Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy posiada ktoś z użytkowników seri 9xx badz 10xx ori naklejke punktów smarowań?poszukuje fotki z tymi punktami jak by ktoś miał to niech wrzuci na forum

Opublikowano (edytowane)

koledzy co może być przyczyną że nie mogę ustawić szczeliny na klepisku na wylocie   do 5 mm  , dźwignia na max podciągnięta ,dociągnięte  na śrubie do końca i tak jest szczelina około 10 mm , kombajn 1065

Edytowane przez STANK
Opublikowano

STANK ja u siebie w 975  też tak mam ze dzwignia jest podciagnieta na 5 a szczelina jest ok 10mm i szczerze nie wiem czy to prawidłowo ale jak do tej pory wszystko dobrze sie wymłaca a nawet za dobrze bo jak pocisne za bardzo to przetraca badz mieli ziarno i trzeba popuszczac na 10. NIech wypowiedza sie może dojrzali jacys kombajnisci w tej kwestii

Opublikowano (edytowane)

STANK ja u siebie w 975  też tak mam ze dzwignia jest podciagnieta na 5 a szczelina jest ok 10mm i szczerze nie wiem czy to prawidłowo ale jak do tej pory wszystko dobrze sie wymłaca a nawet za dobrze bo jak pocisne za bardzo to przetraca badz mieli ziarno i trzeba popuszczac na 10. NIech wypowiedza sie może dojrzali jacys kombajnisci w tej kwestii

 

właśnie nie wiem jakie powinny być szczeliny na klepisku JD jak to powinno być ustawione na max w bizonie wartości były że na wlocie 16 mm na wylocie 3mm ,  w JD nie wiem ktoś podał wcześniej że 1cm wlot i 0,5 wylot może wartości są w calach , ale do 5mm na wylocie nie dociągnie się , wskaźnikiem z boku ja się nie sugeruje klepisko dźwignią na max jest ile można praktycznie widać że już więcej nie pójdzie patrzyliśmy na płaskownikach które trzymają klepisko to już opiera się o górne położenie i naciągami jest na max a szczelina jest około 9,10 mm

beni226 a jaka jest szczelina  u ciebie na wlocie , mnie nic nie miele czy przetrąca praktycznie nie ma ziarna przetrąconego co najwyżej 1-2 % nawet jak jest na max ale jak opuszczę klepisko tak na 10 -15 jakoś na tej taśmie  np pod wieczór to trochę nie domłaca w samo południe też jeśli jest opuszczone za bardzo to trochę puszcza a jeśli dociągnąć na max to się nie pośpieszy bo młocarnia odpowiada za bardzo ją muli

Edytowane przez STANK
Opublikowano (edytowane)

Co lejecie do tego zbiorniczka z prawej strony kombajnu(obok kabiny) co idzie do pompki hamulca i sprzęgła? bo świeci mi kontrolka w kabinie

 

u mnie nad tym zbiorniczkiem jest nalepka ACHTUNG ATTENTION pisze w trzech językach  to chyba jest  olej i podane są trzy nazwy

JOHN DEERE

HY-GARD OIL

JDM J20A

 

Edytowane przez STANK
Opublikowano

W tym roku chce zmienić kąt powietrza na oba sita, nad zmianą siły wiatru też myślałem, chyba troszkę zmienię.
Próbowałem z tymi ustawieniami wiatrów pszenzyto i wyszli całkiem fajnie aczkolwiek chyba za dużo wyrzuca mi ziarna za kombajn...

Opublikowano

W tym roku chce zmienić kąt powietrza na oba sita, nad zmianą siły wiatru też myślałem, chyba troszkę zmienię.

Próbowałem z tymi ustawieniami wiatrów pszenzyto i wyszli całkiem fajnie aczkolwiek chyba za dużo wyrzuca mi ziarna za kombajn...

 

A nie wyrzuca ci za bardzo ziarna do przenośnika kłosowego?Ja co roku mam problem z ustawieniem,bo za dużo mi idzie ziarna na przenośnik kłosowy i słychać takie cykanie jak ziarno obija się o ten przenośnik w tym miejscu gdzie się otwiera tą klapke przenośnika.Jak dam mniejszy wiater to zaś brudne leci,jak kierownicami zaczne się bawić to zaś spod fartucha na końcówce kosza sitowego wylatuje ziarno.

Opublikowano

Witam. Może ktoś będzie tak łaskaw i podpowie jak ma ustawione dolne sito do pszenicy, jęczmienia? Na którym ząbku macie ustawione? 

