Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
grego

Hydroakumulator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grego    311

w swoim bizonie mam takowy, który wiele lat już nie działa. W pobliskim zakładzie powiedzieli mi, że regenerują ale nie napełniają bo to należy zrobić we własnym zakresie na na stacji CPN... Z tego co wiem to napełnia się je azotem pod dużym ciśnieniem i się zastanawiam co z tym CPN-em. Druga sprawa to mam też do napełnienia taki mały akumulator hydr., który pracuje przy ciśnieniu roboczym 20 bar i ma on normalny wentyl samochodowy do napełniania. Chce z nim pojechać do oponiarza żeby nabił azotu tylko nie wiem do jakiego ciśnienia powinno się te akumulatory napełniać, na pewno ileś tam procent ciśnienia roboczego tylko właśnie ile? Może ktoś wie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jeśli oponiarz nie będzie dał rady podjedź do jakiegoś spreca od hydrowozów citroena, tam się napełnia "komforty" nawet do 70 bar, a konstrukcja wydaje się podobna do sfery, pytanie czy pasuje korek czy wentyl do dobijania,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

strzymek    15

ciśnienie w akumulatorze 1\3 ciśnienia roboczego czyli 50-55 MPA ja wziąłem na wymianę za 170zł i bajka fajnie się buja na wybojach i w ziemie tak mocno nie ryje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

Panowie zakupiłem kombajn i nie ma tego hydroakumulatora :( Gość jeździł bez tego i teraz moje pytanie czy koniecznie muszę go kupić czy da radę bez tego kosić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro1975    135

będziesz kosił i bez, ale hederu nie będzie bujać - będzie na sztywno, więc jak nisko kosisz będziesz musiał pilnować aby nie rył w ziemi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    311

ja od 15 lat jeżdżę bez niego w sumie to nawet nie miałem okazji jeszcze z nim jeździć, trzeba mieć wprawę przy opuszczaniu żeby nie szarpał i fakt że lubi zaryć jak pole nie równe. Mi to szczególnie nie przeszkadza choć w tym roku chciałem poczuć ten "komfort" bujania ale jakoś nie ma czasu sie za to wziąć.

 

ja od 15 lat jeżdżę bez niego w sumie to nawet nie miałem okazji jeszcze z nim jeździć, trzeba mieć wprawę przy opuszczaniu żeby nie szarpał i fakt że lubi zaryć jak pole nie równe. Mi to szczególnie nie przeszkadza choć w tym roku chciałem poczuć ten "komfort" bujania ale jakoś nie ma czasu sie za to wziąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
    • Przez Elwis36
      Jaka może być przyczyna że jedno koło od osi przedniej stoi pod kątem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.