przed chwilą robione, powiedzcie mi od czego też jest ta wajcha to jakiś chyba zawór tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    110

końcówkę wymień na euro i bedzie dobrze, a zawór podejrzewam że jest trójdrożny i albo na jedną stronę albo na drugą podajesz ciśnienie. Przynajmniej tak mi się wydaje, a nie ma więcej węży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0
(edytowany)

są jeszcze dwa od hydrauliki ale to chyba od ręczmego wychylania jednej strony albo drugiuejku górze albo ku dołowi

 

ciekawi mnie czy jak mam przy opryskiwaczu zbiornik na olej i ten zbiornik był nie używany bo przewody są odcięte to czy samym sterownikiem z kabiny rozłoże opryskiwacz czy będę musiał ręcznie hydrauliką w ciągniku rozkładać ?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

boku27    222

Sterownikiem z kabiny obsługujesz elektrozawory ale żeby to działało to musisz podać ciśnienie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

a co by mi dało jakbym uzupełnił ten zbiornik z olejem i odpowiednio puścił przewody ? rozumiem że sterownik odpowiada tylko za elektrozawory a rozłożenie lanc ręcznie się steruję hydrauliką z ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem jak dokładnie to masz zrobione ale myślę że tak: miałeś zamontowaną pompę hydrauliczną na opryskiwaczu która miała napęd od wałka WOM a olej dochodził do niej ze zbiornika o którym wspomniałeś. Miałeś wówczas ciśnienie gdy opryskiwacz pracował a elektrozaworami sterowałeś z kabiny ciągnika. Jak nie masz tego układu więc musisz podać obieg oleju do elektrozaworów z hydrauliki ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd ten opryskiwacz? Nie z Francji przypadkiem?


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

boku27 to w jakim celu poprzedni właściciel zrezygnował z tego zbiornika z olejem? Bo z tego co rozumiem to teraz w całości za hydraulikę będzie opowiadała pompa w ciągniku a jakby było jak pierwotnie to WOM by zastąpił prace hydrauliki z ciągnika?

 

paktofonikas1987: Bardzo możliwe że z Francji (firma Blanchard) francuskie napisy na tabliczkach znamionowych ale z tego co mówił ten od którego odkupiłem to że z Niemiec a czemu pytasz ? Już z takimś czymś się spotkałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem rozsiewacz Sulky ściągany z Francji i miał takie złącza hydrauliczne.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222
(edytowany)

Zrezygnował bo pewnie pompa hydrauliki się popsuła którą miał zamontowaną na opryskiwaczu lub coś innego. A w ogóle pompa hydrauliki jest zamontowana na opryskiwaczu czy zdemontowana ?

Edytowano przez boku27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

Ta która idzie do wałka to jest ale nie wiem czy nie powinno być jeszcze jednej do tego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Chodzi mi o pompę hydrauliki a nie pompę opryskiwacza która tłoczy ciecz ze zbiornika.Bo przeważnie pompa hydrauliki była montowana za pompą roboczą opryskiwacza i napędzana wałkiem Wom. Jeśli pompa hydrauliki jest zamontowana i jest dobra to ona wystarcza bo ona sobie zassie olej ze zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0
(edytowany)

Zapytam żeby była jasność: Pompa hydrauliki w opryskiwaczu jest napędzana przez WOM? A ja mam problem tego typu że w zbiorniku jest pusto oleju nie ma i widać że ostatnio nie był wypełniany, wszelakie przewody rurki są ucięte zaraz przy wyjściu od zbiornika. Chodzi mi o to czy jakbym ten zbiornik olejem uzupełnił doprowadził w odpowiednie miejsce przewody to czy coś mi to da czy to jest tylko jako pewnego sensu dodatek bez którego możną się obejść?