 

z tego co pamiętam położone ile się da lub prawie leżące

Opublikowano

renault czy ty pierwszy raz w życiu będziesz kosił kombajnem? Jeśli tak to poproś jakiegoś kombajnistę z okolicy aby pojeździł z tobą w kilku rodzajach zboża i ci wytłumaczył co się zmienia w ustawieniach gdy się zaobserwuje jakieś konkretne zjawisko za kombajnem z tyłu lub w zbiorniku.

 

A jeśli już kilka lat kombajnujesz, to ja nie mogę zrozumieć co tutaj robią takie pytania..

Opublikowano

Zbyt małego wiatru nie ma co ustawiać, nawet w instrukcji jest napisane...
"Lepiej większy niż zbyt mały"

Co do odgłosu ziarna, też taki mam;) Jak sobie z tym poradziłeś??

Gdyby ktoś potrzebował instrukcje do serii JD 9.. JD 10.. oraz JD 11.. mam takow;)

Opublikowano

renault czy ty pierwszy raz w życiu będziesz kosił kombajnem? Jeśli tak to poproś jakiegoś kombajnistę z okolicy aby pojeździł z tobą w kilku rodzajach zboża i ci wytłumaczył co się zmienia w ustawieniach gdy się zaobserwuje jakieś konkretne zjawisko za kombajnem z tyłu lub w zbiorniku.

 

A jeśli już kilka lat kombajnujesz, to ja nie mogę zrozumieć co tutaj robią takie pytania..

Po pierwsze primo kosze już dobrych kilka lat, po drugie primo 3 sezon na JD ale pytam bo zauważyłem że w tym sezonie ciężko jest ustawić kombajn żeby czysto czyścił. Pytam po prostu z ciekawości jak jest ustawiony inny kombajn użytkownika może coś mi pomoże w tym bo nie idzie za żadne skarby dobrze ustawić, próbowałem różnych kombinacji i mały efekt.

 

A tak poza tym to chyba po to jest forum żeby coś podpytać i nikomu to nie powinno przeszkadzać. 

Opublikowano

Zgadza się, taka jest właśnie funkcja forum, ale informacja od użytkownika kombajnu z drugiego końca polski o szczelinie sita do czyszczenia pszenicy jest jak informacja od sąsiada ile kartofli na byka dla dziennego przyrostu 1kg.

 

Przede wszystkim zachwaszczenie plantacji, wilgotność ziarna, długość słomy, odmiana, szczelina na klepisku i obroty młocarni (czy robisz sieczkę bo nie możesz wymłócić, czy przelatuje wszystko bez uszkodzeń) przecież to wszystko ma wpływ na wielkość szczeliny sita. A dla ciebie zbawienna będzie informacja ,,3 ząbek od prawej,, ok skoro ma ci to pomóc nie mam nic przeciwko, nie było tematu, piszcie sobie dalej.

Opublikowano

Panowie taka sprawa JOHN DEERE 965 zaświeciła mi kontrolka druga od lewej i świeci stan oleju hydraulicznego jest bo dolewałem.

Druga sprawa zaświeciła mi kontrolka ciśnienia oleju w silniku ale kombajn chodzi ładnie. Zmieniłem czujnik ciśnienia na nowy i jest ok, ale po włożeniu starego ponownie też jest dobrze. Silnik pali od strzała olej w normie, płyn też..nie dymi...nie wiem czy wzywać jakiegoś mechanika czy jechać w robotę. JD mam drugi sezon i trochę już nim zrobiłem nie było wcześniej żadnych problemów...

Opublikowano

Sprawdź kabelki pod deską. Miałem tak samo i to w najmniej oczekiwanym momencie. Podczas oględzin przez kupca. Ale człowiek ogarnięty był i załapał że nic nie ściemniał. Sytuacja dla mnie była na prawdę głupia, nigdy wcześniej się coś takiego nie zdarzyło aż do przyjazdu i oględzin. Wyglądało jak bym ściemniał czy chciał ukryć jakiś mankament.

Doszliśmy do tego że podczas ruszania deską gasła, pewnie gdzieś jakieś zwarcie robiło, ale ja już tego nie naprawiałem.

Opublikowano

hydrauliczny. Doleliśmy oleju hydraulicznego i dalej. Mówimy może kontrolki pomieniane może my źle patrzymy, doleliśmy silnikowego bo była dolna granica a kombajn nie równo stał. Dalej świeci, aż któryś oparł się o deskę, zaczęliśmy ruszać blatem a ta miga jak by na dyskotece była.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v