Polecane posty

Pavllik    0

Witam kupiłem opryskiwacz wczoraj i jutro zamierzam się go przetestować. Chciałbym się zapytać czy ktoś wie co to za końcówka od hydraulika gdzie się ją podłącza bo nie mam takiego wyjścia w ciągniku a posiadam New Hollandy pronara i ursusy i w żadnych z nich nie ma.

 

 

s58os2.jpg

m953wx.jpg

 

Przepraszam za jakoś ale przed chwilą robione, powiedzcie mi od czego też jest ta wajcha to jakiś chyba zawór tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    110

końcówkę wymień na euro i bedzie dobrze, a zawór podejrzewam że jest trójdrożny i albo na jedną stronę albo na drugą podajesz ciśnienie. Przynajmniej tak mi się wydaje, a nie ma więcej węży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

są jeszcze dwa od hydrauliki ale to chyba od ręczmego wychylania jednej strony albo drugiuejku górze albo ku dołowi

 

ciekawi mnie czy jak mam przy opryskiwaczu zbiornik na olej i ten zbiornik był nie używany bo przewody są odcięte to czy samym sterownikiem z kabiny rozłoże opryskiwacz czy będę musiał ręcznie hydrauliką w ciągniku rozkładać ?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

boku27    222

Sterownikiem z kabiny obsługujesz elektrozawory ale żeby to działało to musisz podać ciśnienie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

a co by mi dało jakbym uzupełnił ten zbiornik z olejem i odpowiednio puścił przewody ? rozumiem że sterownik odpowiada tylko za elektrozawory a rozłożenie lanc ręcznie się steruję hydrauliką z ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem jak dokładnie to masz zrobione ale myślę że tak: miałeś zamontowaną pompę hydrauliczną na opryskiwaczu która miała napęd od wałka WOM a olej dochodził do niej ze zbiornika o którym wspomniałeś. Miałeś wówczas ciśnienie gdy opryskiwacz pracował a elektrozaworami sterowałeś z kabiny ciągnika. Jak nie masz tego układu więc musisz podać obieg oleju do elektrozaworów z hydrauliki ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd ten opryskiwacz? Nie z Francji przypadkiem?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

boku27 to w jakim celu poprzedni właściciel zrezygnował z tego zbiornika z olejem? Bo z tego co rozumiem to teraz w całości za hydraulikę będzie opowiadała pompa w ciągniku a jakby było jak pierwotnie to WOM by zastąpił prace hydrauliki z ciągnika?

 

paktofonikas1987: Bardzo możliwe że z Francji (firma Blanchard) francuskie napisy na tabliczkach znamionowych ale z tego co mówił ten od którego odkupiłem to że z Niemiec a czemu pytasz ? Już z takimś czymś się spotkałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem rozsiewacz Sulky ściągany z Francji i miał takie złącza hydrauliczne.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Zrezygnował bo pewnie pompa hydrauliki się popsuła którą miał zamontowaną na opryskiwaczu lub coś innego. A w ogóle pompa hydrauliki jest zamontowana na opryskiwaczu czy zdemontowana ?

Edytowano przez boku27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

Ta która idzie do wałka to jest ale nie wiem czy nie powinno być jeszcze jednej do tego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Chodzi mi o pompę hydrauliki a nie pompę opryskiwacza która tłoczy ciecz ze zbiornika.Bo przeważnie pompa hydrauliki była montowana za pompą roboczą opryskiwacza i napędzana wałkiem Wom. Jeśli pompa hydrauliki jest zamontowana i jest dobra to ona wystarcza bo ona sobie zassie olej ze zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

Zapytam żeby była jasność: Pompa hydrauliki w opryskiwaczu jest napędzana przez WOM? A ja mam problem tego typu że w zbiorniku jest pusto oleju nie ma i widać że ostatnio nie był wypełniany, wszelakie przewody rurki są ucięte zaraz przy wyjściu od zbiornika. Chodzi mi o to czy jakbym ten zbiornik olejem uzupełnił doprowadził w odpowiednie miejsce przewody to czy coś mi to da czy to jest tylko jako pewnego sensu dodatek bez którego możną się obejść?

 

15qqnmw.jpg

 

dorzucę jeszcze pytanie co to jest 1 a co to 2?

Edytowano przez Pavllik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Weź zrób zdjęcia pompy opryskiwacza i tego zbiornika i wstaw. Nie wiem dalej czy nie mylisz pompy głównej opryskiwacza tzn. roboczej która tłoczy ciecz do oprysku z dodatkową pompą która była by do hydrauliki bo ewidentnie musisz mieć dodatkową pompę aby próbować złożyć to oryginalnie żeby opryskiwacz miał własne zasilanie hydrauliki . To co na zdjęciu to są elektrozawory od części roboczej opryskiwacza a nie od hydrauliki. Weź zrób więcej zdjęć tzn. żeby więcej było widać. A gdzie masz elektrozawory od hydrauliki ? Dojdziesz do nich po węzach od hydrauliki od siłowników do rozkładania belki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

2 wygląda jak elktrozawory od sekcji. Te dwa z lewej też za sekcję odpowiadają? Czy za coś innego? Bo wyglądają jak od regulacji ciśnienia.

1 ręczna sekcją włączasz jak potrzebujesz, żeby ciecz leciała tam gdzie prowadzi od niej wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavllik    0

jutro zrobię zdjęcia coi jak i to opisze na piechote. Na opryskiwaczu jest zamieszczona tylko jedna pompa ta napędzana WOM ale znajomi którzy widzieli opryskiwacz twierdzą że powinna być jeszcze jakaś jedna zasilana olejem w zbiorniku który jest zamieszczony na opryskiwaczu.

 

Zdjęcię wiem że przedstawia elektrozawory ale chodzi mi konkretnie co przedstawiają strzałki doprowadzone do wylotów ( koniec strzałki tzn miejsce gdzie strzałka wskazuję miejsce dla mnie nie wiadome)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kalka    7

Tam gdzie pokazują strzałki to miejsce na zamontowanie segmentu z pokrętłami do regulacji sekcji, widać jest to inaczej rozwiązane w dalszych częściach układu, albo są w innym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertuss
      W ładowarce teleskopowej komatsu jest problem z hydrauliką. Ładowarka normalnie jeździ. Wszystko jest ok.
    • Przez marcin98713
      witam wszystkich.  jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mam taki mały problem z hydrauliką zewnetrzną w Massey ferguson 6270. problem polega na tym ze jak podłączam agregat do gniazd hydrauliki i po złożeniu go do transportu  hydraulika nie trzyma ciśnienia i agregat sam się rozkłada,tak jakby jakiś zawór w rozdzielaczu się nie zamykał i olej samoczynnie powracał do skrzyni. bardzo proszę o jakieś rady i  wskazówki odnośnie tego problemu
      z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
    • Przez saymon87
      Witam wszystkich.
      Mam zapytanie odnośnie lekkiej przeróbki hydrauliki w ładowarce teleskopowej Manitou MLT 626, a mianowicie troszkę zmienić sposób sterowania. Chciałbym przerobić funkcję zamykania\otwierania łyżko-krokodyla sterowanie elektrozaworem ponieważ sterowanie oddzielną dźwignią jest strasznie niewygodne, lepiej by było gdyby sterować tym jakimś przyciskiem. Tylko mam problem w jaki sposób podpiąć się do rozdzielacza nowym elektrozaworem lub zmienić sekcję i co za tym idzie w jaki sposób zasilić elektrozawór olejem. Gdyby ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć byłbym bardzo wdzięczny.
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.