Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie jaki olej idzie do silnika i jaki do hydrauliki do JD 955, jeszcze jedno pytanie co to może być jak opuszczam heder na małych obrotach silnika to strasznie coś trzeszczy :) ?

Opublikowano

Co do olejów to ja leje do silnika fuchsa agrifarm mot 15w 40 do hydrauliki tez możesz coś wybrać z fuchsa np renolin b 46 hvi a co do trzeszczenia to mam tak samo i towarzyszy temu takie szarpnięcia jak go opuszczam.Jak dzwoniłem do serwisu to koles powiedział że przyczy może być kilka ale prawdopodobnie pęknięta jest membrana w akumulatorze gazowym

Opublikowano

widze że to wada chyba większoći JD ze trzeszczy i szarpie wiele osób ma z tym problem i ja tez w swoim 1052 jedne z agrofotowiczów miał też to samo (szarpnięcie przy opuszczaniu) i wymienił dławaik w rozdzielaczu mówił ze już wszystko ok kombajn jaki on ma jd 1055

Opublikowano

Co do olejów to ja leje do silnika fuchsa agrifarm mot 15w 40 do hydrauliki tez możesz coś wybrać z fuchsa np renolin b 46 hvi a co do trzeszczenia to mam tak samo i towarzyszy temu takie szarpnięcia jak go opuszczam.Jak dzwoniłem do serwisu to koles powiedział że przyczy może być kilka ale prawdopodobnie pęknięta jest membrana w akumulatorze gazowym

w kturym miejscu znajduje się ten akumulator gazowy ??

Opublikowano

Akumulatora musisz szukac na przedniej osi kombajnu kolo silowników podnoszenia hedera.

Wracajac do serii 10xx to słyszałem duzo pochlebnych opinii.Jeden znajomy przez kilka lat miał 1085 to jedyna rzeczą jaka naprawiał to połosie przednie i losyska wytrzasaczy,nie mowie o lozyskach i paskach bo to materiały eksploatacyjne. Dwa lata temu kupil 1450 ale zauwazył ze w słabszym zborzu 1085 jest wydajniejszy niz 1450 ktory za to w wydajnym zborzu lepiej sie spisuje i roznice wynikały głownie z szerokosci hedera .Takie on miał zdanie jako użytkownik.

Opublikowano

Ja akurat ten akumulator mam z prawej strony kombajnu naprzeciw koła.Co do awaryjności to oprócz pękniętej sprężynki na dżwigni przyspieszacza nie miałem żadnej awarii. Nie wiem czemu grzeje mi się wał wytrząsacza mimo że na panewkach jest luz

Opublikowano

No to u mnie podobnie jak u kolegi wyżej. Też w moim 970 nie mam aku i ładnie opuszcza. Piotr możesz mi powiedzieć jak wygląda prędkość przy zmianie hedera na większy? Czy na słabszych zbożach wrzucasz na 2 bieg czy lecisz przy tej szerokości tylko 1? A jak wygląda sprawa na zbożu o wysokiej wydajności- czy wtedy to tylko 1 i minimum na przyspieszaczu przy takim hederze?

Opublikowano

Hederek ten 4,20 użytkuje pierwszy sezon, w tym roku plony były nie ciekawe więc; pełna szerokość i drugi bieg wydajność z ha 5-5,5t przyśpieszacz od 0 do maxa . Na starym hedrze 3,60 przy plonie 8 -8,5 t/ha to jedynka czasami była za szybka. Jednego roku wcześnie kosiłem pszenżyto sypało doskonale to musiałem przełożyć siłownik od warjatoja i pasy jazdy aby maxymalnie go spowolnić,przez całe 2ha nie używałem przyśpieszacza to była męka.

Opublikowano

No właśnie, ja na pszenżycie miałem podobnie jak Ty, ale na szczęście obeszło się bez eksperymentów na wariatorze. Przy plonie prawie 8t/ha nie było mowy o przyspieszaczu na 1biegu. Jednak zauważyłem, że przepustowość jest też związana z długością słomy (wiadomo, dużo masy to wydajność i szybkość też spadnie). Akurat wtedy miałem nie skracane antywylegaczem (na szczęście ładnie stało, ale było meeeega długie). Kolejne lata już skracałem, plon był podobny bo od 7,5 do 8t/ha, bieg oczywiście też 1, ale można już było popchnąć przyspieszacz do połowy. Wszystko oczywiście na hederze 3,6m.

To teraz czekam z niecierpliwością do następnych żniw i będę wdzięczny jak opiszesz swoje spostrzeżenia po robocie na większym hederze.

 

Pozdrawiam. Darek.

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do użytkowników forum czy wie ktoś dlaczego silniki john deera się uszkadzają nie wiem zacierają po prostu przestają pracować. Pytam dlatego ze chcę kupić johnem 955 i dużo jest kombajnów z uszkodzonymi silnikami na przykład jeden handlarz mówi ze silnik stanął rolnikowi w polu i tyle. I teraz pytanie czy silniki john deer mają jakieś wady punkty słabe dlaczego się zacierają czy porostu z winy użytkownika a jeśli tak to jakie. Powstrzymuje mnie to przed zakupem jelonka możne pomożecie?

