Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie. poszukuje jakiś namiar na składnice z używanymi częściami do jd 1065 ew. 965. pilnie potrzebuje kupić kosz sitowy. na draganach bylem i pytałem ale niestety nie maja. macie może jakieś namiary na takie składnice jak na draganach? z góry dziękuję:)

 

Opublikowano

Mam prośbe do właścicieli serii 9xx czy mogli by napisac jakie mają łożysko na targańcu?kupiłem 2 szt ori zgodnie z katalogiem cześci i 2 razy urwało mi drążek od targańca i nie wiem w czym przyczyny szukać!może złe łożysko poszło?miał ktoś taki przypadek?

Opublikowano (edytowane)

       Kamson77  Zadzwoń tutaj 608816562

Edytowane przez marek78
Opublikowano

Płyn hamulcowy

koledzy nie wprowadzajcie ludzi w błąd jaki płyn hamulcowy tam idzie specyjalny olej mam instrulcjię obsługi JD 955 w wersji Duńskiej 

dak to brzmi po Duńsku

 

 dækslet 1 fjernes og om nødvendigt efterfyldes med specialolie (JDM J 20 A) eller tilsvarende oliekvalitet 

 

a tak po POLSKU

 

Pokrywa 1 jest usuwany, aw razie konieczności wypełnione specjalnym olejem (JDM J 20 A) lub równoważny rodzaj oleju

Opublikowano

witam panowie. poszukuje jakiś namiar na składnice z używanymi częściami do jd 1065 ew. 965. pilnie potrzebuje kupić kosz sitowy. na draganach bylem i pytałem ale niestety nie maja. macie może jakieś namiary na takie składnice jak na draganach? z góry dziękuję :)

 

agroserwis Modliborzyce

na pewno jest 975 na części, choć i kilka innych było

walczył ktoś z linką sprzęgła w 1032/42/52 ?

dokładność wykonania zamiennika powala, chyba że nasz jeleń jest jakiś nadzwyczajny

 

Opublikowano

Nie jest nadzwyczajny tylko jakoś zamienników jest słaba, lepiej kup używkę aby tylko oryginał i nie poszarpany a będziesz lepiej zadowolony niż z nowej. Kupiłem linke do obrotów młocarni nową padła po 3ha, później kupiłem oryginał jakiś stary wydarty z Dragan z kombajnu (dałem tyle co za nową bo nie można się było dogadac) ale kombajn już trzeci sezon na niej śmiga i aż miło. 

Opublikowano

normalnie dałbym do zakucia, ale facet wyjechał sobie na wakacje  <_<

cena oryginału przeraża, bo wydać ponad 1400zł za 2m linki w pancerzu zakończonej dwoma gwintowanymi prętami m10 to lekka przesada default_fool.gif

Opublikowano

ja podejrzewam ten akumulator olejowy co jest przy prawym kole ale nie wiem czy to wymienić czy jak. Bo kiedyś w innym JD miałem, że mi za wolno opadał heder, wymiana dławika w rozdzielaczu rozwiązała problem.

Opublikowano

Na chlopski rozum to jezeli zostawalo ci w klosach to znaczy za malo przystalowales maszyne natomiast jesli mieli to albo za bardzo przystalujesz i przetraca albo masz za duza predkosc na mlocarni. Pszenzyto zawsze jest specyficzne do ustawien wg moich obserwacji

Opublikowano

Tyle to ja wiem, ustawiłem obroty młocarni na ok 650-700, ale mimo to nie udało mi się ustawić maszyny tak żeby nic nie zostawało w kłosach i nie mieliło ;[  Zawsze w kłosku zostało parę ziarenek i zawsze trochę mieliło, z innymi uprawami nie było problemu.

Opublikowano

Koszone pod koniec żniw więc dojrzałe i suchutkie, u mnie jak dałbym klepisko na 5 to sama śruta by była, pszenice kosiłem na 20-25 a pszenżyto na 25-30. Chyba że obroty młocarni jeszcze za duże?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v