Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Korzystając już z założonego tematu chciałbym zapytać się użytkowników JD 1065 ( być może w 1075 również) o ustawienie strumienia wiatru oraz szczeliny sit ( górnego, dolnego i kłosowego).

Rok temu próbowałem ustawić ale bezskutecznie. Ograniczyłem częściowo zanieczyszczenia w zbiorniku zboża przez półkłoski itp. ale nie jest to takie czyste zboże jakie powinno być.

Widziałem cięcie bizonem i po wysypaniu zboża było bardzo czyste. Sam byłem pełen podziwu, mimo, że był to bizon, że tak czysto wymłócone jest:)

Pozdrawiam i czekam na Waszą pomoc....

majs,

Opublikowano

Jak masz połówki kłosów to domknij sito dolne,wiater mam ustawiony na prawie na maks przy dobrej cięzkiej pszenicy

Opublikowano

witam forumowiczów moje pytanie jest takie w johnie mam sieczkarnie załączaną na elektromagnes czy gasicie swoje jelonki jak załanczacie sieczkarnie czy trzeba gasic silnik

Opublikowano

No chłopie bez jaj...jak to chcesz robić i potem chcesz krecić rozrusznikiem silnik z załączoną sieczkarnią? Makabra. Małe obroty silnika i załączasz poprostu.

Opublikowano

No nie do końca taka makabra. Ja mam JD 952 i tam jeszcze nie ma elektromagnesu tylko jest sprzęgło załączane ręcznie które można załączyć i rozłączyć tylko na zgaszonym silniku... Także odpalanie silnika razem z sieczkarnią nie jest czymś niesamowitym a tym bardziej makabrycznym :D

Opublikowano

witam forumowiczów moje pytanie jest takie w johnie mam sieczkarnie załączaną na elektromagnes czy gasicie swoje jelonki jak załanczacie sieczkarnie czy trzeba gasic silnik

Opublikowano

oleju wchodzi cos kolo 5-7l

korek spustowy powinien byc z lewej stronyt, na wezu, zaraz pod zbiorniczkiem

olej mozesz zalac i najtanszy i bedzie smigac

w serwisie leja olej firmy textran, i o ile dobrze pamietam nazwe, to urssa

Opublikowano (edytowane)

A czy jestes pewny ze wchodzi tylko 5-7 litrow oleju do hydrauliki do JD952? Czy wymienic odrazu filtr hydrauliki? I jaki olej można dolać do skrzyni biegów? Z góry dzięki za odp

Edytowane przez siwy2777
Opublikowano

jesli masz filtr wymienny i wymieniasz caly olej to raczej tak

do skrzyni to nie mam pojecia nigdy nie dolewany byl u nas

oleju na pewno wiecej niz 10l nie wchodzi, nie wiem dokladnie jak do tego modelu

Opublikowano (edytowane)

OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ?

post-13878-0-89792100-1308059634_thumb.jpg

Edytowane przez siwy2777
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v