Skocz do zawartości

Polecane posty

Pavllik    0

Witam kupiłem opryskiwacz wczoraj i jutro zamierzam się go przetestować. Chciałbym się zapytać czy ktoś wie co to za końcówka od hydraulika gdzie się ją podłącza bo nie mam takiego wyjścia w ciągniku a posiadam New Hollandy pronara i ursusy i w żadnych z nich nie ma.

 

 

s58os2.jpg

m953wx.jpg

 

Przepraszam za jakoś ale przed chwilą robione, powiedzcie mi od czego też jest ta wajcha to jakiś chyba zawór tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    110

końcówkę wymień na euro i bedzie dobrze, a zawór podejrzewam że jest trójdrożny i albo na jedną stronę albo na drugą podajesz ciśnienie. Przynajmniej tak mi się wydaje, a nie ma więcej węży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

są jeszcze dwa od hydrauliki ale to chyba od ręczmego wychylania jednej strony albo drugiuejku górze albo ku dołowi

 

ciekawi mnie czy jak mam przy opryskiwaczu zbiornik na olej i ten zbiornik był nie używany bo przewody są odcięte to czy samym sterownikiem z kabiny rozłoże opryskiwacz czy będę musiał ręcznie hydrauliką w ciągniku rozkładać ?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

boku27    222

Sterownikiem z kabiny obsługujesz elektrozawory ale żeby to działało to musisz podać ciśnienie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

a co by mi dało jakbym uzupełnił ten zbiornik z olejem i odpowiednio puścił przewody ? rozumiem że sterownik odpowiada tylko za elektrozawory a rozłożenie lanc ręcznie się steruję hydrauliką z ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem jak dokładnie to masz zrobione ale myślę że tak: miałeś zamontowaną pompę hydrauliczną na opryskiwaczu która miała napęd od wałka WOM a olej dochodził do niej ze zbiornika o którym wspomniałeś. Miałeś wówczas ciśnienie gdy opryskiwacz pracował a elektrozaworami sterowałeś z kabiny ciągnika. Jak nie masz tego układu więc musisz podać obieg oleju do elektrozaworów z hydrauliki ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

boku27 to w jakim celu poprzedni właściciel zrezygnował z tego zbiornika z olejem? Bo z tego co rozumiem to teraz w całości za hydraulikę będzie opowiadała pompa w ciągniku a jakby było jak pierwotnie to WOM by zastąpił prace hydrauliki z ciągnika?

 

paktofonikas1987: Bardzo możliwe że z Francji (firma Blanchard) francuskie napisy na tabliczkach znamionowych ale z tego co mówił ten od którego odkupiłem to że z Niemiec a czemu pytasz ? Już z takimś czymś się spotkałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Zrezygnował bo pewnie pompa hydrauliki się popsuła którą miał zamontowaną na opryskiwaczu lub coś innego. A w ogóle pompa hydrauliki jest zamontowana na opryskiwaczu czy zdemontowana ?

Edytowano przez boku27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

Ta która idzie do wałka to jest ale nie wiem czy nie powinno być jeszcze jednej do tego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Chodzi mi o pompę hydrauliki a nie pompę opryskiwacza która tłoczy ciecz ze zbiornika.Bo przeważnie pompa hydrauliki była montowana za pompą roboczą opryskiwacza i napędzana wałkiem Wom. Jeśli pompa hydrauliki jest zamontowana i jest dobra to ona wystarcza bo ona sobie zassie olej ze zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

Zapytam żeby była jasność: Pompa hydrauliki w opryskiwaczu jest napędzana przez WOM? A ja mam problem tego typu że w zbiorniku jest pusto oleju nie ma i widać że ostatnio nie był wypełniany, wszelakie przewody rurki są ucięte zaraz przy wyjściu od zbiornika. Chodzi mi o to czy jakbym ten zbiornik olejem uzupełnił doprowadził w odpowiednie miejsce przewody to czy coś mi to da czy to jest tylko jako pewnego sensu dodatek bez którego możną się obejść?