 

15qqnmw.jpg

 

dorzucę jeszcze pytanie co to jest 1 a co to 2?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Weź zrób zdjęcia pompy opryskiwacza i tego zbiornika i wstaw. Nie wiem dalej czy nie mylisz pompy głównej opryskiwacza tzn. roboczej która tłoczy ciecz do oprysku z dodatkową pompą która była by do hydrauliki bo ewidentnie musisz mieć dodatkową pompę aby próbować złożyć to oryginalnie żeby opryskiwacz miał własne zasilanie hydrauliki . To co na zdjęciu to są elektrozawory od części roboczej opryskiwacza a nie od hydrauliki. Weź zrób więcej zdjęć tzn. żeby więcej było widać. A gdzie masz elektrozawory od hydrauliki ? Dojdziesz do nich po węzach od hydrauliki od siłowników do rozkładania belki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

2 wygląda jak elktrozawory od sekcji. Te dwa z lewej też za sekcję odpowiadają? Czy za coś innego? Bo wyglądają jak od regulacji ciśnienia.

1 ręczna sekcją włączasz jak potrzebujesz, żeby ciecz leciała tam gdzie prowadzi od niej wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

jutro zrobię zdjęcia coi jak i to opisze na piechote. Na opryskiwaczu jest zamieszczona tylko jedna pompa ta napędzana WOM ale znajomi którzy widzieli opryskiwacz twierdzą że powinna być jeszcze jakaś jedna zasilana olejem w zbiorniku który jest zamieszczony na opryskiwaczu.

 

Zdjęcię wiem że przedstawia elektrozawory ale chodzi mi konkretnie co przedstawiają strzałki doprowadzone do wylotów ( koniec strzałki tzn miejsce gdzie strzałka wskazuję miejsce dla mnie nie wiadome)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

Tam gdzie pokazują strzałki to miejsce na zamontowanie segmentu z pokrętłami do regulacji sekcji, widać jest to inaczej rozwiązane w dalszych częściach układu, albo są w innym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekandruszko
      Witam. Podczas wiosennych prac polowych przydażył się problem, ponieważ nagle pompa hydrauliczna zaczęła strasznie wyć skręt się tak jakby blokował a gdy się przełącznik podnośnika dało na środek to po wciśnięciu gazu powoli podnosił agregat (1400kg). Zjechalem powoli do domu postukalem koło pompy ale nie pomogło, zdenerwowany odpaliłem na max obrót przelaczylem na podnoszenie agregat tak podniosło szybko aż podskoczył i wróciło do normy. Co mogło być przyczyną takiej usterki. A wczoraj zacząłem zwozic baloty parę sztuk działał bez zarzutu a po chwili nie miał siły żeby unieść pusty kolec, ale opuszczał normalnie po godzinnym postoju znów sam się naprawił. Teraz nie wiem czy te usterki były powiązane czy nie dodam też że pompa hydrauliczna nie jest pierwszej młodość :). Prosiłbym o pomoc gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam 
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez SebastianP
      Witam.
      W maju zakupiłem ładowacz Agromax. z którego jestem nawet zadowolony.
      Posiada on 3 sekcje, jednak panowie monterzy podłączyli go pod rozdzielacz na błotniku, gdyż tak wskazuje producent w instrukcji.
      Niestety podczas pracy ładowaczem często "brakuje rąk", gdyż trzeba obsługiwać oba rozdzielacze na raz.
      Dodam także, że ciągnik nieraz współpracuje z przyczepą wywrotką i muszę mieć wolne wyjścia.
      Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie który wąż podpiąć i co będę musiał zakupić?
      Niedługo dodam zdjęcia.
       
      Dziękuję i pozdrawiam




    • Przez Filipson
      Witam.  Mam John Deera 2850 z turem JD 640A. Problem polega na tym że tur strasznie trzęsie przy podnoszeniu jak również przy opuszczaniu, nie można normalnie nim pracować.  Obie pompy były wymieniane (ta w środku i ta na zewnątrz).  Tura dokupowałem i podłączyłem zasilanie z tyłu na wyjściu hydrauliki (na zdjęciu nr 1), a powrót wkręciłem w górną pokrywę skrzyni (widoczny na zdjęciu nr 2). Olej strasznie się nagrzewa. Rozrusznik ma ciężko zakręcić jakby w obiegu ciągle trzymało ciśnienie bo poszedł mi wieniec już drugi raz. 
      I stąd pytanie co może być powodem moich problemów ?  Źle podpięty TUR czy coś z jakimś zaworem ? 
       
      Zamieszczam zdjęcia podłączenia TURa
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.