Opublikowano

Pewnie ma to związek z tym, że wcześniej import kombajnów JD był mniejszy a teraz ich liczba się zwiększyła i żeby dobrze pracowały trzeba je po prostu wyremontować. Jednak coś chyba jest z tą mniejsza trwałością silników john deere, bo latem kupowałem części w firmie Tech-agro i okazało się, że nic nie sprzedali do kombajnów claas tylko wszystko do JD. ;)

Opublikowano

Silniki w tych kombajnach sa takie same jak w ciagnikach serii 3x40 i 3x50 wiec raczej nie ma mowy o wadliwej serii bo w ciagnikach wytrzymuja ponad 20 tys MTH i dalej chodza. Doszukiwał bym sie raczej winy użytkownika a mianowiceie oszczednosci na plynach i olejach. Jak ktos malo kosi to potrafi olej zmieniac co 5 lat bo "na bagnecie ładnie wyglada" i do tego leja jeszcze Superol wiec nie ma sie co dziwic.

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do użytkowników forum czy wie ktoś dlaczego silniki john deera się uszkadzają nie wiem zacierają po prostu przestają pracować. Pytam dlatego ze chcę kupić johnem 955 i dużo jest kombajnów z uszkodzonymi silnikami na przykład jeden handlarz mówi ze silnik stanął rolnikowi w polu i tyle. I teraz pytanie czy silniki john deer mają jakieś wady punkty słabe dlaczego się zacierają czy porostu z winy użytkownika a jeśli tak to jakie. Powstrzymuje mnie to przed zakupem jelonka możne pomożecie?

955 to już starszy model jest. Mój 970 ma już ponad 30lat. Takie stare kombajny mają bardzo duże przebiegi, bo na zachodzie nie kupują maszyn aby stały tylko mają pracować. W moim JD obrotomierz niestety był zepsuty, a zatrzymany jest na niecałe 4tys mth (uważam, że i tak zrobił o wiele wiele więcej). A kto wie jaka jest mentalność rolników na zachodzie- czy przykładowo na kilka sezonów przed planowanym pozbyciem się maszyny nie zaniedbują czynności serwisowych bo mają to w gdzieś jeśli wiedzą, że kombajn pójdzie na handel.

Opublikowano

Witam:) Posiadam JD 955 i mam taki problem a mianowicie nie moge wyłączyć młockarni:( Dźwidnia niby jest w pozycji wyłączonej a i tak pracuje. Nie można przesunąć tej dźwigni w pozycje włącz. Co zrobić?? Prosze o szybka odpowiedz:) pozdro:)

Opublikowano

Witam:) Posiadam JD 955 sprowadzonego z Danii i jest w nim komputer ktorego nie umiem ustwaic:( Dodaje zdjecie i gdyby ktos cos wiedział to prosze pisać:) pozdropost-9956-127296967476_thumb.jpg

Opublikowano

Witam Forumowiczów Zakupiłem john deere 955 i mam taki problem mianowicie przy hederze tam gdzie bierze napęd obk gardzieli jest taki wałek na wypust z jednej strony z drugiej jest zębatka jedna a druga za wale od hedera i nie ma nic więcej i moje pytanie do użytkowników Johnów czego ta jeszcze brakuje i czy te dwa wały muszą byc ustawione osiowo no bo nie są heder nie był podpinany podczas zakupu i dlatego braki proc

Opublikowano

Witam. W związku, że jadę jutro obejrzeć kombajny zbożowe JD prawdopodobnie modele 1075, 952 i jakiś chyba jeszcze to mam kilka pytań. Czym różnią się modele z cyfrą nieparzystą na końcu od tych z parzystą? Pewien użytkownik Jelonków i jednocześnie osoba, która sprowadza kombajny z Niemiec doradziła żeby lepiej poszukać z nieparzystą, bo w tych modelach parzystych są problemy z łożyskami. Wiem, nie są to kombajny nowe, zależy też dużo od ich wcześniejszego użytkowania, ale skoro tak powiedział to coś w tym pewnie jest. Może ktoś kto użytkuje tego typu sprzęt podpowiedzieć, które modele są lepsze, które gorsze?

Opublikowano

O jaki problem z lożyskami mu chodziło?O dostęp czy trwałośc?Ja mam 1075 mój znajomy 1072 kombajny prawie identyczne oprócz mocy i krótszej(jego) rury wyładowczej i kilku pierdół ale związanych z różnicy wieku.Zarówno jego jaki i mój póki co chodza bdb

Opublikowano

Witam. Czy wymieniał ktoś chłodnicę w kombajnie jd. Jestem niezadowolony z chłodnicy w swoim 1065 a ponieważ cena nowej chłodnicy jest zaporowa zastanawiam się nad regeneracją starej lub adaptacją od innego kombajnu. Jeśli macie jakies doświadczenie w tej materii to proszę o poradę :) .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v