 

15qqnmw.jpg

 

dorzucę jeszcze pytanie co to jest 1 a co to 2?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Weź zrób zdjęcia pompy opryskiwacza i tego zbiornika i wstaw. Nie wiem dalej czy nie mylisz pompy głównej opryskiwacza tzn. roboczej która tłoczy ciecz do oprysku z dodatkową pompą która była by do hydrauliki bo ewidentnie musisz mieć dodatkową pompę aby próbować złożyć to oryginalnie żeby opryskiwacz miał własne zasilanie hydrauliki . To co na zdjęciu to są elektrozawory od części roboczej opryskiwacza a nie od hydrauliki. Weź zrób więcej zdjęć tzn. żeby więcej było widać. A gdzie masz elektrozawory od hydrauliki ? Dojdziesz do nich po węzach od hydrauliki od siłowników do rozkładania belki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

2 wygląda jak elktrozawory od sekcji. Te dwa z lewej też za sekcję odpowiadają? Czy za coś innego? Bo wyglądają jak od regulacji ciśnienia.

1 ręczna sekcją włączasz jak potrzebujesz, żeby ciecz leciała tam gdzie prowadzi od niej wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

jutro zrobię zdjęcia coi jak i to opisze na piechote. Na opryskiwaczu jest zamieszczona tylko jedna pompa ta napędzana WOM ale znajomi którzy widzieli opryskiwacz twierdzą że powinna być jeszcze jakaś jedna zasilana olejem w zbiorniku który jest zamieszczony na opryskiwaczu.

 

Zdjęcię wiem że przedstawia elektrozawory ale chodzi mi konkretnie co przedstawiają strzałki doprowadzone do wylotów ( koniec strzałki tzn miejsce gdzie strzałka wskazuję miejsce dla mnie nie wiadome)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

Tam gdzie pokazują strzałki to miejsce na zamontowanie segmentu z pokrętłami do regulacji sekcji, widać jest to inaczej rozwiązane w dalszych częściach układu, albo są w innym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez mikiel
      pomocy mam same 70 i jadac padlo mi wspomaganie kierownicy a nastepie Tur przestal dzialac. gdzie szukac przyczyny i jak rozwiazac ten problem???
    • Przez Jacek62
      Kupiłem ten kombajn wiosną /rok produkcji 1978/ i zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać.Szczególnie martwi mnie podnoszenie hederu.na zimnym silniku trzeba dawać duże obroty aby dzwignął dopiero jak się olej rozgrzeje jest lepiej.
      Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tym typem może jakieś instrukcje,katalogi.Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez Digifant
      Proszę krótką poradę na temat jak wymontować pompę hydrauliki w 675 DT. Muszę to zrobić gdyż spod jednego górnego króćca wycieka olej, chciałbym to uszczelnić, ale pompa wtryskowa uniemożliwia odkręcenie tego króćca.
    • Przez Maikerus
      Witam. Przychodzę po pomoc w związku z działaniem systemu hydrauliki w moim Ursusie 4514. Ciągnik ma 4 wyjścia hydrauliki zewnętrznej i 2 wajchy do sterowania nimi w kabinie przy lewym błotniku, czyli na jedną wajchę dwustronnego działania przypadają 2 wyjścia hydrauliki. Do ciągnika na stałe podłączony jest tur, pod dwa dolne wyjścia hydrauliki zewnętrznej (chcę go podłączyć bezpośrednio pod ten rozdzielacz pod siedzeniem, ale to temat na osobną dyskusję), a do dwóch górnych zaczepiam prasę. Po ostatnich sianokosach i problemach z działaniem tej sekcji od prasy doszedłem do wniosku, że przed żniwami trzeba się temu przyjrzeć bliżej. Zdjąłem siedzenie i znajdującą się pod nim blachę przykrywającą rozdzielacz i ze zdumieniem odkryłem, że podłączone są do niego tylko dwa przewody, dwa z prawej strony, w tych miejscach:

       
      I gdy przestawię dźwignię rozdzielacza właśnie maksymalnie w prawo na sekcję od tura, to działa on normalnie, tylko że muszę blokować tą jedną z wajch od rozdzielacza z lewej strony, ale na razie mniejsza o to.
       
       
       
       Natomiast po drugiej, lewej stronie oba wyjścia do tej pory były i są zaślepione korkami dokładnie jak na poniższym rysunku
       

       
      Ale po przestawieniu dźwigni maksymalnie w lewo, czyli tak jak na rysunku, sekcja od prasy działała, tzn. czasami trzeba było się trochę namęczyć z tym przestawianiem, a ostatnio to już w ogóle zaczęło być coraz gorzej.
       
      Mam zupełny mętlik w głowie, jak to możliwe, że pomimo zaślepionych wyjść dawało się przez te parę lat od kiedy mam ciągnik normalnie użytkować tą drugą sekcję. Teraz zamontowany jest nowy rozdzielacz, przewody przykręcone tak jak wcześniej i jak można się domyślać problem występuje nadal.
       
×